Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Verdifull i hver enkel bransje

Oppdag hvordan LiveAgent forbedrer din forexvirksomhet.

  • ✓ Ingen installasjonsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
Brukt av
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

Boost advocacy

Lag en positiv CX som får kundene til å snakke.

24%

Gjør responstidene kortere

Gjør første svarfrekvens bedre med automatisk ticketrute.

37%

Reduser ticketvolumet

Reduser tilstrømningen av supporttickets med en kunnskapsbasen.

Industry background

Helpdesk-programvare for forex-virksomheter

Å kunne kommunisere raskt og effektivt med andre markedsdeltakere er et viktig aspekt av en næringsdrivendes liv. Kvaliteten på selskapets kundesupporttjeneste er en av hovedprioritetene for handelsmenn og er en av de ledende faktorene for oppbevaring. Bygg et fellesskap av handelsmenn og meglere ved hjelp av LiveAgent, den mest gjennomgåtte og # 1-rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. LiveAgent sørger for at ikke et øyeblikk går til spille. En fullt integrert helpdesk-programvare muliggjør strømlinjeformet kommunikasjon for å lære og diskutere alt som er relatert til handel og marked. Verden for handel og utveksling hviler aldri. Når den ene delen av verden går i dvale, våkner den andre til de nye mulighetene. Derfor er tiden avgjørende i handelsverdenen. Å være inaktiv kan føre til betydelige tap i inntekter.

Oppdag LiveAgent - den mest avanserte kommunikasjonsprogramvaren for Forex-virksomheter

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket live chat, billetter og automatisering som gjør at vi kan tilby eksepsjonell støtte til våre kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Hvordan kan forexindustrien dra nytte av helpdesk-programvaren?

Legg ut en invitasjon for mer strømlinjeformet kommunikasjon med et personlig preg og mal et bilde av et selskap som virkelig bryr seg i en bransje som aldri sover.

Omnikanal-support

Hold deg oppdatert på alle dine handels- og byttemarkedskrav under ett tak. Å håndtere erfarne handelsmenn er utfordrende. Informer handelspartnerne dine med et hjerteslag eller reagerer på forskjellige sosiale begivenheter lynraskt, uavhengig av kommunikasjonskanal. Med over 180 helpdesk-funksjoner og over 40 integrasjoner, kan du forstå forhandlernes krav og gi best mulig 24/7 kundeservice. For ikke å nevne 40+ språkintegrering og tilpasning av spesialbokstaver og bokstavaksenter for å overvinne språkbarrieren og komfortabelt handle globalt, uavhengig av markedsspråk.

Ultimate omni-channel help desk software experience
accounting legal2

Ticketprogramvare

Konsolider alle kommunikasjonskanalene dine i en samlet innboks som er tilgjengelig for alle ved hjelp av LiveAgents supportickets. Enhver e-post-, chat-, samtale- eller sosialt medieinnlegg du mottar, forvandles til tickets for bedre administrasjon og overvåking. Si farvel til overarbeidet kundesupport. Tilordne den optimale mengden tickets til individuelle agenter eller avdelinger ved å sette klare regler og SLA for ticketdistribusjon og optimale tidsbegrensede forhold. Sorter problemene til kunden din i løpet av en kort tidsramme. Fra små problemer til komplekse blir ingenting ubemerket på grunn av det pålitelige ticketsystemet.

Live chat

Implementering av live chat kan endre dynamikken i arbeidsforholdet til kundene dine betydelig. Sett dine ferdigheter og kunnskaper i sanntid mens du opprettholder en profesjonell tilnærming. Med en integrert funksjon av flere chatter som foregår samtidig, vil du ikke la kundene dine vente. Høydepunktet er at uansett hvor mange chatter som er live samtidig, er det fortsatt mer kostnadseffektivt enn å bruke en telefontjeneste. Bonusen er en forbedret gjennomsnittlig responstid.

what is live chat software
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Sosiale Medier integrasjon

Etabler en sterk tilstedeværelse på sosiale medier med LiveAgent. Koble til dine forex-følgere via flere sosiale medieplattformer. LiveAgents tillater enkel og effektiv integrering av store sosiale medieplattformer som Facebook, Twitter og Instagram. Uten behov for å bytte mellom kontoene, vil du kunne overvåke og svare på alle dine følgers kommentarer og meldinger og engasjere deg med nye potensielle handelsmenn ved å legge til ditt nettsamfunn.

Kunnskapsbase og FAQ

Traders som har liten tid, kan få øyeblikkelige svar på alle spørsmålene sine ved hjelp av vår tilpassbare kunnskapsbase og vanlige spørsmål-plattformer. Ved å bruke den innebygde WYSIWYG-redigeringsverktøyet vil du kunne style innholdet og strukturen til artiklene dine i henhold til dine markedspreferanser.

free-knowledgebase-software-LiveAgent
Tags-Feature-LiveAgent

Tagger og rapporter

Mottar du et stort antall henvendelser gjennom kommunikasjonskanalene dine? Er det vanskelig å løse alle kundehenvendelsene? Tagger vil hjelpe deg med å bli bedre organisert og mer effektiv. Du kan manuelt eller automatisk tilordne et ubegrenset antall forskjellige koder til bestemte tickets, og deretter bruke filtre for et raskere søk. Deretter kan du kjøre en rapport i LiveAgent for bestemte koder og endre den planlagte forretningsstrategien din basert på resultatet av rapporten. Tagger gir deg et annet alternativ for å tilpasse arbeidsplassen din etter dine preferanser.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Er du lei av å bytte mellom telefoner, chatter, e-poster og andre kommunikasjonsverktøy?

Med LiveAgent trenger du ikke lenger kaste bort verdifull tid. I stedet kan du fokusere all din innsats på å tilby fullstendig og oppmerksom kundesupport til hver kunde. Sammenlign vår omnichannel-løsning med alternative markedsleverandører.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

image person 3

Over 21.000 bedrifter kan ikke ta feil

Se våre suksesshistorier og attester og oppdag den positive effekten av implementeringen av helpdesk-programvare i regnskaps- og juridisk industri.

“Fantastisk programvare som kan brukes som et flerkanals kontaktsenter”

Har brukt programvaren en stund nå, og er svært fornøyd. LiveAgent har også hjulpet oss med å øke brukernes tilfredshet og inntekter. Enkel å bruke: Brukergrensesnittet er intuitivt og superenkelt å lære, selv for den vanlige mannen i gaten. Vi er i stand til å bruke programvaren på mange av våre nettsteder, hver med sin egen KB, forum og deling av ideer/forslag. Trengte et system som var enkelt å bruke og med muligheten til å koble til flere kanaler.

LiveAgent Review
Vasileios A. P Founder – CEO
Financial Services
 

Help desk programvareløsning til rimelige priser

Finansnæringen utvikler seg i raskt tempo. For å imøtekomme alle kundekravene, invester i en programvareplan som ikke bryter med bedriftens budsjett.

Package Name

Ticket

For Small Businesses and Entrepreneurs.

$15 /mo
Package Name

Ticket+Chat

For Medium-sized Businesses and Professional Agencies.

$29 /mo

Du Vil Være i Gode Hender

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×

Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

We’re available on multiple dates

Avtal en demo