Lag minneverdige kunde opplevelser som øker inntekt
Gled dine kunder med lynraske svar.
Gjør flere salg ved og holde dine kunder lojale til ditt merke.
La din bedrift vokse med en bedre hjelpepult. La den vokse med LiveAgent, den mest anmeldte og #1 rangerte hjelpepult programvaren for små bedrifter i 2020. Hold deg nær dine kunder og hjelp dem raskt med LiveAgent.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Uansett hvor stor eller liten din oppstart er, kunder, potensielle investorer, eller partnere fra samme industri vil komme i kontakt med deg enten gjennom vanlige post, ringesenter, eller en veldig høvelig nåtid live-chat. Utnytt kreftene til live-chat og universell innboks og snu alle mulighetene til en verdi opplevelse. Alle meldingene teller og gjør forskjellen.
Oppstartere og SMB-er former vanligvis den største delen av den nasjonale økonomien og har de største delene av GDP. De varierer i kuler, former eller størrelser. Men, det de har tilfelles er, at de ønsker lojale og glade kunder. Å starte flere-kanaler hjelpepult programvarer for små bedrifter kan ha en stor innvirkning på daglige oppgaver. Utnytt potensialet av kraftige automasjon funksjoner som regler, tid-regler, automatiserte samtale fordeling, og mange flere. Invester den sparte tiden på viktigere deler av bedriften din.
Jobb søkere kan noen gang være usikker på deres valg av å søke på et jobb tilbud. Å legge ut et jobb tilbud på nett med en detaljert beskrivelse er noen gang ikke nok, siden mange andre spørsmål kan poppe opp. Gi sømløs og øyeblikkelig hjelp til dine fremtidige kollegaer med nåtid live-chat og hjelp dem med å gjøre det rette valget!
Vi tilbyr concierge-migrasjons tjenester fra de fleste av de populære hjelpepult løsningene.
Gi 24/7/365 støtte ved å lage selv-tjeneste huber fylt med relevant informasjon og svar til OSS-er.
Konverter kvalitets ledetråder inn til betalte kunder og generer mer en 500% av inntekten du investerte.
Plei livslang merke lojalitet ved å gi personlige salg, ombordstigning og støtte erfaring.
Hvordan kan din SMB eller oppstart øke effektivitet, drive ned kostnader, og øke kunde tilfredshet alt på samme tid? Utnytt LiveAgents native flerkanal tilnærming, gi utmerket kundeservice over alle de store kommunikasjons kanalene og utstyr dine agenter med stat of the art funksjoner.
Det er mange alternativer som oppstartere og SMB-er kan investere deres tid og penger i. Diss kostnadene blir ofte kumulert veldig raskt. Her i LiveAgent, trur vi at du bare skal kunne velge de funksjonene som passer best for din bedrift sak og at du alltid skal ha alternativer, ikke begrensninger.
Glem det å integrere 3dje persons live-chat med din LiveAgent hjelpepult. Live-chat er en nativ del av LiveAgent med avansert automasjon, før-chat forum, vedlegg, tilfredshet undersøkelser, og komplett tilpassing.
Få våres profesjonelle hjelpepult løsning med en ordnet månedlig pris, uten gjemte avgifter eller langtids forpliktelser. Registrer deg for en 14-dagers gratis prøveperiode for å få full adgang på alle de tilgjengelige funksjonene. Hva venter du på? Start med å øke svar farten i dag!
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha, og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig… LiveAgent!
Hjelpepult programvarer for små bedrifter kan ha en stor innvirkning på merkets oversikt. Å gi en effektiv og sømløs kundeopplevelse er en stor differensierer nu til dags. Det er ofte mer verdifullt en konkurranse prisen eller til og med kvaliteten på produktet.
LiveAgent tilbyr to varianter for små bedrifter. Den første er gratis kontoen. Selv om den har noe begrensninger, kan det være en god hjelp for oppstartere eller små bedrifter. men, vis du er klar for å investere i en mer funksjons rik hjelpepult, er våres Billett abonnement det beste alternativet. Det er rimelig og en effektiv måte på å gi fantastisk kundeservice med en gang!
I LiveAgent, er forskjellen hovedsakelig i de tilgjengelige funksjonene. Våres Billett abonnement, som små bedrifter vanligvis bruker som har ubegrenset billett historie, e-post adresser, kundeportaler, forumer. Men, den har noe begrensninger når det kommer til tilpassing og andre områder. For å se listen av hjelpepult funksjoner for vært abonnement, sjekk ut våres prising.
Det første steget er og bestemme hva dine kundeservice og bedrifts behov er. Etter du har fulført den listen, kan du starte og undersøke selskaper, som G2 eller Capterra. Det følgene trinn er og sammenligne funksjoner, brukbarehet, og selvsakt prisene. Dette vil hjelpe deg og kutte ned listen. Og sist men ikke minst test ut hjelpepult programvaren før du kjøper et abonoment. La dine kundeservice agenter teste brukbarheten og funksjonaliteten og velg den selskapet ditt foretrekker. I LiveAgent, er våres nummer en prioritet å gjøre kunder glade. Derfor, gir vi også en 14-dager gratis prøveperiode for alle abonnementene.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer