LiveAgent er forpliktet til personvern, sikkerhet, samsvar og åpenhet. Denne tilnærmingen inkluderer å støtte våre kunders overholdelse av EUs databeskyttelseskrav, inkludert de som er angitt i den generelle databeskyttelsesforordningen (“GDPR”), som blir håndhevet 25. mai 2018.
Les mer om LiveAgents GDPR-overholdelse.
LiveAgent tilbyr Agentrangering funksjonen som kan la kundene vurdere kommunikasjonen med en kunderepresentant. Ved å identifisere negative trender i kundestøtten, kan man belønne de beste agentene og støtte de som ikke presterer i øyeblikket. Videre kan man også generere tag rapporter gratis for å få oversikt over de vanligste støttehenvendelsene man tar imot. LiveAgent tilbyr også en demoversjon og kundestøtte.
Teksten omhandler et programvare for kundeservice kalt LiveAgent. De tilbyr blant annet VoIP-telefonsystemer og programvare for innkommende kundesenter. Det er også mulig å kontakte dem gjennom ulike formater som telefon, chat og e-post. Det blir opplyst om en pågående installasjon av LiveAgent og at de tilbyr demoer for å utforske programvaren. Det blir også nevnt at nettsidene deres bruker cookies.
Live chat etikette for kundestøtte
Live chat-etikette er viktig for å forbedre kundeforholdet og spare tid og kostnader. Den ideelle kundeservicerepresentanten har en profesjonell og vennlig tilnærming, er empatisk og har nødvendig kunnskap for å hjelpe kunden. Et positivt eksempel på live chat-etikette er å spørre om det er noe annet man kan hjelpe med. Oppfølgingskommunikasjon er viktig for å øke påliteligheten til en merkevare og dyrke forholdet med en prospekt eller forbedre lojale forbrukere. Avslutningen av en chat er like viktig som begynnelsen, og man bør spørre om det er nødvendig med ytterligere hjelp og takke respondenten.
Capterra er en ledende leverandør av help desk- og live chat-programvare med anerkjennelse fra ulike organisasjoner og nettsteder fra hele verden, inkludert G2, TrustRadius, Crozdesk og Software Advice. De er kjent for å gi god verdi for pengene, brukervennlighet og eksepsjonell kundestøtte. Capterra er også rangert som en toppspiller innen kundeservice og live chat-programvare. Deres produkter og tjenester har blitt anerkjent som beste verdi for pengene og som de raskest implementerte programvarene i kategorien. Deres kundeorienterte tilnærming og fokus på kvalitet gjør dem til en ledende aktør innenfor kundeservice programvare.