Gratis Prøveperiode

Hold deg foran med billettprogramvare

Gi sømløs kundebehandling på hver kanal.

  • ✓ Ingen oppsettsavgift      
  • ✓ Kundeservice 24/7      
  • ✓ Ingen kredittkort kreves      
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
ticketing software animation
Ticketing software

Helpdesk billettprogramvare fra LiveAgent

Er du lei av kjedelig billettprogramvare? Det er vi også. Med LiveAgent vil e -postene dine, chatter, samtaler, sosiale medier nevner og andre kanaler havne i en universell innboks, og ved hjelp av avanserte automatiseringsregler og integrasjoner vil marerittet ditt for kundeservice ende med et enkelt klikk på “Registrer deg” knapp.

Hva er et billettsystem?

Billettsystemet er en del av et mer kompleks help desk programvare.Billett styringssystemet samler all kundekommunikasjon i ett grensesnitt. For eksempel, samler den kunde samtaler fra flere kanaler som e -post, sosiale medier, samtaler og forum, og overfører kommunikasjonen til billetter
Når en kunde kontakter deg via en foretrukket kanal, vil du automatisk motta en forespørsel om innkommende støtte i Live Agent-appen din. Helpdesk personalet kan deretter svare på alle kundeserviceforespørsler basert på kunde prioriteringene du angir SLAs i avtalen din. Som et resultat forbedrer du oppgavebehandling og kundeinteraksjoner.

All support channels under one roof

LiveAgents helpdesk billettsystem integreres med flere kommunikasjonskanaler og tilbyr nesten 200 funksjoner.

Everything under one roof   mobile
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket live chat, billett og automatisering som gjør at vi kan tilby eksepsjonell støtte til kundene våre.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

LiveAgent går utover et IT-billettsystem

LiveAgent er en IT -billettsystemprogramvare som kombinerer flere kanaler som e -post, chatter, samtaler og sosiale medier for å tilby en helhetlig kundeservice til kundene dine. Men det stopper ikke der. LiveAgent tilbyr en kundeportal med støtte for flere kunnskaper, fora og tilbakemeldinger og forslag. Oppdag hva det mest avanserte billettsystemet har å tilby for organisasjonen din.

Hvordan kan en online billettprogramvare hjelpe virksomheten din?

Ta en titt på fordelene med IT -billettsystem som vil hjelpe deg med å tilby bedre løsninger for kundene dine.

Chat distribution feature in Live chat software - LiveAgent

Økt agentproduktivitet

Intelligent automatisering vil gjøre agentenes arbeidsflyt enklere og raskere. Ved å sette opp automatiserings reglene kan du bestemme arbeidsfordelingene og forbedre agentens responstid samtidig.

 

Forbedret kundeopplevelse (CX)

LiveAgent tilbyr rapporteringsanalyse, der du raskt kan bestemme teamets produktivitet på noen få sekunder. I tillegg til det viser analyseoversikten informasjon som arbeidstid, agenter, avdelinger, kanaler og tagger. Som et resultat lar sanntidsdata en veileder svare på eventuelle kundespørsmål effektivt.

Audit log filter in Help desk ticketing software - LiveAgent
Customer portal software settings in LiveAgent

Kundesupport døgnet rundt

Et vanlig problem mange selskaper står overfor er å tilby kostnadseffektiv 24/7 support til kundene sine. En kunnskapsbaseprogramvare eller en selvbetjent portal kan gjøre det mulig for bedriften din å yte støtte selv utenom åpningstidene dine. Lag ganske enkelt veiledninger eller trinnvise artikler for kundene dine og få et konkurransefortrinn med LiveAgents alt-i-ett-løsning.

Profesjonell kundeservice/support

En intern kunnskapsbase, som også er en del av et billettsystem, sikrer at personalet i helpdesket gir enhetlig og profesjonell assistanse til enhver tid. Det interne selvbetjeningsalternativet kan gi et bredt spekter av informasjon, for eksempel nyheter, produktinformasjon, oppdateringer og retningslinjer.

Kunnskapsstyring kan forvandle tjenesten din umiddelbart. Kundeservicerepresentantene dine vil gjøre færre feil og løse nesten alle kundeforespørsler.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Ta en titt på de viktigste funksjonene i LiveAgents billettprogramvare

Et støttebillettsystem er bare en del av en kompleks helpdesk-løsning.

Kombiner alle kommunikasjonskanalene dine i den universelle innboksen, en smartere versjon av vanlig e-post. E-poster, chatter, samtaler, innlegg på sosiale medier og meldinger fra andre kanaler er alle tilgjengelige fra ett sted.

Uansett hvor kommunikasjonen starter eller slutter, vil den alltid være i samme hybridbillett. Begynn å chatte med en kunde på live chat, følg opp via e-post, og fullfør kundestøttebilletten via en telefonsamtale. Alle interaksjoner vil være i samme billettråd.

Fremskynd prosessen med å svare kundene ved å forberede svarene på vanlige krav og spørsmål. Lagre et kort svar og gjør kundene dine fornøyde med raske svarhastigheter.

Lag billetter som bare er synlige for dine kolleger, og tildel dem til en bestemt person. Bruk dem som påminnelser, for å lage oppgaver eller for å lage notater for deg og dine medarbeidere.

Billettprogramvare med intuitivt brukergrensesnitt

LiveAgent billettprogramvare sporer og forvandler automatisk alle kundeproblemene dine til billetter. Hver innkommende kommunikasjonsform blir til billetter for bedre bekvemmelighet og administrasjon. Brukergrensesnittet er tilpasningsdyktig og intuitivt.

