Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste Drift alternativet på markedet.
Leter du etter en alternativ måte å kommunisere på med kundene dine, overbevise dem om å kjøpe produktet ditt og gi dem full støtte?
LiveAgent er det riktige for din bedrift. Gi støtte via e -post, lynrask live chat, sosiale medier, call center eller kunnskapsbase. LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og et grensesnitt som hjelper deg med å øke arbeidsflyten. Les videre for å finne ut mer!
Funksjoner | Liveagent
|
Drift
|
---|---|---|
Billetter
|
LiveAgent offers ticketing.
|
Drift doesn't offer ticketing.
|
Live Chat
A real-time chat widget that you can place on any website.
|
LiveAgent tilbyr Live Chat.
|
|
Call Center
|
|
Drift doesn't offer Call Center.
|
Self-Service
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
|
LiveAgent offers Self-Service portal.
|
|
Facebook
|
|
|
Twitter
|
|
|
Instagram
|
|
|
Viber
|
|
|
Kunnskapsbase
|
|
|
Kundeforum
div class = "ComparePlans__tooltip AlternativeTable__icon-padding">
|
|
|
Automatisering og regler
|
|
|
API
|
|
|
Interactive Voice Response (IVR)
|
|
|
Videosamtaler
|
|
|
Ubegrenset historie
|
|
|
Ubegrensede nettsteder
|
|
|
Ubegrensede chat -knapper
|
|
|
Ubegrensede billetter/post
|
|
|
Ubegrenset samtaleopptak
|
|
|
Ubegrenset 24/7 support
|
|
|
Gi en annen løsning til kundestøtte og gi kundene flere alternativer når det gjelder kommunikasjon mellom deg og dem.
Videre får du alt du trenger i en pakke. Du trenger ikke betale for separate verktøy. Med planene våre får du velge akkurat de du trenger og bruke dem til sitt fulle potensial.
Live chat er et viktig verktøy når det gjelder å tilby kundestøtte. Siden det handler om øyeblikkelig kommunikasjon, bør hastigheten være topp prioritet.
LiveAgent har den raskeste live chat widgeten på markedet, med chat hastighet på 2,5 sekunder. Det kan ikke bli noe raskere enn dette. Ikke la sideviserne vente og gjør dem til betalende kunder.
Over 175 funksjoner for å gjøre arbeidet ditt enklere og morsommere.
LiveAgent har mange forskjellige pakke dealer til en rimelig pris. Velg en av våre tre betalte planer, eller velg separate funksjoner for å tilpasse din help desk.
Reduser arbeidstiden til dine agenter og løs flere kundespørsmål takket være vår universelle innboks.
Det er ikke nødvendig å kjøpe epost, live chat eller andre separate funksjoner. Du kan få alt i en pakke med en flott prislapp. Velg en av LiveAgents tre betalte planer som er fullpakket med verktøy, funksjoner og integrasjoner for å gjøre arbeidsflyten enklere.
Hvis du virkelig vil, kan du kjøpe separate funksjoner for å legge til noe ekstra i planen din og gi bedre støtte.
Gi dine ansatte den ultimate løsningen for å gi støtte.
LiveAgent er den mest anmeldte og mest populære helpdeskprogramvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere kundene dine og hjelp å komme i gang raskt med LiveAgent.
Lurer du på hvordan vi måler andre populære live chat løsninger? Sjekk ut våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
Email accounts configuration introduction
Connect your email accounts to LiveAgent software for efficient email processing. Agents can respond directly and work with different departments. Integrate both incoming and outgoing email accounts, starting with the outbound configuration. Use native Google/Microsoft connectors for authentication. Avoid using the built-in email account for business communication to prevent the risk of emails being marked as spam. LiveAgent is an all-in-one customer support software with features like ticketing, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk.
Notes - Visible only to agents
Add private Notes to a ticket that are only visible to agents. It brings you many benefits. Read more and follow the instructions in the article and add Notes.
This article provides detailed information on how to integrate a phone number with the call center feature in LiveAgent. The process involves connecting a number from a VoIP (Voice Over Internet Protocol) provider that supports SIP trunks. The article includes step-by-step instructions on how to add a new phone number to a LiveAgent account, a list of supported providers, and a guide on how to connect a number using a general option. It also includes tips on setting up welcome, offline, and queue recordings and IVR (interactive voice response) options.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktinformasjon for salg. Det blir også nevnt at en LiveAgent konto blir bygget og innloggings detaljer vil bli sendt til postboksen når det er ferdig. Nettsiden bruker cookies og det er mulig å avtale en demo eller ta kontakt via chat eller kontaktformular.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team