Interne taleanrop gir deg muligheten til å bytte ut internchat med en mye mer praktisk måte å konversere med dine kolleger. Tjenesten er direkte innebygd i LiveAgents callsenter og lar deg raskt løse problemer som måtte oppstå eller få svar på veldig kort tid. Å gjøre et internt taleanrop er veldig enkelt.
Bare klikk på pluss-knappen øverst i høyre hjørne og velg “Nytt internt taleanrop” fra listen over valg.
Dette vil åpne en ny side i LiveAgent hvor du kan velge personen du ønsker å anrope. Ved å klikke på anrop-knappen vil du umiddelbart åpne en ny henvendelse med sin egen ID og med et grensesnitt likt resten av LiveAgent.

Likt som i internchat, har du mulighet til å legge til et notat som inneholder en henvendelses-ID (som er klikkbar og vil sende deg til denne henvendelsen).
Dersom du trenger hjelp med en spesifikk henvendelse eller kundeforespørsel, kan du også gjøre et taleanrop direkte fra denne henvendelsen. Ved å klikke på de tre prikkene får du opp en liste over tilgjengelige valg og internt anrop er et av dem. Prosessen for å gjøre et anrop er den samme som tidligere. Velg din kollega og trykk på anrop-knappen.
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
Nettsideeiere kan nå ut til besøkende og tilby hjelp gjennom funksjoner som Online-besøkende, Chats-oversikt, Tilgjengelige Agenter og Kundens land. Disse funksjonene gir viktig generell informasjon om besøkende og kan hjelpe ansatte med å gi bedre kundeservice. Fordeler inkluderer å kontakte besøkende proaktivt og analysere situasjoner raskt. En demo kan avtales for å lære mer.
LiveAgent er en populær live chat-løsning blant flere bedrifter som ønsker å forbedre kundestøtten og produktiviteten. Flere bedrifter har vurdert LiveAgent som en pålitelig og effektiv løsning som har hjulpet dem å øke kundetilfredsheten og salget. Kundenettverket som bruker LiveAgent har bemerket den enkle bruken og funksjonaliteten til produktet. LiveAgent tilbyr dessuten ulike kommunikasjonskanaler som inkluderer e-post, telefon og sosiale medier for kundene.
LiveAgent er en populær plattform for å forbedre kundeservice, ifølge flere fornøyde kunder. Flere bemerker at verktøyet er enkelt å bruke og øker produktiviteten. Kundetilfredshet og salg har økt for flere bedrifter som bruker LiveAgent, og tilbakesvars tiden har økt med 60%. LiveAgent synes å være både pålitelig og rimelig.