Unngå å levere dårlig kundestøtte ved å la kundene vurdere svarene fra agentene. Identifiser negative trender i kundestøtten din og håndter det deretter. Utnytt “Rangering”-funksjonen til LiveAgent.
Kundene dine kan gi tilbakemelding om støtteopplevelsen ved å vurdere kommunikasjonen med en kunderepresentant. La kundene dine vurdere agenten chat– og e-postsvar.
Agentrangering oversikt
LiveAgent tilbyr en rapport om belønnede og irettesatte agenter med kundens kommentarer. Du kan eksportere rapporten til en CSV-fil.
Ved å lære mer om agentene dine kan du belønne de beste agentene dine og støtte de som ikke presterer for øyeblikket. Identifiser negative trender i kundestøtten din og handle deretter. Utnytt “Rangering”-funksjonen til LiveAgent.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Kunnskapsbase ressurser
Finn ut mer
Billettprogramvare Dybdeundersøkelse
Verktøyet LiveAgent er et effektivt system for administrering og effektivisering av kundehenvendelser, som gir bedrifter fordeler som reduserte svartider og forbedret kundetilfredshet.
LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et programvare for kundeservice som tilbyr VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystemer. Det optimalisere kundestøtten og øker kundetilfredsheten.
UanstrengtHelp Desk-programvare
Få en omfattende kontaktliste for helpdesk og lær kundeserviceterminologi med LiveAgent. Oppdag også LiveAgents priser og funksjoner.