Facebook er et gratis nettsted for sosiale nettverk som tillater registrerte brukere å opprette profiler, laste opp bilder og videoer, sende meldinger og holde kontakten med venner, familie og kolleger.
Å koble LiveAgent til Facebook tillater LiveAgents brukere å respondere til Facebook-meldinger, poster eller kommentarer direkte fra LiveAgent-panelet (uten å måtte logge inn i selve Facebook), noe som gjør det til en svært arbeidseffektiv integrasjonsløsning.
Hvordan fungerer det?
LiveAgent strømlinjeformer hver kommentar, post og melding rett i din LiveAgent-innboks, og oppretter den som en henvendelse. Derfra kan agenter respondere på hver henvendelse akkurat som de ville på Facebook. Resultatet? Kundene vil ikke merke noen forskjell annet enn raskere responstid!
Hvorfor er denne integrasjonen så verdifull?
Integrasjon mellom LiveAgent og Facebook er en “game-changer” fordi:
- Systemet holder orden på alle meldinger, kommentarer og varsler og sørger for at du besvarer hver eneste en
- Det øker agenters produktivitet
- Det er sikrere (mer enn å dele innloggingsdetaljer med flere ansatte som er ansvarlig for å besvare meldinger i sosiale medier)
- Du slipper å gi dine ansatte administrasjonstillatelser i Facebook
- Det eliminerer behovet for å betjene flere kontoer og enheter samtidig
- Det forbedrer responstiden
- Det øker kundetilfredsheten
- Det kan bidra til mer salg og økt omsetning
- Det gjør kundebehandling i sosiale medier enkelt
- Det eliminerer stress
- Det tillater deg å administrere flere bedriftskontoer på Facebook
- Det er kostnadseffektivt
Overbevist om at du ikke trenger Facebook-support? Tenk om igjen!
Hvis du ikke bruker Facebook som en kundeservice-kanal, så lever du ikke i det 21. århundre! I 2021 er det nesten 2,8 milliarder aktive brukere på Facebook. Dessuten er moderne kunder teknisk orienterte, digitale innfødte og aktive brukere av Facebook som forventer at sosiale medier blir behandlet som alle andre kanaler. I følge en undersøkelse av Conversocial, foretrekker faktisk 54% av kunder sosiale medier som kanal foran tradisjonelle kanaler som e-post og telefon.
Dersom over halve kundebasen foretrekker sosiale medier som kundeservice-kanal, kan de ikke ignoreres. Det er på tide å høre på kundenes behov og forventninger og flytte din kundeservice inn i det 21. århundret.
Hvordan integrerer man Facebook i LiveAgent
Følg disse stegene for å behandle Facebook-meldinger via LiveAgent i dag!
- Logg på LiveAgent
- Klikk på Konfigurasjon (tannhjulikon til venstre i menylinjen)
- Klikk på Facebook og Instagram
- Klikk på Kontoer
- Klikk Koble Til
- Et nytt vindu vil komme opp og be deg logge inn på din Facebook-bruker. Skriv inn innloggingsdetaljene, eller dersom du allerede er logget inn, klikk Fortsett Som
- Når denne meldingen kommer opp: ”LiveAgent ber om tilgang til dine Sider, publisere på Sider du administrerer og få tilgang til dine Facebook-meldinger.” Vennligst aksepter ved å trykke OK.
- Gå tilbake til LiveAgent og velg hvilke sider du vil koble til å tillatelser du vil gi. Du kan velge følgende tillatelser:
- Hente poster fra veggen
- Hente private meldinger
- Velg avdelingen du vil tildele innkommende Facebook-henvendelser
- Klikk Lagre
Hva kan du gjøre med Facebook-integrasjonen?
Ved å aktivere Facebook-integrasjonen kan du utføre disse handlingene direkte i LiveAgent:
- Besvare private/direktemeldinger
- Sende vedlegg, linker, emojier og GIFer
- Besvare kommentarer
- Like kommentarer
- Slette kommentarer ved å slette henvendelser
- Løse henvendelser ved å besvare dem
Begynn å ta vare på din dyrebare tid og opptjente penger
Bygg opp ditt kundeservice-team ved å gi dem de riktige verktøyene. Eliminer alle kontinuerlige distraksjoner (pling fra meldinger, notifikasjoner, og distraherende memer og virale kattevideoer) i dag.
LiveAgent holder dine agenter fokuserte, øker deres produktivitet og sparer deg penger på samme tid. Hvordan? Vel, å implementere denne tjenesten koster deg ikke noe, dersom du ikke kjøper den som et tillegg til din Henvendelser eller Henvendelser+Chat plan.
I tillegg er kostnaden for å behandle henvendelser via integrasjon av sosiale medier lavere enn ved e-post eller telefon.
Ønsker du å holde help desken organisert til den minste detalj?
LiveAgent kan automatisk behandle Facebook-henvendelser når du har besvart dem. Slik blir arkivering av henvendelser lett som en lek. Dersom en kunde følger opp eller kontakter deg igjen, vil systemet automatisk åpne henvendelsen igjen. Det er ikke noe behov for å overvåke henvendelsesstatus. LiveAgent tar seg av alt og gir beskjed når en respons er nødvendig.
Vi behandler dine data så sikkert som mulig
LiveAgent eliminerer behovet for å dele innloggingsdetaljer på Facebook med dine ansatte. Når Facebook-kontoen er koblet til LiveAgent har alle ansatte tilgang til å besvare meldinger og kommentarer uten at de behøver å logge inn på plattformen.
Dette er bra fordi det reduserer muligheten for datalekkasjer og stjålet data betraktelig. Dine ansatte trenger ikke å tenke på å skrive ned passord, miste dem eller være innlogget på din Facebook-konto på offentlige PCer.
Hold kundetilfredsheten så høy som mulig
LiveAgent kobler til din Facebook-side og holder kontroll på poster, kommentarer og private meldinger slik at du kan ha dine tilhengere og hatere under kontroll 24/7. Alt spores og transformeres inn i Henvendelser slik at dine Agenter kan reagere så raskt som mulig når en klage blir registrert og dermed slukke brannen før den sprer seg. Med LiveAgent kan du være 100% sikker på at ingenting blir oversett på Facebook.
Kunnskapsbaseressurser
Trenger du mer hjelp med denne integrasjonen? Sjekk denne detaljerte guiden for skybaserte kontoer, eller denne artikkelen for enkeltstående versjoner av LiveAgent.
Mer informasjon om oppsett av Facebook-applikasjon for enkeltstående kontoer.
Mangler du fortsatt noen informasjon?
Ikke nøl med å kontakte oss på e-post (support@liveagent.com), live chat eller på telefon. Vi er glade for å hjelpe og tilby utfyllende informasjon om det du trenger.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hva er en Facebook-integrasjon?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “En Facebook-integrasjon strømlinjeformer alle kommentarer, poster og meldinger inn til din innboks og gjør dem om til kundehenvendelser. Derfra kan agenter respondere til hver enkelt henvendelse akkurat som på Facebook.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvorfor burde jeg integrere Facebook med min LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “For å øke kundetilfredsheten, øke responstiden, og sørge for at hver eneste Facebook-melding og kommentar blir sett og besvart.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvordan kan jeg koble Facebook til min LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Hver help desk har et ulikt, unikt sett av instruksjoner for å koble til Facebook. I LiveAgent må du navigere til Konfigurasjon, Facebook og Instagram, Kontoer og så klikk Koble Til. Autoriser LiveAgent for å hente og lese meldinger, og du er ferdig.” } }] }Streamline your Twitter support today
Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.