Slå sammen billetter

Hva er billettsammenslåing?

Å slå sammen billetter betyr å kombinere to eller flere billetter til én. Billettsammenslåing er oftest brukt når du mottar to helpdesk-støtte-forespørsler fra samme sluttbruker om det samme problemet. I mange tilfeller blir dupliserte billetter slått sammen for å forhindre forvirring og sikre agent effektivitet.

Merge tickets

Hva skjer når du slår sammen to billetter til én?

Ved å slå sammen to billetter kombinerer du hele innholdet, inkludert de private notatene og tagger knyttet til hver billett. I tillegg beholder en sammenslått billett billett-IDen til billetten den ble slått sammen til, mens den opprinnelige billetten slettes.

hvordan kan jeg slå sammen billetter i LiveAgent?

  1. Logg på LiveAgent.
  2. Click on Billetter.
  3. Velg en billett.
  4. Klikk på Mer (ikon med tre prikker) i nedre høyre hjørne.
  5. Klikk på Slå sammen.
ticket merge feature

6. Klikk på søk og velg billetten du ønsker å slå den sammen med eller skriv inn billett-ID-en til billetten du vil slå sammen.
7. Klikk på Velg.

hvordan kan jeg slå sammen billetter i LiveAgent? - App - Uploads - 2021 - 08 - Select Merge Ticket.png

Valgfritt: Merk av for sammenslåingskoder og mottakere.

  1. Klikk på Slå sammen.
merging two tickets

Kan jeg reversere en sammenslåing?

Billettsammenslåing er irreversibel, så sørg for at du bare slår sammen billetter når det er nødvendig. Teknisk sett, hvis du trengte å dele en sammenslått billett i to, kan du bruke del billettfunksjonen. Dette oppnår imidlertid ikke ønsket resultat, da det ikke returnerer billettene til deres opprinnelige tilstand. Som et resultat vil billett-ID-ene endres, og billettene ville ikke bli delt på samme måte som de ble forhåndsflettet.

Split tickets feature in Ticketing software - LiveAgent


Kan jeg slå sammen hvilke som helst billetter?

LiveAgent helpdesk-programvare lar deg slå sammen billetter fra følgende kilder:

Du kan imidlertid ikke slå sammen billetter fra kunnskapsbasen eller sosiale medier. Det er ingen andre begrensninger for billett sammenslåing. Det er også mulig å slå sammen billetter fra forskjellige sluttbrukere.

Kan jeg slå sammen en åpen billett med en lukket billett?

Ja, du kan slå sammen billetter som er merket som åpnet, besvart, utsatt og lukket. De eneste billettene som ikke kan slås sammen er de som er slettet.

Hvilke billettegenskaper og billettverdier er slått sammen?

Når du slår sammen to eller flere billetter til én, blir hele billettinnholdet slått sammen. Dette innebærer hele billetttråden og billettsedler. Du kan også kombinere alle billettmottakere og tagger knyttet til de to billettene.

Save time with the merge feature

Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.

Hvordan ser billettsammenslåing ut i praksis?

Når du klikker på “Slå sammen til”-knappen, slår LiveAgent billettsystemet sammen de valgte billettene. Den åpner deretter den sammenslåtte billettråden. Du vil legge merke til at systemet lager en melding som forteller deg at billettene er slått sammen. Systemet gir deg også en klikkbar billett-ID for den originale (nå slettede) billetten.

merged ticket system message

Du kan se gjennom den originale billetten når som helst ved å klikke på ID-en, til tross for at den er slettet. Imidlertid er billetten blokkert fra enhver handling, og kan ikke “oppheves” eller slettes fra systemet (ikke engang med funksjonen “tøm slettede billetter etter x dager”). Den opprinnelige billetten vil bare bli slettet hvis du sletter den nylig sammenslåtte billetten.

Hvordan kan jeg dra nytte av billettsammenslåing?

Å slå sammen to eller flere billetter med lignende innhold til én kan være svært fordelaktig for både kunder og agenter.

Eliminer duplikatarbeid

La oss si at en kunde sender inn to identiske billetter, men via forskjellige kilder. For eksempel sender de en e-post, men mottar ikke et raskt svar, så de starter en live chat. Å kombinere de to billettene vil sikre at ingen agent vil kaste bort tiden sin på å løse e-postbilletten når live chat-billetten er løst.

I dette tilfellet vil billett sammenslåing eliminere dupliserte oppgaver, redusere agentens arbeidsmengde og spare dyrebar tid.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

Mindre forvirring og mer åpenhet

Å slå sammen billetter som handler om samme problemstilling kan redusere forvirring for både agenter og kunder. Tenk deg for eksempel at du igjen mottar to billetter om samme problem. La oss si at ingen legger merke til duplikatbilletten, og derfor blir de ikke slått sammen. Du svarer på én billett, og kunden er fornøyd. Men noen dager senere svarer en kollega av deg på den andre billetten, og forvirrer kunden. For å gjøre vondt verre, angrer de arbeidet ditt uten å vite det.

Som du kan se, kan dette forårsake noen misforståelser og kunde-frustrasjon.

Glade kunder er de beste kundene

Vi tilbyr portner migrasjons tjeneste fra de fleste populære løsningene.

Merker

Rask løsnings tid

Vårt siste eksempel på billett sammenslåing viser hvordan funksjonen kan redusere kundenes ventetid og forbedre oppløsningstiden. La oss anta at en enkelt bruker sender inn tre billetter som alle er relatert til ett problem. Ved å slå sammen de tre billettene til én, vil det være lettere for alle agenter å løse problemet. I stedet for å tappe inn og ut av de forskjellige billettene, vil all relevant informasjon og innhold være tilgjengelig i én enkelt billettråd. Derfor vil en billett sammenslåing gjøre det enklere å løse billettene mye raskere.

Kunnskapsbase ressurser

For å lære mer om billettsammenslåing og andre lignende funksjoner, sjekk ut våre kunnskapsbase artikler, relevante blogginnlegg, akademi innlegg, ordlister og mer.

Klar til å spare tid med billettsammenslåing?

Forbedre arbeidsflyten din med funksjonen sammenslåing av billetter i dag. Oppdag hvor enkelt det er å holde orden på helpdesk og kundeforespørsler. Prøv LiveAgent i dag med en gratis alt inkludert 14-dagers prøveperiode. Ingen kredittkort kreves.

Prøv LiveAgent i Dag​

Vi tilbyr portner migrasjons tjeneste fra de fleste populære løsningene.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hva er billettsammenslåing?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Å slå sammen billetter betyr å kombinere to eller flere billetter til én. Billettsammenslåing er mest brukt når du mottar to støtteforespørsler fra samme sluttbruker om samme problem. For å unngå dobbeltarbeid og forvirring, slås billettene sammen til én.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hva skjer når du slår sammen to billetter?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ved å slå sammen to billetter, kombinerer du hele innholdet, inkludert notatene og merkene som er tildelt hver billett. I tillegg beholder en sammenslått billett billett-ID-en til billetten den ble slått sammen til, mens den opprinnelige billetten slettes.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hvilke fordeler gir funksjonen sammenslåingsbilletter?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Funksjonen med å kombinere billetter letter først og fremst agentens arbeid. Agenten trenger ikke utføre de samme oppgavene flere ganger. Han kan gjøre jobben sin mer effektivt.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kan jeg reversere en sammenslåing?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Billettsammenslåing er irreversibel, så sørg for at du bare slår sammen billetter når det er nødvendig. ” } }] }

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo