Mobilapplikasjoner eller en app er enten dataprogramvare eller programvareapper designet for mobile enheter. LiveAgent har laget mobile helpdesk-apper for at du skal kunne holde kontakten med kundene dine selv om du er på farten eller rett og slett ikke er tilgjengelig på datamaskinen. Bare last ned og angi dine preferanser og begynn å svare på kundehenvendelser umiddelbart. Siden LiveAgent ønsker å dekke alle kundene sine, har vi laget en LiveAgent-app i både Android og iOS a> Mobile operativsystemer.
Hvor mye koster LiveAgent appen?
LiveAgent tilbyr et par abonnementer. Hvert firma har forskjellige preferanser.
Derfor, tilbyr LiveAgent 3 abonnementer:
- Billett abonnementer for $15 per agent.
- Billett + chat abonnementer for $29 per agent.
- Alt-inkludert for $39 per agent.
Hvert abonnement tilbyr forskjellige funksjoner. Noen er for ekstra kostnader. Imidlertid er mobile helpdesk-apper for Android og iOS inkludert i hvert abonnement uten ekstra avgifter. LiveAgent tilbyr en gratis 14-dagers prøveperiode for hvert abonnement. Hvis du fortsatt er usikker, kan du prøve vår gratiskonto. Vær imidlertid oppmerksom på at den har sine begrensninger.
Vis du vil vite om listen av funksjoner for hvert abonnement, les priser.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Mobil hjelpepult apper oversikt
Android
Android er et mobil-operativsystem som er en åpen kildekode-programvare designet for mobile enheter. Velg et abonnement og still inn LiveAgent. Etter det er det bare å laste ned og ganske enkelt løse billetter utenfor kontoret. Vær alltid tilgjengelig for kundene dine og hjelp kollegene dine ved behov. Selv om du er på farten!
Hvis du vil vite mer, les LiveAgent – Android.
iOS
IOS er et operativsystem som var laget eksklusivt for Apple produkter. LiveAgent app en er også tilgjengelig i dette systemet. Det samme gjelder for IOS, registrer og sett opp din konto først. Etter det er det bare og laste ned og enkelt løse billetter utenfor kontoret. Bare forestill deg at du har en overbelastning av kunder og er utfor kontoret og kan derfor ikke hjelpe. Med denne appen kan du enkelt logge inn , velge avdelingen og starte å svare chater.
Hvis du vil vite mer, les LiveAgent – iOS.
Det finnes mange gratis chat-apper på markedet som brukes i daglig bruk og kundeservice, inkludert Messenger som kan synkroniseres med LiveAgent-programvaren. Chatte-apper har potensial til å forbedre kundetilfredshet og -retensjon. LiveAgent tilbyr demo og flere populære programvare for kundeservice. Quality Unit LLC er ansvarlig for å opprettholde Terms & Conditions, Security Policy og Privacy Policy, og rabatt er tilgjengelig gjennom nyhetsbrev.
Enhetsplanlegging er en samtalesenterfunksjon som lar agenter velge tider og datoer for tilgjengelighet av samtaler, og som automatisk slår anropstilgjengelighet på og av bestemte enheter etter valgte tider og datoer. Dette hjelper med bedre administrasjon av kundesentre og forbedret anropsorganisering og tidsstyring. Brukere kan aktivere funksjonen i LiveAgent-appen og velge tilpassede alternativer på forskjellige enheter.
I teksten fremheves viktigheten av en effektiv chat for å tiltrekke seg kunder og sikre at de velger produktene eller tjenestene våre. Det anbefales å bruke chat-funksjoner for å enklere løse komplekse problemer og å personalisere svarene for å bygge kundenes tillit. Det er også viktig å ha enkel tilgang til chatten og muligheten til å sende bilder, videoer eller dele skjermbildet for å effektivt hjelpe kundene med sine problemer. Live chat kan også være et flott verktøy for å bygge relasjoner med kundene i sanntid.
Teksten omhandler informasjon om LiveAgent og hvordan man kan abonnere på deres nyhetsbrev. Det gis også salgskontakter og mulighet for å avtale en demo. Videre informeres det om at LiveAgent er i ferd med å bygge en LiveAgent-skrivebord og at innlogging vil bli tilsendt etter installasjonen er fullført. Teksten informerer også om at nettstedet bruker informasjonskapsler og gir mulighet for å kontakte LiveAgent gjennom ulike kanaler.