Ser du etter et Drift-alternativ?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste Drift alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen oppsettsavgift & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Kundeservice 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Ingen kredittkort kreves & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Lei av helpdesk-programvaren din?

Leter du etter en alternativ måte å kommunisere på med kundene dine, overbevise dem om å kjøpe produktet ditt og gi dem full støtte?

LiveAgent er det riktige for din bedrift. Gi støtte via e -post, lynrask live chat, sosiale medier, call center eller kunnskapsbase. LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og et grensesnitt som hjelper deg med å øke arbeidsflyten. Les videre for å finne ut mer!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Kundeservice handler om relasjoner.
Server kundene dine med LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Drift vs LiveAgent med et blikk

Funksjoner Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ingen kredittkort kreves.
Drift
Billetter
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
LiveAgent offers ticketing.
Drift doesn't offer ticketing.
Live Chat
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent tilbyr Live Chat.
Drift tilbyr Live Chat.
Call Center
Et kundesenter som kan brukes til å foreta og motta anrop ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
LiveAgent tilbyr Call Center.
Drift doesn't offer Call Center.
Self-Service
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal.
Drift tilbyr selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook -integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtale fra helpdeskprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Facebook -integrasjon.
Drift tilbyr en Facebook -integrasjon.
Twitter
En Twitter -integrasjon som henter alle omtale og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr en Twitter -integrasjon.
Drift tilbyr ikke en Twitter -integrasjon.
Instagram
En Instagram -integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtale fra helpdeskprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Instagram -integrasjon.
Drift tilbyr en Instagram -integrasjon.
Viber
En Viber -integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare og kringkaste Viber -meldinger direkte fra helpdeskprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Viber -integrasjon.
Drift tilbyr ikke Viber -integrasjon.
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsguider, vanlige spørsmål og artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase.
Drift tilbyr ikke kunnskapsbase.
Kundeforum div class = "ComparePlans__tooltip AlternativeTable__icon-padding">
Et online diskusjonstavle for kundene dine som ligger direkte i din kunnskapsbase.
LiveAgent tilbyr kundeforum.
Drift tilbyr ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere gjentatte oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler.
Drift tilbyr automatisering og regler.
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API -funksjoner.
Drift tilbyr API -funksjoner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som lar innkommende innringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr IVR -funksjoner.
Drift tilbyr ikke IVR -funksjoner.
Videosamtaler
Et anrop som inneholder video, som ligner på Skype-, Zoom- eller Facetime -samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
Drift tilbyr ikke videosamtaler.
Ubegrenset historie
Billetter utløper eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historie.
Drift tilbyr ikke ubegrenset historie.
Ubegrensede nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder.
Drift tilbyr ikke ubegrensede nettsteder.
Ubegrensede chat -knapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chat -knapper på nettstedene dine.
LiveAgent tilbyr ubegrensede chat -knapper.
Drift tilbyr ubegrensede chat -knapper.
Ubegrensede billetter/post
Du kan motta et ubegrenset antall e -poster og billetter.
LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/post.
Drift tilbyr ubegrensede billetter/post.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av innspillingen når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
Drift tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak.
Ubegrenset 24/7 support
Kundesupport tilbys døgnet rundt uten å begrense antall spørsmål du kan sende.
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 support.
Drift tilbyr ikke ubegrenset 24/7 support.
Person deciding between two solutions

En smart Drift alternativ

Gi en annen løsning til kundestøtte og gi kundene flere alternativer når det gjelder kommunikasjon mellom deg og dem.

Videre får du alt du trenger i en pakke. Du trenger ikke betale for separate verktøy. Med planene våre får du velge akkurat de du trenger og bruke dem til sitt fulle potensial.

Den raskeste live-chat widgeten

Live chat er et viktig verktøy når det gjelder å tilby kundestøtte. Siden det handler om øyeblikkelig kommunikasjon, bør hastigheten være topp prioritet.

LiveAgent har den raskeste live chat widgeten på markedet, med chat hastighet på 2,5 sekunder. Det kan ikke bli noe raskere enn dette. Ikke la sideviserne vente og gjør dem til betalende kunder.

The fastest live chat on the market

3 grunn til at selskaper bytte LiveAgent

Rik på funksjoner

Over 175 funksjoner for å gjøre arbeidet ditt enklere og morsommere.

