For at gøre det lettere for nye agenter at bestemme andre agents dygtighed og også have en sjov titel, tilføjede vi “niveauer” til agentnavne. Nu kan du let se det opnåede Dragon Slayer af kundesupport!
Niveauer er en del af Gamification-funktionaliteten og kan motivere dine agenter til at gå den ekstra mil og konkurrere med hinanden.
Det er 12 forhåndsdefinerte nivåer, fra Novice gjennom Apprentice til Professional og Wizard, opp til King of Customer support. Nivåene er opptjent og permanente, du kan ikke miste dem pga. inaktivitet.
Eksempel
Hvis agenter besvarer mere end 500 billetter, opnår de det professionelle niveau (vist i deres status) med en motivationsbesked: “Du er en professionel nu. Dine svar er præcise og lige til sagen. Kunderne venter i spænding på dine svar. Besvar 500 billetter, eller lav 500 chats for at nå dette niveau. “
Nivåer kan endres av administratoren, som kan angi parametere.
Liste over mulige nivåer(du kan bruke)
- matematiske operatorer (+,-,/,*)
- logiske operatører (||,&&)
- parentes
og følgende variabler:
- $worktime (Arbejdstid)
- $answers (Svar)
- $answers_ph (Svar per time)
- $chats (Chats)
- $chats_ph (Chats per time)
- $missed_chats (Missed chats)
- $chat_answers (Messages)
- $chat_answers_ph (Beskeder per time)
- $calls (Opkald)
- $calls_ph (Opkald per time)
- $call_seconds (Opkaldsminutter)
- $call_seconds_ph (opkaldsminutter i timen)
- $missed_calls (Missede opkald)
- $rewards (Belønninger)
- $rewards_p (Belønninger %)
- $punishments (Irettesættelser)
- $punishments_p (Irettesættelser %)
- $not_ranked (Ikke rangeret)
- $not_ranked_p (Ikke rangeret %)
Create healthy competitions amongst teams
Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.
Liste over forhåndsdefinerte nivåer
- Novice (1) – Du er ny på systemet og klar til at tage dine første trin.
- Apprentice (2) – Du har allerede besvaret et par billetter, men din læring er lige begyndt.
- Trainee (3) – Du lærer godt. Fortsæt med det gode arbejde, og du vil blive fantastisk en dag.
- Beginner (4) – Du er færdig med din læringsfase. Nu er det tid til at vise, hvad du kan.
- Amateur (5) – Det ser ud til, at du kender dit arbejde. Bliv ved med at forbedre dig.
- Professional (6) – Du er en Pro nu. Dine svar er præcise og til det punkt. Kunder venter i spænding på dine svar.
- Master (7) – Du har optjent respekt. Dine kolleger ser op til dig. Hjælp dem med at blive lige så gode som dig.
- Wizard (8) – Dine færdigheder kommer langsomt ud over denne verden. Nogle af dine svar er magiske.
- Mage (9) – Du besvarer billetter med et tryk på dit sind. Din magi er vokset til det højest mulige niveau.
- White Mage (10) – Du har bevist dine magiske evner. Nu må du have den hvide hat på.
- Regent (11) – Du styrer dette system. Billetter kommer og går under din kommando.
- King (12) – Du er kongen. Nu er det tid til at fastholde denne position og beskytte den, så ingen kan ødelægge dig.
Nivåer på lederlisten
Agenter kan se hverandres nivåer og konkurrere mot hverandre.
LiveAgent Webinar 3: Live Chat og Chat Invitasjoner
LiveAgent er et klagehåndteringssystem og klientportal som tilbyr over 175 funksjoner og 40+ integrasjoner. Prøv gratis eller betalt versjon. Tidio og HubSpot Service Hub er også populære alternativer.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, en plattform for kundeservice. Den oppfordrer brukere til å abonnere på nyhetsbrevet for å holde seg oppdatert om oppdateringer og rabatter, og til å avtale en demo for å utforske hvordan LiveAgent kan nytte ens virksomhet. Teksten inkluderer også en statusoppdatering for installasjon av LiveAgent-skivebordet og oppfordrer brukere til å godta informasjonskapsler før de bruker kontaktformen, chat eller messenger for å kontakte støtteteamet.
LiveAgent hjelper bedrifter med å øke produktiviteten ved å doble mengden løste klientspørsmål og redusere arbeidstiden. Implementering av sanntidstjenester og live chat kan øke kundetilfredsheten med opptil 29% og gi muligheter for kryssalg og oppsalg. Det anbefales å møte John Gordon og diskutere samarbeidsmulighetene for å forbedre kundeservice og påvirke positivt merkevaren og selskapet.