Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste Drift alternativet på markedet.
Leter du etter en alternativ måte å kommunisere på med kundene dine, overbevise dem om å kjøpe produktet ditt og gi dem full støtte?
LiveAgent er det riktige for din bedrift. Gi støtte via e -post, lynrask live chat, sosiale medier, call center eller kunnskapsbase. LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og et grensesnitt som hjelper deg med å øke arbeidsflyten. Les videre for å finne ut mer!
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Funksjoner | Liveagent
|
Drift
|
---|---|---|
Billetter
|
LiveAgent offers ticketing.
|
Drift doesn't offer ticketing.
|
Live Chat
A real-time chat widget that you can place on any website.
|
LiveAgent tilbyr Live Chat.
|
|
Call Center
|
|
Drift doesn't offer Call Center.
|
Self-Service
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
|
LiveAgent offers Self-Service portal.
|
|
Facebook
|
|
|
Twitter
|
|
|
Instagram
|
|
|
Viber
|
|
|
Kunnskapsbase
|
|
|
Kundeforum
div class = "ComparePlans__tooltip AlternativeTable__icon-padding">
|
|
|
Automatisering og regler
|
|
|
API
|
|
|
Interactive Voice Response (IVR)
|
|
|
Videosamtaler
|
|
|
Ubegrenset historie
|
|
|
Ubegrensede nettsteder
|
|
|
Ubegrensede chat -knapper
|
|
|
Ubegrensede billetter/post
|
|
|
Ubegrenset samtaleopptak
|
|
|
Ubegrenset 24/7 support
|
|
|
Gi en annen løsning til kundestøtte og gi kundene flere alternativer når det gjelder kommunikasjon mellom deg og dem.
Videre får du alt du trenger i en pakke. Du trenger ikke betale for separate verktøy. Med planene våre får du velge akkurat de du trenger og bruke dem til sitt fulle potensial.
Live chat er et viktig verktøy når det gjelder å tilby kundestøtte. Siden det handler om øyeblikkelig kommunikasjon, bør hastigheten være topp prioritet.
LiveAgent har den raskeste live chat widgeten på markedet, med chat hastighet på 2,5 sekunder. Det kan ikke bli noe raskere enn dette. Ikke la sideviserne vente og gjør dem til betalende kunder.
Over 175 funksjoner for å gjøre arbeidet ditt enklere og morsommere.
LiveAgent har mange forskjellige pakke dealer til en rimelig pris. Velg en av våre tre betalte planer, eller velg separate funksjoner for å tilpasse din help desk.
Reduser arbeidstiden til dine agenter og løs flere kundespørsmål takket være vår universelle innboks.
Det er ikke nødvendig å kjøpe epost, live chat eller andre separate funksjoner. Du kan få alt i en pakke med en flott prislapp. Velg en av LiveAgents tre betalte planer som er fullpakket med verktøy, funksjoner og integrasjoner for å gjøre arbeidsflyten enklere.
Hvis du virkelig vil, kan du kjøpe separate funksjoner for å legge til noe ekstra i planen din og gi bedre støtte.
Gi dine ansatte den ultimate løsningen for å gi støtte.
LiveAgent er den mest anmeldte og mest populære helpdeskprogramvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere kundene dine og hjelp å komme i gang raskt med LiveAgent.
“Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert
Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik
“Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron
“Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam
“Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad
“Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga
“Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal
“Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Lurer du på hvordan vi måler andre populære live chat løsninger? Sjekk ut våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
LiveAgent tilbyr følgende ekstrafunksjoner over Drift: billettfunksjoner, kundesenter, Twitter-integrasjon, Viber-integrasjon, selvbetjening, videosamtaler, IVR og 24/7 support.
De ekstra fordelene ved å bruke LiveAgent over Drift inkluderer økt kundetilfredshet, kundebeholdning, reduserte kundeservicekostnader, redusert churn rate og bedre agentarbeidsflyt.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer