Multikunnskapsbase* gir deg muligheten til å lage et ubegrenset antall separate kundeportaler, der hver enkelt av dem kan ha sitt eget unike design, innstillinger og innhold. Dette er veldig nyttig for de selskapene som ønsker å skille ut sine kundestøtteportaler og følge retningslinjene for merkevarebygging.
Slik aktiverer du Multi Kunnskapsbase
Det første trinnet for å lage de nye ekstra kunnskapsbase portalene dine er å gå til LiveAgent-innstillingene: Konfigurasjon->System->Plugins-delen av panelet ditt og slå på funksjonen ved å klikke på bryteren. Sørg for at bryteren er grønn – dette vil indikere for deg at den er aktiv. Det andre trinnet er å faktisk opprette en ekstra kunnskapsbase. Når du går til “Kundeportal” i administrasjonspanelet ditt, vil du se en ny knapp der som heter – “Opprett”. Ved å klikke på den starter prosessen. Følg vår trinnvise veiledning for å få best mulig oversikt.
Hver kunnskapsbase inneholder de samme typene tilgjengelig innhold: artikler, fora, tilbakemeldingstavler, widgets.
*Hver ekstra kunnskapsbase er vurdert til early bird-pris, $19.
Kunnskapsbase ressurser
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Effektiv og responsiv kundeservice på tvers av alle plattformer er viktig for å øke kundetilfredshet og forretningsinntjening. LiveAgent tilbyr multikanal støtte og en demo for å teste ut løsningen. Bedriften tilbyr også en rekke populære programvare for kundeservice. Kunder kan kontakte salgsteamet for å avtale en demo eller følge LiveAgent på sosiale medier for siste oppdateringer og rabatter.
En dedikert hub med kundeportal programvare
En kundeportal programvare kan hjelpe kunder med å finne svar på spørsmål uten å vente på hjelp fra agenter, samtidig som den forbedrer agent produktiviteten. LiveAgent sin kundeportal inneholder en kunnskapsbase, forum og tilbakemeldinger fra kunder. Ved å opprette en kundeportal kan du gi kundene dine tilgang til informasjon de trenger og frigjøre representantene dine fra vanlige spørsmål. Samtidig kan du opprette et dedikert sted for kundene dine å søke etter relevante kunnskapsbase artikler og diskutere nye funksjoner eller forbedringsforslag. Med LiveAgent sin selvbetjening til en lav pris i forhold til konkurrerende plattformer kan det lønne seg å vurdere denne kundeportal programvaren.
LiveAgent er et flott verktøy for å kommunisere med kunder og øke kundetilfredshet og salg. Det er dessverre ikke mulig å legge til mer enn ett selskap til en kontakt, men organisering av kontakter i selskaper kan forbedre arbeidsflyten. LiveAgent kan hjelpe deg med å administrere bedriftskontakter enkelt og effektivt. Prøv tjenesten i dag med en gratis 14-dagers prøveperiode.