Ser du etter et Customerly alternativ?
LiveAgent er en anmeldt og bedømt hjelpepult programvare for SMB i 2020. Flere bedrifter har byttet fra ZenDesk til LiveAgent på grunn av rimelige priser og hjelpsomme støtteteam som er tilgjengelige 24/7. LiveAgent har også avansert automatisering og integrasjoner som har erstattet behovet for Zapier. Kundene liker også at LiveAgent sender e-poster og gir muligheten til å legge ved filer og organisere flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk.
Leter du etter et Extend alternativ?
LiveAgent er en kundestøtte-tjeneste som har blitt valgt av mange brukere som har hatt problemer med ZenDesk. LiveAgent har mange funksjoner, inkludert kontaktskjemaer, live chat, databaser og integrasjon med sosiale nettverk. Tjenesten fungerer også stabilt på mobile plattformer, og har et flott support-team. LiveAgent gir også mange alias-e-poster for å koble til enkelt, og et avansert automatiseringsnivå som erstatter behovet for Zapier. Prisene er også rimelige.
Leter du etter et LiveChat alternativ?
LiveAgent er en støttetjeneste som mange bedrifter har byttet til fra ZenDesk. Brukerne roser tjenesten for dens rimelige priser og avanserte automatiseringsnivå, samt for dens muligheter for integrering med andre systemer. LiveAgent kan sende e-poster med vedlegg, organisere flyten av e-poster og tilby støtte via chat, og brukerne gir støtte-teamet gode karakterer. LiveAgent er en helhetlig støttetjeneste med funksjonalitet som inkluderer kontaktskjemaer, live chat, databaser, og integrasjon med sosiale nettverk.
Søke om det rette Bold360 alternative?
LiveAgent tilbyr en enhetlig innboks for kommunikasjon som kan kobles til e-post, sosiale medier og videochat. De har også et rimelig hjelpepult program med kundesegmentering og gamifikasjonsfunksjoner. Kunden kan velge mellom kunnskapsbase program, ringesenter eller billettsystem for e-poststøtte. LiveAgent tilbyr verktøy for å tilfredsstille kundenes behov uten å ødelegge bedriftens budsjett.
Leter du etter en bedre helpdesk programvare?
LiveAgent er en helpdesk-tjeneste som mange brukere sier er bedre enn alternativene som Zendesk, Freshdesk og mer. LiveAgent tilbyr funksjoner som kontaktskjemaer, live chat og integrasjon med sosiale nettverk, alt i én tjeneste. Brukere sier at tjenesten er mer brukervennlig enn ZenDesk og har et flott supportteam. LiveAgent støtter regneark i e-poster og fungerer stabilt på mobile plattformer. Prisene er rimelige, og mange brukere sier at det er det beste valget av støtteverktøy.
På let etter et alternativ til Vision?
LiveAgent og Vision er to kundestøtteprogramvare som tilbyr ulike funksjoner til ulike priser. LiveAgent tilbyr blant annet Viber-integrasjon, kunnskapsbase, kundeforum, automatisering og regler, API, videosamtaler, ubegrenset historikk og antall nettsteder, samtaleopptak, og selvbetjening. De tilbyr også billettsalg, Live Chat og Call Center til en høyere pris. Vision tilbyr noen av de samme funksjonene til en lavere pris, men tilbyr ikke Viber-integrasjon, IVR, videosamtaler, ubegrenset samtaleopptak, ubegrenset nettelementer og chat-knapper, eller Call Center. Begge tilbyr selvbetjening, men LiveAgent inkluderer også en Facebook-integrasjon for sosiale medier.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer