Ved å legge til kontaktskjemaer på nettsiden din kan kundene dine sende e-postmeldinger direkte fra nettsiden din. Kontaktskjemaer er enten innebygd eller popout. Når en besøkende legger inn spørsmål i skjemaer og klikker på send, opprettes en ny billett i LiveAgent.
Kontakt knapper
LiveAgent har ulike tilpassbare kontakt knapper.
Velg mellom en rekke forhåndsdefinerte kontaktknapp posisjoner og stiler:



Har du ikke funnet riktig stil for kontaktknappen? Ikke bekymre deg, du kan lage en egendefinert knapp ved å skrive din egen HTML-kode.

Kontaktskjemaer
Du kan velge et forhåndsdefinert kontaktskjema fra 3 stilalternativer:
- Klassisk
- Kvadrat
- Mørk
Mulige endringer i utformingen av kontaktskjemaet:
- Tittel
- La besøkende velge avdeling
- Grensefarge
- Knapp farge
- Innholdsfarge
- Skjema farge
- Status farge
- Tekstboks felt
- Listeboks felt
- Avmerkingsboks felt
- Avmerkingsboks Gruppe felt
- Opprett ubegrenset antall felt (navn, e-post, telefon, ordre-ID, firma, melding…)
Du kan definere din egendefinerte css-kode for å tilpasse et kontaktskjema til nettside-designet ditt.
Check out our contact form gallery
Choose from a number of popular contact form styles or create your own! Try it today. No credit card required.
Artikkelen omhandler videresending av e-post og hvordan dette kan være en enkel måte å koble e-postkontoer fra forskjellige leverandører til brukerstøtte systemer. Det forklares hvordan videresending kan settes opp og hvordan LiveAgent gjør det mulig å begynne å svare på e-poster umiddelbart. Artikkelen inneholder også informasjon om LiveAgents e-post videresendingsfunksjon og hvordan den kan konvertere e-postkommunikasjon til billetter. Det tilbys også en gratis 14-dagers prøveperiode og mulighet til å avtale en demo.
LiveAgent er ansett som et flott verktøy for å kommunisere med kunder. Flere kunder har opplevd økt tilfredshet og salg, samt en betydelig reduksjon i tilbakesvars tid, ved å bruke LiveAgent. Kundene mener også at verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten. LiveAgent gir agenter muligheten til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte, og brukerne har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming før. Enkelte mener at LiveAgent overgår alt når det gjelder prispoeng og økning av kundetilfredshet.
Bli tilgjengelig med kontaktsenterprogramvare.
LiveAgents flerkanals kontaktsenterprogramvare gir bedre støtteeffektivitet og lavere driftskostnader, samt øker salgsmulighetene med tilgang til omfattende kundedata. Systemet inneholder også et komplett utvalg av billettfunksjoner for rask og effektiv billettoppløsning.
LiveAgent er en svært kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler, ifølge anmeldere fra ulike virksomheter. Anmeldere sier at LiveAgent sparer tid og penger, og gir bedre kundestøtte og økt kundetilfredshet. Verktøyet er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, inkludert nyttige rapporteringsfunksjoner, og er en bedre løsning enn Kayako, ifølge anmelderne. De fleste anmelderne sier at LiveAgent er den beste live chat-løsningen på markedet.