Hva er en ikke tildelt billett?
En agent kan fjerne tildelingen manuelt fra en annen agent, eller ved å bruke automatiserte regler. I noen tilfeller er det bedre at billettene ikke tildeles, men at de likevel tilhører avdelinger eller blir tagget.
En agent kan fjerne tildelingen av en billett ved å bruke Transfer-funksjonen og velge Transfer to: Department; Assing to: Not assigned.
Frequently Asked Questions
Hvordan definerer du en billett som ikke er tildelt?
En ikke tildelt billett er en billett som ikke er tildelt en agent, hverken manuelt eller dekket av en automatisk regel.
Hvor lenge bør en billett forbli ikke tildelt?
Billetten blir tildelt så snart som mulig. Hvis dette ikke ble gjort ved å bruke en automatisk regel, må du tilordne den manuelt til den aktuelle agenten. Imidlertid er det situasjoner når det er bedre å ikke tildele en billett til en agent, da er det viktig at den tilhører en bestemt avdeling og at de er merket.
Hvor i LiveAgent får du tilgang til en liste over alle billetter som er tildelte?
I LiveAgent finner du tilgang til alle billetter, inkludert billetter som ikke er tildelte, i billettseksjonen i agentpanelet.
Expert’s note
Ikke tildelte billetter kan være nyttige når man ønsker å sortere billetter basert på avdelinger og tagger, men unngår å tildele dem til en spesifikk agent.
Alle rettigheter forbeholdt. Terms & Conditions Security Policy Privacy Policy GDPR. Bygger Din LiveAgent... 0%. Prøv alle kommunikasjonskanaler mens LiveAgent er klar. Chat, telefonsamtaler, video samtaler, contact forms, forum, SLA, tilbakemeldinger, Twitter, Gmail, Facebook, Viber, Whatsapp, Slack. En billett-tråd er all kommunikasjon relatert til en enkelt billett, inkludert notater, tidsstempler og svar fra kunde og agent. Prøv LiveAgent for effektiv kommunikasjon gjennom chat, telefonsamtaler, video samtaler og mer.