Kunnskapsbase som en del av billettsalget

70 % av kundene foretrekker å se etter svar før de kontakter kundeservice. I tillegg til billettprogramvarefunksjonalitet, i samme pakke, tilbyr LiveAgent en fullstendig tilpasningsbar kundeportal med kunnskapsbase, vanlige spørsmål og forum. La kundene hjelpe seg selv ved å gi svar selv når agentene dine er frakoblet.

CRM billettsystem

I LiveAgent kan du effektivt organisere og lagre kundedata eller informasjon. Du kan enkelt spore kontakter, bestillinger og andre nødvendige data. Det er i hovedsak en kontaktdatabase med tilleggsinformasjon. Å ha alle data i ett system vil gjøre det mulig for støtten din å yte fantastisk kundeservice.

En skikkelig CRM støtter salgsaktiviteter, markedsføring og kundeserviceavdelinger. Administrasjon av kunderelasjoner er en viktig del av ethvert billettsystem. Innsamling og lagring av kundedata kan påvirke kundelojalitet, kundetilfredshet og CX på en positiv måte.

Gjennomsiktig og rettferdig pris

Ingen kontrakter, ingen skjulte gebyrer – kun månedlig fakturering. Helt gjennomsiktig prissetting, fakturert kun for reell bruk hver måned. Velg riktig plan og begynn å gi den beste kundestøtten.

Ticket

Ticket

For små bedrifter og gründere

$15/mo
Ticket

Ticket+Chat

For Medium- store bedrifter og profesjonelle byråer

$29/mo

Sømløs distribusjon av billetter

Sørg for at kundeservice medarbeiderne dine alltid har en optimal arbeidsmengde. Definer hvor mange billetter, chatter og telefonsamtaler de kan håndtere. Roter telefontjenesten automatisk, still inn pausetider og la dem hvile når de trenger det. Tildel billetter i hvilken som helst stat til individuelle agenter eller hele avdelinger. Angi dine egne regler og kriterier for distribusjon av innkommende billetter basert på billettparametere, hendelser eller tidsbaserte forhold.

Seamless ticketing distribution

Over 30 000 bedrifter kan ikke ta feil

Sjekk ut våre suksesshistorier og attester og finn ut hvordan LiveAgent kan øke kundestøtten din og øke lykken til forretningspartnerne dine.

Hvorfor billett programvare?

Et godt billettsystem gjør det enkelt å dekke alle dine kundeservicebehov. Motta, behandle og svare på forespørsler enkelt for å forbedre forholdet til kundene dine.

007 briefcase

Bedrifts fordeler

Forenkle kanalene dine

Automatiser dine vanlige oppgaver

Klare ansvar

Hold deg organisert

051 checked

Positiv påvirkning

Profesjonell tilnærming

18% økning i konverteringsfrekvenser

Detaljert innsikt og rapporter

Reduserte kostnader

Alt-i-ett-billettprogramvare

Email icon

E-post billetter

Smart  løsninger for e -postbillett og distribusjon sørger for at ingen e -poster går tapt eller blir besvart to ganger.

Customers icon

Godt sammarbeid

La agentene dine hjelpe hverandre og svare på billetter raskere ved hjelp av samarbeidsfunksjoner.

Cart icon

Økt tilfredshet

Ifølge markedsundersøkelse, viser det seg at fornøyde kunder har en tendens til å bruke mer. Gjør dem glade med LiveAgent!

it-team-responsibility-management-software-LiveAgent

Ansvarsforvaltning

Med LiveAgent kan du enkelt administrere billettansvar og lage en billett organiseringsmetode for ditt IT-team eller kundeservice. Endre eierskapet til en billett til en annen avdeling eller til og med en individuell agent. Vit alltid hvem som er ansvarlig for å løse hver billett. Hør aldri den klassiske unnskyldningen «jeg visste ikke at det var mitt ansvar».

FAQ

Hva er bruk av et billettsystem?

Et billettsystem gjør det mulig for kundesupport team å håndtere kundeforespørsler. Programvaren lager en billett fra hver kundeinteraksjon og samler inn relevant informasjon for å løse kundeforespørslene.

Hva er det beste billettsystemet?

Hvis du leter etter det beste billettsystemet, bør du vurdere brukervurderinger, funksjonalitet og pris. Det beste billettsystemet bør ha funksjoner som flerkanals kommunikasjon, billet oppgaver, automatisering av arbeidsflyter, rapportering og analyse, integrering av sosiale medier , kunnskapsbaser og gamification -funksjoner.

Hva er typer billett verktøy?

Når du vurderer hvilket billett verktøy du skal bruke, må du undersøke pris, funksjonalitet og brukeranmeldelser. Noen billett verktøy tilbyr mer help-desk-funksjonalitet enn andre. LiveAgent er for eksempel på listen over de 10 beste help desk-programvarene som gir et virtuelt kundesenter i tillegg til flerkanals kommunikasjon, billet oppdrag, arbeidsflyt automatisering, rapportering og analyse, kunnskapsbaser og gamification -funksjoner.

Hva er billett programvare?

Et billettsystem er en del av helpdesk-programvaren som gjør at din bedrift kan ha alle kundeinteraksjoner på ett sted. Derfor er all kommunikasjon fra flere kanaler samlet på et sted, noe som gjør det enkelt og effektivt å kommunisere med besøkende/kunder på nettstedet ditt.

Hvordan setter du opp et billettsystem i LiveAgent?

I LiveAgent tilbyr vi en gratis demo og kundestøtte døgnet rundt, så det er raskt og enkelt å sette opp programvaren. Det første trinnet er imidlertid å opprette en konto og velge et foretrukket abonnement. Etter det , vil systemet lede deg gjennom konfigurering prosessen, så til slutt vil du ha alt satt ut fra dine preferanser.

You Will Be in Good Hands!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo