Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nivåer

For å gjøre det lettere for nye agenter å bestemme ferdighetene til andre agenter og også å ha en morsom tittel, la vi til “nivåer” til agentnavnene. Nå kan du enkelt oppnå tittelen “The Dragon Slayer” av kundesupport!

Nivåer er en del av Gamification-funksjonaliteten og kan motivere agentene dine til å gå en ekstra mil og konkurrere mot hverandre.

Det er 12 forhåndsdefinerte nivåer, fra Novice gjennom Apprentice til Professional og Wizard, opp til King of Customer support. Nivåene er opptjent og permanente, du kan ikke miste dem pga. inaktivitet.

Eksempel

Hvis agenter svarer på mer enn 500 tickets, oppnår de et profesjonelt nivå (vist i statusen) med en motivasjonsmelding: “Du er en proff nå. Svarene dine er presise og til poenget. Kunder skjelver av forventning når de venter på svarene dine. Svar på 500 tickets eller gjennomfør 500 samtaler for å nå dette nivået. “

Nivåer kan endres av administratoren, som kan angi parametere.

Liste over mulige nivåer(du kan bruke)

  • matematiske operatorer (+, -, /, *)
  • logiske operatører (||, &&)
  • parentes

og følgende variabler:

  • $arbeidstid (arbeidstid)
  • $svar (Svar)
  • $svar_pt (Svar per time)
  • $meldinger (Meldinger)
  • $meldinger_pt (Meldinger per time)
  • $ubesvarte_meldinger (ubesvarte meldinger)
  • $melding_svar (Meldinger)
  • $ melding_svar_pt (Meldinger per time)
  • $samtaler (Samtaler)
  • $samtaler_pt (Samtaler per time)
  • $ringe_minutter (Ringe minutter)
  • $ringe_minutter_pt (Ringeminutter per time)
  • $ubesvarte_anrop (Ubesvarte anrop)
  • $belønninger (belønninger)
  • $belønninger_p (Belønning%)
  • $straff (irettesettelser)
  • $straff_p (irettesetter%)
  • $ikke_rangert (Ikke rangert)
  • $ikke_rangert_p (Ikke rangert%)

Create healthy competitions amongst teams

Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.

Start free 14-day trial

Liste over forhåndsdefinerte nivåer

  • Nybegynner (1) – Du er ny i systemet og klar til å ta dine første skritt.
  • Lærling (2) – Du har allerede svart på et par tickets, men læringen din har akkurat begynt.
  • Trainee (3) – Du lærer fort. Fortsett det gode arbeidet, så blir du proff til slutt.
  • Nybegynner (4) – Du er ferdig med læringsfasen. Nå er det på tide å vise hva du kan.
  • Amatør (5) – Det ser ut til at du vet hva du kan. Fortsett å forbedre deg.
  • Profesjonell (6) – Du er en proff nå. Svarene dine er presise og til poenget. Kunder skjelver av forventninger når de venter på svarene dine.
  • Mester (7) – Du har opptjent respekt. Kollegene dine ser opp til deg. Hjelp dem med å bli like god som deg.
  • Trollmannen (8) – Dine ferdigheter er svært sjeldne. Noen av svarene dine er magiske.
  • Professor (9) – Du svarer på tickets med tankene dine. Ferdighetene dine har vokst til høyest mulig nivå.
  • Topp Professor (10) – Du har bevist dine magiske ferdigheter. Nå har du lov til å bruke den hvite hatten.
  • Regjerende Overhode (11) – Du styrer dette systemet. Tickets kommer og går under din kommando.
  • Konge (12) – Du er kongen. Nå er det på tide å ta denne posisjonen og beskytte den slik at ingen kan trone deg.

Nivåer på lederlisten

Agenter kan se hverandres nivåer og konkurrere mot hverandre.

Lederliste for nivåer
Lederliste for nivåer

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×

Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

We’re available on multiple dates

Avtal en demo