Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste Drift alternativet på markedet.
Leter du etter en alternativ måte å kommunisere på med kundene dine, overbevise dem om å kjøpe produktet ditt og gi dem full støtte?
LiveAgent er det riktige for din bedrift. Gi støtte via e -post, lynrask live chat, sosiale medier, call center eller kunnskapsbase. LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og et grensesnitt som hjelper deg med å øke arbeidsflyten. Les videre for å finne ut mer!
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Funksjoner | Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ingen kredittkort kreves. | Drift |
---|---|---|
Billetter
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler. | LiveAgent offers ticketing. | Drift doesn't offer ticketing. |
Live Chat
A real-time chat widget that you can place on any website. | LiveAgent tilbyr Live Chat. | Drift tilbyr Live Chat. |
Call Center
Et kundesenter som kan brukes til å foreta og motta anrop ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon. | LiveAgent tilbyr Call Center. | Drift doesn't offer Call Center. |
Self-Service
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content. | LiveAgent offers Self-Service portal. | Drift tilbyr selvbetjeningsportal. |
Facebook
En Facebook -integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtale fra helpdeskprogramvaren for sosiale medier. | LiveAgent tilbyr en Facebook -integrasjon. | Drift tilbyr en Facebook -integrasjon. |
Twitter
En Twitter -integrasjon som henter alle omtale og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren. | LiveAgent tilbyr en Twitter -integrasjon. | Drift tilbyr ikke en Twitter -integrasjon. |
Instagram
En Instagram -integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtale fra helpdeskprogramvaren for sosiale medier. | LiveAgent tilbyr en Instagram -integrasjon. | Drift tilbyr en Instagram -integrasjon. |
Viber
En Viber -integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare og kringkaste Viber -meldinger direkte fra helpdeskprogramvaren for sosiale medier. | LiveAgent tilbyr en Viber -integrasjon. | Drift tilbyr ikke Viber -integrasjon. |
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsguider, vanlige spørsmål og artikler. | LiveAgent tilbyr kunnskapsbase. | Drift tilbyr ikke kunnskapsbase. |
Kundeforum div class = "ComparePlans__tooltip AlternativeTable__icon-padding"> Et online diskusjonstavle for kundene dine som ligger direkte i din kunnskapsbase. | LiveAgent tilbyr kundeforum. | Drift tilbyr ikke kundeforum. |
Automatisering og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere gjentatte oppgaver. | LiveAgent tilbyr automatisering og regler. | Drift tilbyr automatisering og regler. |
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen. | LiveAgent tilbyr API -funksjoner. | Drift tilbyr API -funksjoner. |
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som lar innkommende innringere navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør. | LiveAgent tilbyr IVR -funksjoner. | Drift tilbyr ikke IVR -funksjoner. |
Videosamtaler
Et anrop som inneholder video, som ligner på Skype-, Zoom- eller Facetime -samtaler. | LiveAgent tilbyr videosamtaler. | Drift tilbyr ikke videosamtaler. |
Ubegrenset historie
Billetter utløper eller slettes ikke- du kan se dem når som helst. | LiveAgent tilbyr ubegrenset historie. | Drift tilbyr ikke ubegrenset historie. |
Ubegrensede nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder. | LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder. | Drift tilbyr ikke ubegrensede nettsteder. |
Ubegrensede chat -knapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chat -knapper på nettstedene dine. | LiveAgent tilbyr ubegrensede chat -knapper. | Drift tilbyr ubegrensede chat -knapper. |
Ubegrensede billetter/post
Du kan motta et ubegrenset antall e -poster og billetter. | LiveAgent tilbyr ubegrensede billetter/post. | Drift tilbyr ubegrensede billetter/post. |
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av innspillingen når som helst. | LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak. | Drift tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak. |
Ubegrenset 24/7 support
Kundesupport tilbys døgnet rundt uten å begrense antall spørsmål du kan sende. | LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 support. | Drift tilbyr ikke ubegrenset 24/7 support. |
Gi en annen løsning til kundestøtte og gi kundene flere alternativer når det gjelder kommunikasjon mellom deg og dem.
Videre får du alt du trenger i en pakke. Du trenger ikke betale for separate verktøy. Med planene våre får du velge akkurat de du trenger og bruke dem til sitt fulle potensial.
Live chat er et viktig verktøy når det gjelder å tilby kundestøtte. Siden det handler om øyeblikkelig kommunikasjon, bør hastigheten være topp prioritet.
LiveAgent har den raskeste live chat widgeten på markedet, med chat hastighet på 2,5 sekunder. Det kan ikke bli noe raskere enn dette. Ikke la sideviserne vente og gjør dem til betalende kunder.
Over 175 funksjoner for å gjøre arbeidet ditt enklere og morsommere.
LiveAgent har mange forskjellige pakke dealer til en rimelig pris. Velg en av våre tre betalte planer, eller velg separate funksjoner for å tilpasse din help desk.
Reduser arbeidstiden til dine agenter og løs flere kundespørsmål takket være vår universelle innboks.
Det er ikke nødvendig å kjøpe epost, live chat eller andre separate funksjoner. Du kan få alt i en pakke med en flott prislapp. Velg en av LiveAgents tre betalte planer som er fullpakket med verktøy, funksjoner og integrasjoner for å gjøre arbeidsflyten enklere.
Hvis du virkelig vil, kan du kjøpe separate funksjoner for å legge til noe ekstra i planen din og gi bedre støtte.
Gi dine ansatte den ultimate løsningen for å gi støtte.
LiveAgent er den mest anmeldte og mest populære helpdeskprogramvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere kundene dine og hjelp å komme i gang raskt med LiveAgent.
“Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert
Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik
“Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron
“Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam
“Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad
“Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga
“Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal
“Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Lurer du på hvordan vi måler andre populære live chat løsninger? Sjekk ut våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
Billettprogramvare Dybdeundersøkelse
LiveAgent er et pålitelig og skalerbart billettverktøy for effektiv kundeservice. Det gir bedrifter muligheten til å administrere og følge opp kundehenvendelser på en effektiv måte, noe som resulterer i reduserte svartider, bedre kundetilfredshet og økt ansatt produktivitet.
LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et klagehåndteringssystem og klientportalprogramvare som tilbyr en rekke funksjoner og integrasjoner. De tilbyr også gratis prøveperiode.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer