Kundeservice stopper ikke når du forlater pulten. LiveAgent tilbyr en innebygd Android-app for din favorittmobilenhet, slik at du også kan tilby kundeservice mens du er på farten.
Last ned gratis Android LiveAgent app. Den lar deg forbli tilkoblet til dine websidebesøkende utfor kontoret. Du kan chate med dine kunder hvor som helst, send raske svar, og imponer dine kunder med konstant støtte.
Hoved-funksjoner
- Løs, overfør og svar på billetter
- Chat med dine kunder direkte fra appen
- Bruk forhåndsinnstilte filter for å organisere dine billetter
- Få press notifikasjoner av nye billetter og chater
- Se koder, notater, og avdelinger for hver billett
Full kundestøtte i dine hender. Løs billetter og bli mer produktiv på farten!
Last ned Android LiveAgent appen
Provide support on the go
Download our iOS app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
LiveAgent tilbyr en kundesamtalehistorikkfunksjon som lar deg enkelt søke etter chathistorikk for å forbedre kundeservicen din. Med denne funksjonen kan agentene raskt få tilgang til tidligere chatter og finne løsninger på problemer. Du kan også filtrere chattene etter tagger, avdelinger, dato og navn. Andre funksjoner inkluderer intern chat, visning av sanntidsskriving og identifisering av kundens nåværende URL. LiveAgent gir også en 14-dagers gratis prøveperiode.
Teksten omhandler informasjon om LiveAgent og hvordan man kan abonnere på deres nyhetsbrev. Det gis også salgskontakter og mulighet for å avtale en demo. Videre informeres det om at LiveAgent er i ferd med å bygge en LiveAgent-skrivebord og at innlogging vil bli tilsendt etter installasjonen er fullført. Teksten informerer også om at nettstedet bruker informasjonskapsler og gir mulighet for å kontakte LiveAgent gjennom ulike kanaler.
Gå hånd i hånd med kundene dine
LiveAgent er et verktøy som hjelper bedrifter med å forbedre kundesupporten sin. Mange bedrifter har opplevd positive resultater ved å implementere LiveAgent, blant annet økt kundetilfredshet og salg. LiveAgent gir agenter muligheten til å gi bedre og raskere kundestøtte, og verktøyet har enkel integrasjon med blant annet e-post og telefon. Kundestøtteteam som har brukt LiveAgent har rost verktøyet for å være enkelt å bruke og å tilby stor funksjonalitet med nyttige rapporteringsfunksjoner.
LiveAgent er en svært kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler, ifølge anmeldere fra ulike virksomheter. Anmeldere sier at LiveAgent sparer tid og penger, og gir bedre kundestøtte og økt kundetilfredshet. Verktøyet er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, inkludert nyttige rapporteringsfunksjoner, og er en bedre løsning enn Kayako, ifølge anmelderne. De fleste anmelderne sier at LiveAgent er den beste live chat-løsningen på markedet.