Bytt til LiveAgent – en dediktert hjelpepult programvare og få tilgang til billettering system som kan håndtere kundeforespørsler som kommer fra alle viktige kommunikasjons kanaler. Gi støtte med en billetterings løsning som kan håndtere e-post, live-chat, ringesenter, kundeportal og til å med sosiale media.
Gi bedre kundeservice med løsning som lar deg gjøre mer. Fortsett og les for å finne mer ut om kundestøtte programvarer eller start din 14 dagers prøveperiode i dag.
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
LiveAgents billettering system ble laget for å gi den beste kundestøtten. Den forener all kommunikasjon til en beleilig plass hvor du kan håndtere kunde henvendelser som kommer fra flere kommunikasjons kanaler. Våres billettering system er støttet opp med funksjoner som hjelper deg med en myk arbeidsflyt og håndterer alt innen tiden.
Live-chat er et utmerket verktøy for å gi pålitelig og rask kundestøtte. Alt du trenger og gjøre er å plassere en live-chat widget på din nettside. Det er lett og sette opp og du trenger ikke være en ekspert for å håndtere det. LiveAgents live-chat widget er den raskeste, med en chat visningsfart på 2.5 sekunder.
Det er også støtte med funksjoner som ektetids skrie visning eller proaktiv chat invitasjoner for å øke kunde engasjement. Se på hele listen av chat funksjoner eller prøv det ut for deg selv.
E-post, live-chat, ringesenter, kundeportal, Viber, Facebook, Twitter og Instagram – få tilgang til alle kommunikasjon kanalene du trenger for å gi den beste kundestøtten fra en enkel plattform. Alle er støttet opp av funksjoner som hjelper deg å håndtere kunde henvendelser. Dessuten, kan du velge fra over 140 integrasjoner med andre apper du bruker daglig for å lage enhetlig arbeidsflyter.
Banebrytende programvare
Etablert i 2006, LiveAgent var den første løsningen på markedet som tilba live-chat og hjelpepult evner. Fra og med 2021, er LiveAgent den best rangerte og mest anmeldt hjelpepult løsningen på markedet, serving over 150 millioner brukere og 40.000 bedrifter verden rundt.
Lag minneverdig kundeopplevelse som øker inntekt.
Gled dine kunder med lynraske svar.
Lag flere salg med å beholde dine kunder lojale til ditt merke.
Vi gir den beste kundestøtten vi kan så du kan gjøre det samme for dine kunder. våres hjelpepult agener er tilgjengelige 24/7 for å sikre at du kan nå oss når du trenger det. Du kan kontakte oss via e-post, live-chat, telefon eller via å se på artikler på våres kundeportal. Prøv ut LiveAgent i dag å bli en fornøyd kunde.
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internettmarkedsføring
Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
Viviane Carter
CSI Products
Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
Aranzazu F
Factorchic
Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
Ivan Golubović
AVMarket
Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
David Chandler
Volterman
Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
LiveAgent kombinerer utmerket live-chat, billettering and automasjon som lar oss gi eksepsjonell søtte til våre kunder.
Peter Komornik, CEO
Nysgjerrig om prisene? Se på våre rimelige prisplaner og finn ut mer om hvilken planer som passer til din bedrift. Start å bruk LiveAgent i dag med våres 14 dagers gratis prøve periode og se hvorfor hva som gjør oss et godt alternativ til ConnectWise.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Leter du etter et Extend alternativ?
Bli partner med oss! LiveAgent er programvare for kundeservice, med funksjoner som VoIP-telefonsystemer og klagehåndteringssystem for innkommende kundesentre.
Leter du etter en bedre helpdesk programvare?
LiveAgent tilbyr en rekke funksjoner som Desk.com ikke har, inkludert integrasjoner med Instagram, Viber og Facebook. De tilbyr også kunnskapsbase og kundeforum i sine billettplaner. LiveAgent har også ubegrenset historie og ubegrensede nettsteder i planene sine. Desk.com tilbyr ikke disse funksjonene eller integrasjonene, og deres alternativer er dyrere.
Leter du etter et alternativ til Helprace?
LiveAgent er et flott verktøy for å optimalisere kundekommunikasjon og øke salg og kundetilfredshet, ifølge flere fornøyde brukere.
Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?
LiveAgent er et anbefalt alternativ til Helprace og ConnectWise. Det tilbyr kostnadseffektive løsninger for kundestøtte og kommunikasjon, og hjelper med å øke inntektene og kundetilfredsheten.
HelpSpot alternativ - LiveAgent
LiveAgent er anbefalt som en bedre løsning enn Kayako. Det hjelper med kategorisering av billetter og forbedrer kundeservice.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer