LiveAgent er en helpdesk-programvare med flere funksjoner som lar deg gjøre mer enn du tror. Ta vare på fakturering, fakturaer og mer med en betalingsbehandler i LiveAgent.
Programvare for fakturering er her for å håndtere all fakturering for tjenester og produkter og sporing. Bedriftseiere må holde styr på sine betalinger og fakturaer, og det er derfor faktureringsprogramvare er avgjørende for en vellykket bedrift. Det hjelper å administrere innkommende og utgående økonomi. En del av denne løsningen er automatisering som hjelper deg ved å automatisere mange hverdagslige, repeterende oppgaver som vanligvis er svært tidkrevende hvis de skulle gjøres av en person. Dette hjelper deg med å spare tid og penger, og lar deg fokusere på oppgaver som krever din oppmerksomhet.
Faktureringsintegrasjoner
I tilfelle du ønsker å ta det et skritt videre, kan du dra nytte av våre integrasjoner. ChargeDesk eller Braintree kobles sømløst til LiveAgent-kontoen din og lar deg utføre avanserte faktureringshandlinger som tilpassede fakturaer, refusjoner, autorisering av betalinger og mye mer. Du kan få tilgang til og ta vare på alt fra én enkelt løsning. Dette betyr at du ikke vil avbryte arbeidsflyten din ved å bytte mellom programvare og alt blir pent organisert i ett dashbord.
Need a live chat widget?
LiveAgent offers the fastest and leanest chat widget on the market, making it the perfect eCommerce chat solution.
Kundeserviceprogramvare er avgjørende for å håndtere kundeserviceforespørsler og sikre kundetilfredshet. Det bør støtte samtaleopptak, tilbakemeldingsskjemaer og 24/7 støtte. Med økende etterspørsel etter kunstig intelligens, vil dette være et fokusområde for virksomheter i fremtiden. Oppdag LiveAgent for mer enn 180 funksjoner.
LiveAgent offers a ticketing system that helps customer service representatives handle inquiries efficiently. The system converts customer requests into tickets, which can be viewed in a universal inbox. LiveAgent offers three different subscription plans, each with a 14-day trial period. The ticketing system is cost-effective compared to competitors. The universal inbox feature helps manage customer inquiries from various platforms such as email, live chat, phone, feedback, and social media. Tickets have different statuses, enabling customer service representatives to stay organized and proactive.