Facebook

Facebook er et gratis nettsted for sosiale nettverk som tillater registrerte brukere å opprette profiler, laste opp bilder og videoer, sende meldinger og holde kontakten med venner, familie og kolleger.

Å koble LiveAgent til Facebook tillater LiveAgents brukere å respondere til Facebook-meldinger, poster eller kommentarer direkte fra LiveAgent-panelet (uten å måtte logge inn i selve Facebook), noe som gjør det til en svært arbeidseffektiv integrasjonsløsning.

Hvordan fungerer det?

LiveAgent strømlinjeformer hver kommentar, post og melding rett i din LiveAgent-innboks, og oppretter den som en henvendelse. Derfra kan agenter respondere på hver henvendelse akkurat som de ville på Facebook. Resultatet? Kundene vil ikke merke noen forskjell annet enn raskere responstid!

Hvordan fungerer det? - App - Uploads - 2019 - 10 - Facebook Ticket Inside 1.jpg
Respondere på Facebook-poster fra LiveAgent

Hvorfor er denne integrasjonen så verdifull?

Integrasjon mellom LiveAgent og Facebook er en “game-changer” fordi:

  • Systemet holder orden på alle meldinger, kommentarer og varsler og sørger for at du besvarer hver eneste en
  • Det øker agenters produktivitet
  • Det er sikrere (mer enn å dele innloggingsdetaljer med flere ansatte som er ansvarlig for å besvare meldinger i sosiale medier)
  • Du slipper å gi dine ansatte administrasjonstillatelser i Facebook
  • Det eliminerer behovet for å betjene flere kontoer og enheter samtidig
  • Det forbedrer responstiden
  • Det øker kundetilfredsheten
  • Det kan bidra til mer salg og økt omsetning
  • Det gjør kundebehandling i sosiale medier enkelt
  • Det eliminerer stress
  • Det tillater deg å administrere flere bedriftskontoer på Facebook
  • Det er kostnadseffektivt
Facebook-integrasjon med LiveAgent
Hvordan det ser ut i LiveAgent i forhold til Facebook

Overbevist om at du ikke trenger Facebook-support? Tenk om igjen!

Hvis du ikke bruker Facebook som en kundeservice-kanal, så lever du ikke i det 21. århundre! I 2021 er det nesten 2,8 milliarder aktive brukere på Facebook. Dessuten er moderne kunder teknisk orienterte, digitale innfødte og aktive brukere av Facebook som forventer at sosiale medier blir behandlet som alle andre kanaler. I følge en undersøkelse av Conversocial, foretrekker faktisk 54% av kunder sosiale medier som kanal foran tradisjonelle kanaler som e-post og telefon.

Dersom over halve kundebasen foretrekker sosiale medier som kundeservice-kanal, kan de ikke ignoreres. Det er på tide å høre på kundenes behov og forventninger og flytte din kundeservice inn i det 21. århundret.

Hvordan integrerer man Facebook i LiveAgent

Følg disse stegene for å behandle Facebook-meldinger via LiveAgent i dag!

  1. Logg på LiveAgent
  2. Klikk på Konfigurasjon (tannhjulikon til venstre i menylinjen)
  3. Klikk på Facebook og Instagram
  4. Klikk på Kontoer
  5. Klikk Koble Til
  6. Et nytt vindu vil komme opp og be deg logge inn på din Facebook-bruker. Skriv inn innloggingsdetaljene, eller dersom du allerede er logget inn, klikk Fortsett Som
  7. Når denne meldingen kommer opp: ”LiveAgent ber om tilgang til dine Sider, publisere på Sider du administrerer og få tilgang til dine Facebook-meldinger.” Vennligst aksepter ved å trykke OK.
  8. Gå tilbake til LiveAgent og velg hvilke sider du vil koble til å tillatelser du vil gi. Du kan velge følgende tillatelser:
  • Hente poster fra veggen
  • Hente private meldinger
  1. Velg avdelingen du vil tildele innkommende Facebook-henvendelser
  2. Klikk Lagre
koble Facebook- og Instagram-brukere til LiveAgent
Aktive Facebook-kontoer

Hva kan du gjøre med Facebook-integrasjonen?

