En revisjonslogg er et kronologisk sett med poster som gir dokumentasjon på aktiviteter som er utført av støtte agenter.
Revisjonslogg sporer automatisk handlinger som:
- Bruker – Endret tilstand
- Bruker – Logget inn
- Bruker – Logget ut
- Generell handling
- Bruker – Viser billett
- Bruker – Forlatt billett
- Billett – Status
- Billett – Melding
- Billett – Interne Meldinger
- Billett – Fil
- Billett – Overføring
- Billett – System melding
- Billett – Taggene endret
- Billett – Talemelding
- Billett – Notat
- Billett – Rangering
- Billett – Split
- Billett – Annet
- Billett – Ringe
- Billett -Chat
- Billett – Facebook
- Billett – Videresend
- Billett – Kunnskapsbase
- Billett – Offline
- Billett – Tweet
- Billett – Split
- Ticket – Tencent
- Ticket – Weibo
Revisjonslogg tilpasset Filter
Bruk et tilpasset filter for å vise bare bestemte handlinger eller velg agent, avdeling, tidsramme for å hente spesifikke data.
Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Kunnskapsbase ressurser
Sosiale medier helpdesk-funksjoner
LiveAgent tilbyr brukerstøtte for sosiale medier. Forbedre tjenesten din med Instagram, Facebook, Twitter og Viber-integrasjoner i LiveAgent.
Velkommen til vårt affiliate program!
Velkommen til LiveAgent sitt affiliate program! Du kan tjene penger på å henvise kunder til deres helpdesk-programvare. Få $5 registreringsbonus og 20% provisjon. Join now!
The TEXT contains information on LiveAgent, a customer service software with features such as VoIP telephony, self-service software, complaint handling systems, email processing, and a client portal. The company offers sales contacts and webinars, and users can subscribe to their newsletter. The TEXT also includes updates on the LiveAgent installation process and the use of cookies. Additionally, the company offers a demo and contact form for interested parties.