Når du legger til søkewidgeten på nettstedet ditt, kan de besøkende søke i artiklene dine, foraene og forslagstavlene direkte fra nettstedet ditt. Mens du skriver inn i søkewidgeten, viser den forslag til artikler i sanntid.
Når søkeresultatene vises, kan besøkende klikke på dem og det aktuelle innholdet vises i kundeportalen. Du kan ha flere søkewidgeter som bare søker i enkelte kategorier av kundeportalen.
Søkewidget design
Du kan definere:
- Tittel tekst
- Hinttekst i søkefeltet
- Grensefarge
- Innholdsfarge
Har du ikke funnet riktig stil for søkewidgeten din? Ikke bekymre deg, du kan lage en egendefinert en ved å skrive din egen HTML-kode.
Reward your hardest-working agents
Turn on gamification and make customer service fun! Reward your best agents with fun badges and rewards. Try it today. No credit card required.
Kunnskapsbase ressurser
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.