Ved å aktivere Facebook-integrasjonen kan du utføre disse handlingene direkte i LiveAgent:

  • Besvare private/direktemeldinger
  • Sende vedlegg, linker, emojier og GIFer
  • Besvare kommentarer
  • Like kommentarer
  • Slette kommentarer ved å slette henvendelser
  • Løse henvendelser ved å besvare dem

Begynn å ta vare på din dyrebare tid og opptjente penger

Bygg opp ditt kundeservice-team ved å gi dem de riktige verktøyene. Eliminer alle kontinuerlige distraksjoner (pling fra meldinger, notifikasjoner, og distraherende memer og virale kattevideoer) i dag.

LiveAgent holder dine agenter fokuserte, øker deres produktivitet og sparer deg penger på samme tid. Hvordan? Vel, å implementere denne tjenesten koster deg ikke noe, dersom du ikke kjøper den som et tillegg til din Henvendelser eller Henvendelser+Chat plan.

I tillegg er kostnaden for å behandle henvendelser via integrasjon av sosiale medier lavere enn ved e-post eller telefon.

Ønsker du å holde help desken organisert til den minste detalj?

LiveAgent kan automatisk behandle Facebook-henvendelser når du har besvart dem. Slik blir arkivering av henvendelser lett som en lek. Dersom en kunde følger opp eller kontakter deg igjen, vil systemet automatisk åpne henvendelsen igjen. Det er ikke noe behov for å overvåke henvendelsesstatus. LiveAgent tar seg av alt og gir beskjed når en respons er nødvendig.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

Vi behandler dine data så sikkert som mulig

LiveAgent eliminerer behovet for å dele innloggingsdetaljer på Facebook med dine ansatte. Når Facebook-kontoen er koblet til LiveAgent har alle ansatte tilgang til å besvare meldinger og kommentarer uten at de behøver å logge inn på plattformen.

Dette er bra fordi det reduserer muligheten for datalekkasjer og stjålet data betraktelig. Dine ansatte trenger ikke å tenke på å skrive ned passord, miste dem eller være innlogget på din Facebook-konto på offentlige PCer.

Hold kundetilfredsheten så høy som mulig

LiveAgent kobler til din Facebook-side og holder kontroll på poster, kommentarer og private meldinger slik at du kan ha dine tilhengere og hatere under kontroll 24/7. Alt spores og transformeres inn i Henvendelser slik at dine Agenter kan reagere så raskt som mulig når en klage blir registrert og dermed slukke brannen før den sprer seg. Med LiveAgent kan du være 100% sikker på at ingenting blir oversett på Facebook.

Kunnskapsbaseressurser

Trenger du mer hjelp med denne integrasjonen? Sjekk denne detaljerte guiden for skybaserte kontoer, eller denne artikkelen for enkeltstående versjoner av LiveAgent.

Mer informasjon om oppsett av  Facebook-applikasjon for enkeltstående kontoer.

Mangler du fortsatt noen informasjon?

Ikke nøl med å kontakte oss på e-post (support@liveagent.com), live chat eller på telefon. Vi er glade for å hjelpe og tilby utfyllende informasjon om det du trenger.

Prøv LiveAgent i Dag​

Vi tilbyr portner migrasjons tjeneste fra de fleste populære løsningene.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hva er en Facebook-integrasjon?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “En Facebook-integrasjon strømlinjeformer alle kommentarer, poster og meldinger inn til din innboks og gjør dem om til kundehenvendelser. Derfra kan agenter respondere til hver enkelt henvendelse akkurat som på Facebook.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvorfor burde jeg integrere Facebook med min LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “For å øke kundetilfredsheten, øke responstiden, og sørge for at hver eneste Facebook-melding og kommentar blir sett og besvart.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvordan kan jeg koble Facebook til min LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Hver help desk har et ulikt, unikt sett av instruksjoner for å koble til Facebook. I LiveAgent må du navigere til Konfigurasjon, Facebook og Instagram, Kontoer og så klikk Koble Til. Autoriser LiveAgent for å hente og lese meldinger, og du er ferdig.” } }] }

Streamline your Twitter support today

Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo