Spesifiser den besøkendes IP-adresser i LiveAgent som du ønsker å utestenge slik at irriterende besøkende ikke lenger kan plage agentene dine.
Utestengelsen gjelder for:
- Chatter
- Kontaktskjema
- Anrop (ringeknapp)
- Forslag
- Forum innlegg
Chatter En besøkende kan se en chat-knapp, men han kan ikke starte en chat-økt med en tilgjengelig agent. En utestengt besøkende kan bare legge igjen en frakoblet melding, som automatisk blir merket som Spam.
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Kontaktskjemaer En melding lagt til av en utestengt besøkende via et kontaktskjema vil automatisk bli merket som søppelpost.
Anrop Anrop via anropskontakt-widgeten (ringeknapp) vil bli omdirigert til en talepost (og merket som søppelpost), eller det vil bare avslutte samtalen – i henhold til IVR-oppsettet ditt.
Forslag/foruminnlegg Utviste brukere kan ikke registrere seg og bidra til forumet/legge til forslag fra utestengt IP-adresse.
Utestengelses-historie – Lagret informasjon
- Dato for utestengelsen (opprettet)
- Gyldighet (gyldig til)
- Utestengt IP
- Notat med grunn
- Utestengt av (agentnavn)
- Billett ID
Hvordan legge til en Utestengelse
- Når du chatter med en irriterende besøkende
- Legg til utestengelsen i Innstillinger/Beskyttelse-delen i LiveAgent
Kunnskapsbase ressurser
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.