Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Chattedistribusjon

Vil du forbedre agentenes daglige effektivitet?

Se ikke lenger. Automatisk chat-distribusjon er en av mange LiveAgents funksjoner som hjelper agenter med å håndtere nye chatter effektivt.

LiveAgent gir flere måter for Live Chat-tildeling og -distribusjon.

Du kan velge mellom forhåndsdefinerte tildelingsalternativer som;

  • Tilfeldige oppdrag
  • Ring til alle
  • Maks utnyttelse

Alternativ for tildeling av chat i LiveAgent:

For å sikre rask og nøyaktig kommunikasjon, tildeler LiveAgent chatter til agenter som har hatt tidligere kommunikasjon med den chattende kunden. I tillegg til tilfeldig tildeling, er det også 3 andre alternativer for avansert chattetildeling.

Tilfeldige tildeling

Nye chatter blir tilfeldig tildelt en av agentene som er tilgjengelige for chat. Denne strategien hjelper deg i gjennomsnitt over tid å tildele samme mengde chatter til hver av dine agenter.

Gjennomsnittlig bruk

Nye chatter blir tildelt agenten med det laveste antallet chatter for å beholde samme utnyttelse av alle tilgjengelige agenter. Denne strategien hjelper deg med å laste inn et balansert antall chatter mellom alle de tilgjengelige agentene

Maks utnyttelse

Nye chatter vil bli tildelt en agent med det høyeste antallet aktive chatter for å holde utnyttelsen maksimal. Når agenten ikke har noe ledig tid til en ny chat, blir en ny chat -forespørsel dirigert til neste tilgjengelige agent. Denne strategien hjelper deg med å maksimere belastningen for chattende agenter og la andre agenter jobbe med offline-billetter.

Ring-til-alle

Nye samtaler vil varsle alle agenter som er tilgjengelige for chat til ett av svarene.

Maks chattebelastning

Definer antall chatter en agent kan håndtere.

Chatteprioritet for agenter

Sett opp en lavere eller høyere chatteprioritet for en bestemt agent. Nye chatter blir dirigert til agenter med høyest prioritet. (1 – høyeste, 100 – laveste.)

Andre tilgjengelige chat-innstillinger i LiveAgent:

Tildeling

Forhindre unødvendig ventetid med funksjonen Tildeling. Innstillingen for tildeling lar deg velge en foretrukket tid (i sekunder), hvoretter chatten omdirigeres hvis den første agenten ikke er responsiv/tilgjengelig.

Inaktivitetstid

Angi en inaktivitetstid for å automatisere chatteforespørslene dine til maks.

Pustetid

Sett opp en “pustetid” og gi agentene dine rom til å gjøre seg klar til neste besøkende/kunde.

Forretningsfordeler:

  • Effektiv arbeidsmengde
  • Kundetilfredshet
  • Forbedret CX
  • Sparer tid
  • Reduserte kostnader

Try out LiveAgent for free!

Test the chat distribution and a lot of other features with our 14-day free trial.

FREE TRIAL

Andre flotte funksjoner i Live chat:

LiveAgent Live Chat har mange funksjoner for å forbedre den generelle kundeopplevelsen og effektiviteten, i tillegg til Live Chat-tildeling og distribusjon. Som for eksempel;

Chattehistorikk

Finn enkelt ut kundenes tidligere henvendelser med Chat-historikkfunksjonen og gi rask og effektiv støtte. Å forklare et problem/en situasjon igjen og igjen kan være frustrerende for kunden. Denne funksjonen kan forhindre unødvendig frustrasjon og forvirring.

Lær mer om funksjonen Chattelogg.

Proaktive chatteinvitasjoner

Gjør deg klar til å hjelpe kundene dine gjennom hele kundereisen med proaktive invitasjoner. Denne funksjonen kan være nyttig for nettsteder som kan oppleve høy avvisningsprosent. Ved proaktivt å invitere kunder til chat, kan du forhindre dette ved å tilby assistanse. Uansett er denne funksjonen ganske enkelt et flott tillegg, noe som gir din bedrift et konkurransefortrinn.

Finn ut mer om funksjonen Proaktiv chatinvitasjoner.

Besøkende på nett

LiveAgent har en egen seksjon for online besøkende. Dette er de besøkende som for tiden surfer på nettstedet ditt. Du kan finne ut informasjon som besøkslandet, gjeldende URL, henvisninger og mer. Jo mer informasjon du har, jo bedre kundeservice/støtte kan du tilby.

Lær mer om funksjonen for online besøkende.

Kunnskapsbaserte ressurser

Ta en titt på vår trinnvise guide til Hvordan lage en chat-knapp for nettstedet ditt.

Hvis du vil lære mer, kan du lese om alle Live Chat -funksjoner – LiveAgent.

Want to learn more about LiveAgent?

Schedule a free live chat demo with our agents and get all the information you need.

FREE LIVE CHAT DEMO
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×

Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

We’re available on multiple dates

Avtal en demo