Rimelige priser

LiveAgent har mange forskjellige pakke dealer til en rimelig pris. Velg en av våre tre betalte planer, eller velg separate funksjoner for å tilpasse din help desk.

Økt produktivitet

Reduser arbeidstiden til dine agenter og løs flere kundespørsmål takket være vår universelle innboks.

Do more customer support for less money

Alt til en pris

Det er ikke nødvendig å kjøpe epost, live chat eller andre separate funksjoner. Du kan få alt i en pakke med en flott prislapp. Velg en av LiveAgents tre betalte planer som er fullpakket med verktøy, funksjoner og integrasjoner for å gjøre arbeidsflyten enklere.

Hvis du virkelig vil, kan du kjøpe separate funksjoner for å legge til noe ekstra i planen din og gi bedre støtte.

Klar til å bytte?

Gi dine ansatte den ultimate løsningen for å gi støtte.

LiveAgent er den mest anmeldte og mest populære helpdeskprogramvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere kundene dine og hjelp å komme i gang raskt med LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Lagre mer med LiveAgent

Se hvorfor selskaper byttet til LiveAgent

Vil du sammenligne oss med annen live chat programvare?

Lurer du på hvordan vi måler andre populære live chat løsninger? Sjekk ut våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.

    Relaterte artikler tilDrift alternativ
    Connect your own email accounts and have your business emails stored in LiveAgent as tickets. Read more about connecting your own mail account with LiveAgent.

    Email accounts configuration introduction

    Connect your email accounts to LiveAgent software for efficient email processing. Agents can respond directly and work with different departments. Integrate both incoming and outgoing email accounts, starting with the outbound configuration. Use native Google/Microsoft connectors for authentication. Avoid using the built-in email account for business communication to prevent the risk of emails being marked as spam. LiveAgent is an all-in-one customer support software with features like ticketing, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk.

    Add private Notes to a ticket that are only visible to agents. It brings you many benefits. Read more and follow the instructions in the article and add Notes.

    Notes - Visible only to agents

    Add private Notes to a ticket that are only visible to agents. It brings you many benefits. Read more and follow the instructions in the article and add Notes.

    This article provides detailed information on how to integrate a phone number with the call center feature in LiveAgent. The process involves connecting a number from a VoIP (Voice Over Internet Protocol) provider that supports SIP trunks. The article includes step-by-step instructions on how to add a new phone number to a LiveAgent account, a list of supported providers, and a guide on how to connect a number using a general option. It also includes tips on setting up welcome, offline, and queue recordings and IVR (interactive voice response) options.

    Connecting a phone number

    This article provides detailed information on how to integrate a phone number with the call center feature in LiveAgent. The process involves connecting a number from a VoIP (Voice Over Internet Protocol) provider that supports SIP trunks. The article includes step-by-step instructions on how to add a new phone number to a LiveAgent account, a list of supported providers, and a guide on how to connect a number using a general option. It also includes tips on setting up welcome, offline, and queue recordings and IVR (interactive voice response) options.

    LiveAgent har et kraftig GIF-søk funnet på Giphy.com. Bring statiske samtaler til live. Les mer om det og prøv det i LiveAgent nå.

    GIFs i billetter

    Teksten inneholder informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktinformasjon for salg. Det blir også nevnt at en LiveAgent konto blir bygget og innloggings detaljer vil bli sendt til postboksen når det er ferdig. Nettsiden bruker cookies og det er mulig å avtale en demo eller ta kontakt via chat eller kontaktformular.

    Formater, rediger og stil e-poster, maler og kunnskapsbase artikkel innhold med What-You-See-Is-What-You-Get (WYSIWYG) editor.

    WYSIWYG-editor

    WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.

    Registrer deg for vårt LiveAgent-tilknyttede program. Les mer på innsiden og finn ut hvorfor det er verdt å bli en LiveAgent-tilknyttet.

    Affiliate program registrering

    LiveAgent tilbyr ulike programvarer for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer, klagehåndteringssystem og programvare for innkommende kundesenter. De tilbyr også klientportalprogramvare og selvbetjent programvare. Videre kan du integrere LiveAgent med andre systemer og få tilgang til brukerstøtte og datamigrering. LiveAgent tilbyr en gratis prøveversjon og partnerskapsmuligheter. De eksisterer siden 2004 og har priser og sertifikater. Du kan også abonnere på nyhetsbrevet deres og følge med på sosiale medier for oppdateringer og rabatter på deres GDPR-sikre software.

    Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

    Start Free Trial x