Lei din hjelpepult programvare?

Utforsk hvorfor LiveAgent er det beste Userlike alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen oppsett kostnad    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort trengs   
  • ✓ Kanseller når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ser du etter et brukervennlig alternativ?

LiveAgent tilbyr den raskeste live-chat widgeten på markedet, et multikanal billett system og en hel del andre funksjoner og intergrationer for å hjelpe deg og skape den beste kundesupporten. Gå forbi bare kule chat-platformer og gi ditt support lag et billettsystem som kan takle e-poster, live-chat meldinger, sosiale media, ringesenter og kundeportal.

Fortsett og les for å finne ut hvorfor LiveAgent lager det perfekte brukervennlige alternative. Våres 14 dagers gratis prøveperiode kan vise deg hva som gjør LiveAgent til en bra kundesupport programvare for din bedrift.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Ta hand om innkommende meldinger effektivt

Bygg kundelojalitet og svar på kunde samtaler raskere med den riktige live-chaten. LiveAgent har den raskeste av dem alle, med en meldings hastighet på 2.5 sekunder. Forbedre agent effektivitet takket være live-chat funksjonene som sanntids skrivevisning, proaktiv samtale invitasjon og tilpasset meldings knapper. Finn ut mer om live-chat funksjoner eller prøv prøv det ut i dag og se hva som gjør det så bra.

Gi den beste samtale opplevelsen til dine kunder

Kunde kommunikasjon via flere kanaler

Bygg et kundeforhold med et billettsystem som kan takle alle kanaler dine kunder bruker. Svar e-poster, løs problemer via live-chat, få kundetelefoner, skrive kundeportal artikler og bli sosialFacebook, Twitter og Instagram.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Gi kundeservice fra alle kanalene

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Brukervennlig og kraftige verktøy

En hver kommunikasjons kanal som du kan dekke ved LiveAgent er støttet av bedrifts verktøy og funksjoner som kan hjelpe deg med å få jobben gjort. Filtrere kunde ønskerhold følge med kunde tilbakemelding, bruk koder for å holde ting sortert, eller så kan du bruke spillfunksjoner for å forbedre agent ytelse og engasjement. Se på den hele listen av funksjoner og finn ut hvordan du kan forberede din arbeidsflyt.

 

Banebrytene programvare

Visste du at?

Etablert i 2006, LiveAgent var den første løsningen på markedet som tilba live-chat og hjelpepult evner. Fra og med 2021, er LiveAgent den best rangerte og mest gjennomgåtte hjelpepult løsningen på markedet, som hjelper over 150 millioner brukere og 40.000 bedrifter over hele verden.

30%

Lag mer inntekt

Lag minnerverdie kundeerfaringer som vil øke inntekt.

97%

Øk tilfredsheten/h4>

Gled dine kunder med lynraske svar.

16×

Øk kundeverdi

Lag flere salg med å holde kundene dine lojale til ditt merke.

Kunde tilfredshet går begge veier

Å gir god kunde tilfredshet er en av våres viktigeste prioriteter og det er derfor vi prøver våres beste på å gi en fantastisk kundeopplevelse for alle. Dette er mulig på grunn av at våres 24/7 support er tilgjengelig via e-post, live-chat eller telefon. Kontakt oss uansett tid når du ønsker å løse et problem eller lære noe nytt om LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer en utmerket live-chat, billettering og automasjon som gjør det mulig for oss å gi eksepsjonell støtte til våres kunder.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klar for å forbedre din kundeinteraksjoner?

Start og forbred din kundestøtte og legg til flere kommunikasjons kanaler til din hjelpepult. Ta en titt på dine turvideoer og sjekk ut våres rimelige prisplaner. Vis du vil ha LiveAgent erfaringen kan du starte våres gratis 14-dagers prøveperiode. Ingen forpliktelser, vi lover.

Du er i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har til felles? Du gjettet riktig… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Relaterte artikler tilBrukervennlige alternativ
Leter du etter et alternativ til Helprace? Har du vurdert LiveAgent? Ta en titt på fordelene og finn ut hvorfor LiveAgent er det beste alternativet.

Leter du etter et alternativ til Helprace?

LiveAgent er et flott verktøy for å kommunisere med kunder, øke kundetilfredshet, salg og produktivitet. Anbefales for bedre kundeservice.

LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og en flott pris. Se hvorfor du bør bytte fra HelpCrunch til LiveAgent.

Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?

Få rask kundesupport med LiveAgent! Den raskeste live chat-widgeten på markedet, med chat-hastigheter på 2,5 sekunder. Over 175+ funksjoner og rimelig pris.

Ser du etter et ConnectWise alternativ? Oppdag LiveAgents gode billettering system støttet av utmerkede funksjoner og integrasjoner.

ConnectWise alternativ - LiveAgent

LiveAgent er et kostnadseffektivt verktøy for kundekommunikasjon som forbedrer kundeservice og øker salg. Det tilbyr flere kanaler som live chat, call center og sosiale medier integrasjon.

Bytt fra Hesk til LiveAgent og få et flerkanals billettsystem som håndterer sosiale medier og en superrask live chat-widget.

Hesk alternativ - LiveAgent

LiveAgent er en anbefalt løsning for bedre kundestøtte. Den hjelper med kategorisering av billetter og øker kundetilfredsheten og salget.

Leter du etter riktig osTicket-alternativ? Sammenlign LiveAgent vs osTicket nå og få bedre kundesupportprogramvare i dag.

Leter du etter et osTicket-alternativ?

LiveAgent er et flott verktøy for kundekommunikasjon. Det forbedrer kundeservice og øker produktiviteten. Anbefalt av mange brukere.

LiveAgent er et flott alternativ til Tidio med superrask live chat og et flerkanals billettsystem til en rimelig pris.

Tidio alternativ - LiveAgent

LiveAgent er en banebrytende programvare som tiltrekker 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter globalt. Den hjelper med å øke inntektene, forbedre tilfredsheten og øke verdien av kundene.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo