Multi kunnskapsbase

Multikunnskapsbase* gir deg muligheten til å lage et ubegrenset antall separate kundeportaler, der hver enkelt av dem kan ha sitt eget unike design, innstillinger og innhold. Dette er veldig nyttig for de selskapene som ønsker å skille ut sine kundestøtteportaler og følge retningslinjene for merkevarebygging.

Slik aktiverer du Multi Kunnskapsbase

Det første trinnet for å lage de nye ekstra kunnskapsbase portalene dine er å gå til LiveAgent-innstillingene: Konfigurasjon->System->Plugins-delen av panelet ditt og slå på funksjonen ved å klikke på bryteren. Sørg for at bryteren er grønn – dette vil indikere for deg at den er aktiv. Det andre trinnet er å faktisk opprette en ekstra kunnskapsbase. Når du går til “Kundeportal” i administrasjonspanelet ditt, vil du se en ny knapp der som heter – “Opprett”. Ved å klikke på den starter prosessen. Følg vår trinnvise veiledning for å få best mulig oversikt.

Hver kunnskapsbase inneholder de samme typene tilgjengelig innhold: artikler, fora, tilbakemeldingstavler, widgets.

*Hver ekstra kunnskapsbase er vurdert til early bird-pris, $19.

Kunnskapsbase ressurser

Finn ut mer

Stylize knowledge base articles with ease

Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo