Lei din hjelpepult programvare?

Finn ut hvorfor LiveAgent er det beste ConnectWise alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen oppsettkostnad    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort trengs    
  • ✓ Kanseller når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ser du etter et ConnectWise alternativ?

Bytt til LiveAgent – en dediktert hjelpepult programvare og få tilgang til billettering system som kan håndtere kundeforespørsler som kommer fra alle viktige kommunikasjons kanaler. Gi støtte med en billetterings løsning som kan håndtere e-post, live-chat, ringesenter, kundeportal og til å med sosiale media.

Gi bedre kundeservice med løsning som lar deg gjøre mer. Fortsett og les for å finne mer ut om kundestøtte programvarer eller start din 14 dagers prøveperiode i dag.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

En løsning dedikert til billetthåndtering

LiveAgents billettering system ble laget for å gi den beste kundestøtten. Den forener all kommunikasjon til en beleilig plass hvor du kan håndtere kunde henvendelser som kommer fra flere kommunikasjons kanaler. Våres billettering system er støttet opp med funksjoner som hjelper deg med en myk arbeidsflyt og håndterer alt innen tiden.

En forent plattform for å gi god kundeservice

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ta vare på kundeservice med live-chat

Live-chat er et utmerket verktøy for å gi pålitelig og rask kundestøtte. Alt du trenger og gjøre er å plassere en live-chat widget på din nettside. Det er lett og sette opp og du trenger ikke være en ekspert for å håndtere det. LiveAgents live-chat widget er den raskeste, med en chat visningsfart på 2.5 sekunder.

Det er også støtte med funksjoner som ektetids skrie visning eller proaktiv chat invitasjoner for å øke kunde engasjement. Se på hele listen av chat funksjoner eller prøv det ut for deg selv.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Gi kundetilfredshet med våres live-chat

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Bredt spekter av funksjoner på en enkel plattform

E-post, live-chat, ringesenter, kundeportal, Viber, Facebook, Twitter og Instagram – få tilgang til alle kommunikasjon kanalene du trenger for å gi den beste kundestøtten fra en enkel plattform. Alle er støttet opp av funksjoner som hjelper deg å håndtere kunde henvendelser. Dessuten, kan du velge fra over 140 integrasjoner med andre apper du bruker daglig for å lage enhetlig arbeidsflyter.

Banebrytende programvare

Visste du at?

Etablert i 2006, LiveAgent var den første løsningen på markedet som tilba live-chat og hjelpepult evner. Fra og med 2021, er LiveAgent den best rangerte og mest anmeldt hjelpepult løsningen på markedet, serving over 150 millioner brukere og 40.000 bedrifter verden rundt.

30%

Generate more revenue

Lag minneverdig kundeopplevelse som øker inntekt.

97%

Øk tilfredshet

Gled dine kunder med lynraske svar.

16×

Øk kundeverdi

Lag flere salg med å beholde dine kunder lojale til ditt merke.

Bruketilfredshet er våres øverste prioritet

Vi gir den beste kundestøtten vi kan så du kan gjøre det samme for dine kunder. våres hjelpepult agener er tilgjengelige 24/7 for å sikre at du kan nå oss når du trenger det. Du kan kontakte oss via e-post, live-chat, telefon eller via å se på artikler på våres kundeportal. Prøv ut LiveAgent i dag å bli en fornøyd kunde.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket live-chat, billettering and automasjon som lar oss gi eksepsjonell søtte til våre kunder.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Bli en glad kunde i dag.

Nysgjerrig om prisene? Se på våre rimelige prisplaner og finn ut mer om hvilken planer som passer til din bedrift. Start å bruk LiveAgent i dag med våres 14 dagers gratis prøve periode og se hvorfor hva som gjør oss et godt alternativ til ConnectWise.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
Relaterte artikler tilConnectWise alternativ
Leter du etter noe for å utvide helpdesken? Se LiveAgents viktigste funksjoner og fordeler nå, eller registrer deg for en gratis prøveperiode.

Leter du etter et Extend alternativ?

Bli partner med oss! LiveAgent er programvare for kundeservice, med funksjoner som VoIP-telefonsystemer og klagehåndteringssystem for innkommende kundesentre.

Se hvorfor LiveAgent er det beste alternativet til Desk.com. Finn ut fordelene og registrer deg for en gratis 14-dagers prøveperiode i dag.

Leter du etter en bedre helpdesk programvare?

LiveAgent tilbyr en rekke funksjoner som Desk.com ikke har, inkludert integrasjoner med Instagram, Viber og Facebook. De tilbyr også kunnskapsbase og kundeforum i sine billettplaner. LiveAgent har også ubegrenset historie og ubegrensede nettsteder i planene sine. Desk.com tilbyr ikke disse funksjonene eller integrasjonene, og deres alternativer er dyrere.

Leter du etter et alternativ til Helprace? Har du vurdert LiveAgent? Ta en titt på fordelene og finn ut hvorfor LiveAgent er det beste alternativet.

Leter du etter et alternativ til Helprace?

LiveAgent er et flott verktøy for å optimalisere kundekommunikasjon og øke salg og kundetilfredshet, ifølge flere fornøyde brukere.

LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og en flott pris. Se hvorfor du bør bytte fra HelpCrunch til LiveAgent.

Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?

LiveAgent er et anbefalt alternativ til Helprace og ConnectWise. Det tilbyr kostnadseffektive løsninger for kundestøtte og kommunikasjon, og hjelper med å øke inntektene og kundetilfredsheten.

LiveAgent er et perfekt HelpSpot-alternativ. Introduser deg for vårt utrolige multikanal billettsystem og start din gratis prøveperiode.

HelpSpot alternativ - LiveAgent

LiveAgent er anbefalt som en bedre løsning enn Kayako. Det hjelper med kategorisering av billetter og forbedrer kundeservice.

LiveAgent er et flott alternativ til Tidio med superrask live chat og et flerkanals billettsystem til en rimelig pris.

Tidio alternativ - LiveAgent

150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden. LiveAgent tilbyr banebrytende programvare for live chat og helpdesk, og er den best rangerte og mest anmeldte løsningen på markedet. Deres løsninger hjelper bedrifter med å generere mer inntekt og forbedre tilfredshet blant kundene.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo