Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Lei av din help desk programvare?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste Drift alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen oppsettsavgift & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Kundeservice 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Ingen kredittkort kreves & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Leter du etter et Drift alternativ?

Leter du etter en alternativ måte å kommunisere på med kundene dine, overbevise dem om å kjøpe produktet ditt og gi dem full støtte?

LiveAgent er det riktige for din bedrift. Gi støtte via e -post, lynrask live chat, sosiale medier, call center eller kunnskapsbase. LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og et grensesnitt som hjelper deg med å øke arbeidsflyten. Les videre for å finne ut mer!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Kundeservice handler om relasjoner.
Server kundene dine med LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Drift vs LiveAgent med et blikk

Funksjoner Liveagent Drift
Billetter
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
LiveAgent offers ticketing.
Drift doesn't offer ticketing.
Live Chat
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent tilbyr Live Chat.
Drift tilbyr Live Chat.
Call Center
Et kundesenter som kan brukes til å foreta og motta anrop ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
LiveAgent tilbyr Call Center.
Drift doesn't offer Call Center.
Self-Service
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal.
Drift tilbyr selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook -integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtale fra helpdeskprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Facebook -integrasjon.
Drift tilbyr en Facebook -integrasjon.
Twitter
En Twitter -integrasjon som henter alle omtale og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr en Twitter -integrasjon.
Drift tilbyr ikke en Twitter -integrasjon.
Instagram
En Instagram -integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtale fra helpdeskprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Instagram -integrasjon.
Drift tilbyr en Instagram -integrasjon.
Viber
En Viber -integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare og kringkaste Viber -meldinger direkte fra helpdeskprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr en Viber -integrasjon.
Drift tilbyr ikke Viber -integrasjon.
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsguider, vanlige spørsmål og artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase.
Drift tilbyr ikke kunnskapsbase.
Kundeforum div class = "ComparePlans__tooltip AlternativeTable__icon-padding">
Et online diskusjonstavle for kundene dine som ligger direkte i din kunnskapsbase.
LiveAgent tilbyr kundeforum.
Drift tilbyr ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere gjentatte oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler.
Drift tilbyr automatisering og regler.
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API -funksjoner.
Drift tilbyr API -funksjoner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som lar innkommende innringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr IVR -funksjoner.
Drift tilbyr ikke IVR -funksjoner.
Videosamtaler
Et anrop som inneholder video, som ligner på Skype-, Zoom- eller Facetime -samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
Drift tilbyr ikke videosamtaler.
Ubegrenset historie
Billetter utløper eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historie.
Drift tilbyr ikke ubegrenset historie.
Ubegrensede nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder.
Drift tilbyr ikke ubegrensede nettsteder.
Ubegrensede chat -knapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chat -knapper på nettstedene dine.
LiveAgent tilbyr ubegrensede chat -knapper.
Drift tilbyr ubegrensede chat -knapper.
Ubegrensede billetter/post
Du kan motta et ubegrenset antall e -poster og billetter.
LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/post.
Drift tilbyr ubegrensede billetter/post.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av innspillingen når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
Drift tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak.
Ubegrenset 24/7 support
Kundesupport tilbys døgnet rundt uten å begrense antall spørsmål du kan sende.
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 support.
Drift tilbyr ikke ubegrenset 24/7 support.
Person deciding between two solutions

En smart Drift alternativ

Gi en annen løsning til kundestøtte og gi kundene flere alternativer når det gjelder kommunikasjon mellom deg og dem.

Videre får du alt du trenger i en pakke. Du trenger ikke betale for separate verktøy. Med planene våre får du velge akkurat de du trenger og bruke dem til sitt fulle potensial.

Den raskeste live-chat widgeten

Live chat er et viktig verktøy når det gjelder å tilby kundestøtte. Siden det handler om øyeblikkelig kommunikasjon, bør hastigheten være topp prioritet.

LiveAgent har den raskeste live chat widgeten på markedet, med chat hastighet på 2,5 sekunder. Det kan ikke bli noe raskere enn dette. Ikke la sideviserne vente og gjør dem til betalende kunder.

The fastest live chat on the market

3 grunn til at selskaper bytte LiveAgent

Statistic icon

Rik på funksjoner

Over 175 funksjoner for å gjøre arbeidet ditt enklere og morsommere.

Money Bag

Rimelige priser

LiveAgent har mange forskjellige pakke dealer til en rimelig pris. Velg en av våre tre betalte planer, eller velg separate funksjoner for å tilpasse din help desk.

Increase icon

Økt produktivitet

Reduser arbeidstiden til dine agenter og løs flere kundespørsmål takket være vår universelle innboks.

Do more customer support for less money

Alt til en pris

Det er ikke nødvendig å kjøpe epost, live chat eller andre separate funksjoner. Du kan få alt i en pakke med en flott prislapp. Velg en av LiveAgents tre betalte planer som er fullpakket med verktøy, funksjoner og integrasjoner for å gjøre arbeidsflyten enklere.

Hvis du virkelig vil, kan du kjøpe separate funksjoner for å legge til noe ekstra i planen din og gi bedre støtte.

Klar til å bytte?

Gi dine ansatte den ultimate løsningen for å gi støtte.

LiveAgent er den mest anmeldte og mest populære helpdeskprogramvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere kundene dine og hjelp å komme i gang raskt med LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Se hvorfor selskaper byttet til LiveAgent

    Du Vil Være i Gode Hender

    Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

    Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

    FAQ

    Hvordan er LiveAgent sammenlignet med Drift?

    LiveAgent tilbyr følgende ekstrafunksjoner over Drift: billettfunksjoner, kundesenter, Twitter-integrasjon, Viber-integrasjon, selvbetjening, videosamtaler, IVR og 24/7 support.

    Hva er de ekstra fordelene ved å bruke LiveAgent over Drift?

    De ekstra fordelene ved å bruke LiveAgent over Drift inkluderer økt kundetilfredshet, kundebeholdning, reduserte kundeservicekostnader, redusert churn rate og bedre agentarbeidsflyt.

    Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

    ×

    Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

    We’re available on multiple dates

    Avtal en demo