Unngå å levere dårlig kundestøtte ved å la kundene vurdere svarene fra agentene. Identifiser negative trender i kundestøtten din og håndter det deretter. Utnytt “Rangering”-funksjonen til LiveAgent.
Kundene dine kan gi tilbakemelding om støtteopplevelsen ved å vurdere kommunikasjonen med en kunderepresentant. La kundene dine vurdere agenten chat– og e-postsvar.
Agentrangering oversikt
LiveAgent tilbyr en rapport om belønnede og irettesatte agenter med kundens kommentarer. Du kan eksportere rapporten til en CSV-fil.
Ved å lære mer om agentene dine kan du belønne de beste agentene dine og støtte de som ikke presterer for øyeblikket. Identifiser negative trender i kundestøtten din og handle deretter. Utnytt “Rangering”-funksjonen til LiveAgent.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Kunnskapsbase ressurser
Kundeservice samtalekvalitet Sjekkliste
GPTSummarizer gir deg en sjekkliste for å forbedre kundeservicekvaliteten. Det anbefales å tilpasse samtalen til hver enkelt kunde, bruke verktøy som oppsummeringsmaler og sende oppfølgingsmeldinger og takke-e-poster. Å be om tilbakemelding er viktig for å forbedre kundeservicearbeidet. Det å redusere bakgrunnsstøy er avgjørende for en bedre samtalekvalitet.
Kundesenter kvalitetssikring sjekkliste
En sjekkliste for kvalitetssikring av kundesenteret kan hjelpe teamet med å levere bedre resultater på kortere tid. Kundeservicen kan forbedres ved å følge punkter som å ta opp samtalen, bekrefte identitet, sette forventninger og tillit med kunden, tilby en passende løsning og bekrefte kundetilfredshet. Sjekklisten sørger for overholdelse av anbefalinger og bidrar til å øke effektiviteten til kundesenteret.
LiveChat tilbyr en live chat-widget som er enkel å integrere og brukervennlig. Prisplanene tilbyr ekstra funksjoner som integrering av andre kommunikasjonskanaler og billettsystem. LiveChat er pålitelig med nesten umiddelbare svarhastigheter og tilbyr funksjoner som hermetiske meldinger og filvedlegg. Grensesnittet er enkelt å navigere, og implementeringen er rask og enkel. Dyrt med høyere planer, men generelt sett flott ytelse og funksjoner.
HelpOnClick live chat anmeldelse
HelpOnClick's live chat-programvare er praktisk for en hvilken som helst bedriftsstørrelse og tilbyr tilpasningsalternativer for å passe perfekt til merkevarebyggingen. Prisene starter på gratis per måned og har en gratis prøveperiode. HelpOnClick har et enkelt og simpelt grensesnitt, men gir mye tilpasning for live chat-knappen. Det er enkle å navigere og rimelig, men har noen ulemper som manglende sanntids skrivevisning og ikke veldig responsiv. Brukere kan starte sin gratis konto og få tilgang til en rekke funksjoner.