Unngå å levere dårlig kundestøtte ved å la kundene vurdere responsen og svarene fra kundestøtteagentene dine. Identifiser negative trender i kundestøtten din og handle deretter. Utnytt “Ranking”-funksjonen til LiveAgent.

Kundene dine kan gi tilbakemelding om støtteopplevelsen ved å vurdere kommunikasjonen med en kunderepresentant. La kundene dine vurdere agentens chat– og e-postsvar.
Agentrangering oversikt
LiveAgent tilbyr en rapport om belønnede og irettesatte agenter med kundens kommentarer. Du kan eksportere rapporten til en CSV-fil.
Ved å lære mer om agentene dine kan du belønne de beste agentene dine og støtte de som ikke presterer for øyeblikket. Identifiser negative trender i kundestøtten din og handle deretter. Utnytt “Ranking”-funksjonen til LiveAgent.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Kunnskapsbase ressurser
Oppdag hvordan LiveAgent kan forbedre produktiviteten og kundetilfredsheten i din bedrift med vår avanserte helpdesk-programvare. Organiser enkelt informasjon om selskaper med egendefinerte kontaktfelt og firmaprofiler. Prøv gratis og se hvorfor vi er det beste valget for bedrifter som ønsker å optimalisere kundeservice. Besøk oss for å lære mer!
Oppdag LiveAgent's billettsystem, et kraftig verktøy for kundeservice som effektiviserer henvendelser fra alle kanaler til én universell innboks. Utforsk fleksible abonnementer fra kun $15 per agent, designet for å forbedre respons og effektivitet. Prøv gratis og se hvorfor vi er høyt rangert av G2 Crowd og Capterra. Besøk nå!