Begrens & gjenvinn forlatte handlekurver
For å begrense forlatte handlekurver er det viktig å tilby kundestøtte via livechat og flere kanaler. Ifølge Forrester er dette en av de viktigste tjenestene en nettside kan tilby. Overvåk hvor i kjøpsprosessen kundene forlater handlekurvene, og tilby positiv opplevelse gjennom proaktive chat-invitasjoner for å overbevise kunden om at din nettbutikk er den riktige å handle fra.
Brukervennlige alternativ - LiveAgent
LiveAgent er en hjelpepult-løsning med live-chat-evnen som hjelper over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden. Plattformen forbedrer kundeopplevelsen med lynraske svar, noe som fører til økt tilfredshet og lojalitet. Bedrifter på plattformen kan øke inntektene sine og kundeverdien med dedikerte verktøy, og oppnå deres mål.
Flytter du fra Customerly til LiveAgent?
LiveAgent tilbyr 43 forskjellige språkoversettelser og tilpassede widgets for å øke besparelse og ROI. Bedrifter har byttet til LiveAgent fra Zendesk på grunn av rimelige priser, avansert automatisering og enkel konfigurasjon. Kundene har rapportert om god brukervennlighet, støtte fra teamet og funksjonalitet, inkludert kontaktskjemaer og live chat.
LiveAgent tilbyr programvare for kundeservice, VoIP-telefonsystemer, selvbetjening og e-postbehandling. De har en rekke alternativer og integrasjoner tilgjengelig, og tilbyr også støtte, opplæring og kostnadskalkulatorer. LiveAgent tilbyr gratis prøveperiode, og er tilgjengelig som en demo eller for salgskontakter. De bygger opp skrivebordet ditt i øyeblikket, og vil sende deg innloggingsdetaljene etter installasjonen er fullført. LiveAgent bruker også cookies på nettstedet sitt, og det forventes at du godtar dette i henhold til personvern- og informasjonskapselretningslinjene.
HelpSpot alternativ - LiveAgent
LiveAgent er en banebrytende programvareløsning som tilbyr live chat og help desk-funksjoner til over 40 000 bedrifter over hele verden. Med LiveAgent kan du øke inntektene med 30%, øke kundetilfredsheten med 97% og øke kundeverdien med opptil 16 ganger. LiveAgent tilbyr også kundesupport døgnet rundt. Les attester for å finne ut hvorfor kunder bytter til LiveAgent fra andre helpdesk-løsninger og realiser forretningsmålene dine med denne innovative programvaren.
Trenger du et Crisp alternativ?
LiveAgent øker kundetilfredshet og konverteringsfrekvensen med sin universelle innboks og mer enn 175 hjelpepultfunksjoner. Programvaren støtter 43 forskjellige språk og er den mest anmeldte og #1 bedømte hjelpepultprogramvaren for SMB i 2020. Start din gratis prøveperiode nå og spar tid og penger mens du bygger meningsfulle forhold med dine kunder.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer