Ser du etter et CallPage-alternativ?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste CallPage-alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Lei av helpdesk-programvaren din?

Ser du etter programvare for kundeadministrasjon med flere verktøy? LiveAgent er et flott alternativ hvis du ønsker å få flere muligheter for å kommunisere med kundene dine, og det til en rimelig pris.

Vi kan tilby deg mer enn bare ditt virtuelle kundesenter. E-postkontoer, den raskeste live chat-widgeten, støtte for sosiale medier og din egen kunnskapsbase. Og alt er til en rimelig pris!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Lei av helpdesk-programvaren din?
Slido green logo

Samtaler er bare 1 kanal som kundene dine bruker.
Sett alt under ett tak med LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spar mer med LiveAgent

CallPage vs LiveAgent oversikt

Funksjoner Liveagent CallPage
Billettsalg
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
LiveAgent tilbyr billettsalg.
CallPage tilbyr ikke billettsalg.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat.
CallPage tilbyr ikke Live Chat.
Anropssenter
Et kundesenter som kan brukes til å ringe og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon.
LiveAgent tilbyr Call Center i alt inkludert plan for $49/agent/måned.
CallPage tilbyr Call Center i plan for rundt $53/agent/måned.
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold.
LiveAgent tilbyr selvbetjening.
CallPage tilbyr ikke selvbetjening.
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Facebook-integrasjon.
CallPage tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr en Twitter-integrasjon.
CallPage tilbyr ikke Twitter-integrasjon.
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Instagram-integrasjon.
CallPage tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Viber-integrasjon.
CallPage tilbyr ikke Viber-integrasjon.
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og fremgangsmåte-artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase.
CallPage tilbyr ikke kunnskapsbase.
Kundeforum
En nettbasert diskusjonstavle for kundene dine som er plassert direkte i kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum.
CallPage tilbyr ikke kundeforum.
Automasjon og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i billettplanen for $15/agent/måned.
CallPage tilbyr automatisering og regler i plan for rundt $53/agent/måned.
API
Et sett med funksjoner som lar ulike applikasjoner fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API-funksjoner i billettplanen for $15/agent/måned.
CallPage tilbyr API-funksjoner i plan for rundt $53/agent/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som lar innkommende oppringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr IVR-funksjoner i All-inclusive-plan for $49/agent/måned.
CallPage tilbyr IVR-funksjoner i plan for rundt $53/agent/måned.
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, som ligner på Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
CallPage tilbyr ikke videosamtaler.
Ubegrenset historikk
Billetter utløper eller slettes ikke – du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk.
CallPage tilbyr ikke ubegrenset historikk.
Ubegrenset antall nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall nettsteder.
CallPage tilbyr ikke ubegrensede nettsteder.
Ubegrensede chat-knapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsidene dine.
LiveAgent tilbyr ubegrensede chat-knapper.
CallPage tilbyr ikke ubegrensede chat-knapper.
Ubegrenset antall billetter/poster
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/poster.
CallPage tilbyr ikke ubegrensede billetter/poster.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
CallPage tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak.
Ubegrenset 24/7-støtte
Kundestøtte tilbys 24/7 uten å begrense antallet forespørsler du kan sende inn.
LiveAgent tilbyr ubegrenset støtte 24/7.
CallPage tilbyr ikke ubegrenset 24/7-støtte.
Person deciding between two solutions

Pålitelig CallPage-alternativ

LiveAgent tilbyr deg mye mer enn bare et kundesenter. Med e-postkontoer, støtte for sosiale medier, kunnskapsbase og den raskeste live chat-widgeten på markedet, dekker kundeservicen din de mest brukte kommunikasjonskanalene. Dette gir kundene en ønsket bekvemmelighet når det kommer til kundestøtte.

Alt er rett og slett rimelig. Vi tilbyr deg tre prisplaner som dekker alle funksjonene du måtte trenge for å yte den beste kundeservicen, uten å ødelegge budsjettet ditt.

Kundeservice og brukerstøtte

Det stemmer, foruten alle de flotte verktøyene og funksjonene, gir LiveAgent deg også muligheten til å lage ditt eget virtuelle kundesenter. Det kreves ikke noe spesielt utstyr for å gjøre det, og oppsettet er gjort innen få minutter. Du kan koble til nettleseren, telefonen eller annet utstyr hvis du vil, det er opp til deg.

Det er ikke behov for tredjeparts-leverandører. LiveAgent tar seg av alt for deg.

Voice and video calls supported

3 grunner til at selskaper skifter til LiveAgent

3 grunner til at selskaper skifter til LiveAgent

Kundeservice og brukerstøtte

I tillegg til mange andre funksjoner, støtter LiveAgent også integrering av kundesenter. Det er raskt og enkelt å sette opp!

Kundeservice og brukerstøtte

Rik på funksjoner

Over 180+ funksjoner for å gjøre arbeidsflyten enklere og morsommere.

Rik på funksjoner

Rimelige priser

LiveAgent pakker en god pakke til en rimelig pris. Velg en fra våre tre betalte planer eller velg separate funksjoner for å tilpasse brukerstøtten din.

Ready to switch to LiveAgent

Ha den raskeste live chatten

Kundestøtte handler ikke bare om telefonsamtaler lenger. E-poster, men for det meste sosiale medier og live chat-widgeter på nettsteder er veien å gå for de fleste kunder.

LiveAgent dekker alle disse og har den raskeste live chat-widgeten på markedet, med chat-visningshastigheter på 2,5 sekunder. Du kan ikke få noe raskere enn det.

Klar til å få mer for mindre?

CallPage gjør jobben sin bra, men vi forstår at du kanskje vil ha noe annet. Få flere verktøy, funksjoner og integrasjoner for mindre. LiveAgent tilbyr deg tre prisplaner fullpakket med funksjoner som ikke vil ødelegge budsjettet ditt.

Hvis du vil ha noe ekstra, kan du alltid kjøpe separate funksjoner uten å betale for en dyrere plan. Ta en titt på planene våre nedenfor.

Do more customer support for less money

Se hva andre selskaper sier om LiveAgent

  • Se hva andre selskaper sier om LiveAgent

    “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Se hva andre selskaper sier om LiveAgent

    Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • Se hva andre selskaper sier om LiveAgent

    “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • Se hva andre selskaper sier om LiveAgent

    “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • Se hva andre selskaper sier om LiveAgent

    “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • Se hva andre selskaper sier om LiveAgent

    “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • Se hva andre selskaper sier om LiveAgent

    “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • Se hva andre selskaper sier om LiveAgent

    “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hva er et godt CallPage-alternativ?

LiveAgent er et flott alternativ til CallPage. Det tilbyr et bredt utvalg av kundesenterfunksjoner som hjelper deg med å gi den beste støtten til kundene. LiveAgent tilbyr også et flerkanals billettsystem som håndterer et stort antall kommunikasjonskanaler.

Har LiveAgent et kundesenter?

Ja, LiveAgent har et flerkanals billettsystem som også inkluderer telefonsenterfunksjoner. Du kan ringe og besvare anrop via softphones eller koble til maskinvare.

Hva er fordelene med LiveAgent som et alternativ til CallPage?

En av de viktigste fordelene er flerkanals billettsystem som dekker e-post, live chat, kundesenter, kundeportal, Viber, Facebook, Twitter og Instagram.

Relaterte Ressurser tilCallPage alternativ

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo