Multikunnskapsbase* gir deg muligheten til å lage et ubegrenset antall separate kundeportaler, der hver enkelt av dem kan ha sitt eget unike design, innstillinger og innhold. Dette er veldig nyttig for de selskapene som ønsker å skille ut sine kundestøtteportaler og følge retningslinjene for merkevarebygging.
Slik aktiverer du Multi Kunnskapsbase
Det første trinnet for å lage de nye ekstra kunnskapsbase portalene dine er å gå til LiveAgent-innstillingene: Konfigurasjon->System->Plugins-delen av panelet ditt og slå på funksjonen ved å klikke på bryteren. Sørg for at bryteren er grønn – dette vil indikere for deg at den er aktiv. Det andre trinnet er å faktisk opprette en ekstra kunnskapsbase. Når du går til “Kundeportal” i administrasjonspanelet ditt, vil du se en ny knapp der som heter – “Opprett”. Ved å klikke på den starter prosessen. Følg vår trinnvise veiledning for å få best mulig oversikt.
Hver kunnskapsbase inneholder de samme typene tilgjengelig innhold: artikler, fora, tilbakemeldingstavler, widgets.
*Hver ekstra kunnskapsbase er vurdert til early bird-pris, $19.
Kunnskapsbase ressurser
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
LiveAgent Webinar 4: Multi Kunnskapsbase
LiveAgent tilbyr Multi-Knowledge Base for bedrifter som ønsker å administrere kunnskapsressurser effektivt. Webinaret gir innsikt i funksjonens muligheter og beste praksis. Integrasjon med Facebook sparer tid og gir sentralisert kundesvar.
Styrk kundene med programvare for kunnskapsbase
LiveAgent sin kunnskaps-base løsning tilbyr flerspråklig støtte og selvbetjeningsalternativ 24/7 i flere land for bedrifter som opererer internasjonalt. Bedriftene kan opprette nødvendige artikler på ulike språk og forbedre kundeopplevelsen og tilfredsheten. En kunnskapsbase kan også redusere belastningen på innkommende e-poster og chatter fra kunder som søker hjelp. Dette er en utmerket måte å gi rask hjelp og forhindre at kunder blir forvirrede.