Når du legger til søkewidgeten på nettstedet ditt, kan de besøkende søke i artiklene dine, foraene og forslagstavlene direkte fra nettstedet ditt. Mens du skriver inn i søkewidgeten, viser den forslag til artikler i sanntid.
Når søkeresultatene vises, kan besøkende klikke på dem og det aktuelle innholdet vises i kundeportalen. Du kan ha flere søkewidgeter som bare søker i enkelte kategorier av kundeportalen.
Søkewidget design
Du kan definere:
- Tittel tekst
- Hinttekst i søkefeltet
- Grensefarge
- Innholdsfarge
Har du ikke funnet riktig stil for søkewidgeten din? Ikke bekymre deg, du kan lage en egendefinert en ved å skrive din egen HTML-kode.
Reward your hardest-working agents
Turn on gamification and make customer service fun! Reward your best agents with fun badges and rewards. Try it today. No credit card required.
Kunnskapsbase ressurser
LiveAgent tilbyr forskjellige programvareløsninger for kundeservice og klagehåndtering til bedrifter. De tilbyr også VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare. LiveAgent tilbyr gratis demo og brukerstøtte. Kunder kan også bli partner med selskapet. Quality Unit, LLC er eieren av LiveAgent og gir detaljer om rettighetene og vilkårene sine på nettstedet sitt. Ved registrering for LiveAgent vil en melding sendes til e-postadressen som inneholder detaljene for innlogging. Brukere kan abonnere på nyhetsbrevet for å holde seg oppdatert om oppdateringer og rabatter. LiveAgent vil også bygge en personlig skrivebord som vil bli tilgjengelig etter installasjon. Installasjonsstatusen kan sees på nettstedet.
LiveAgent tilbyr populære forretningsprogramvareløsninger. De tilbyr en gratis prøveperiode, og har en supportportal og ulike integrasjonsalternativer tilgjengelig. LiveAgent tilbyr også ulike verktøy for kundeservice, som klagehåndteringssystemer og programvare for e-postbehandling. De har god kundestøtte og er tilgjengelige på ulike sosiale medieplattformer.
En dedikert hub med kundeportal programvare
En kundeportal programvare kan hjelpe kunder med å finne svar på spørsmål uten å vente på hjelp fra agenter, samtidig som den forbedrer agent produktiviteten. LiveAgent sin kundeportal inneholder en kunnskapsbase, forum og tilbakemeldinger fra kunder. Ved å opprette en kundeportal kan du gi kundene dine tilgang til informasjon de trenger og frigjøre representantene dine fra vanlige spørsmål. Samtidig kan du opprette et dedikert sted for kundene dine å søke etter relevante kunnskapsbase artikler og diskutere nye funksjoner eller forbedringsforslag. Med LiveAgent sin selvbetjening til en lav pris i forhold til konkurrerende plattformer kan det lønne seg å vurdere denne kundeportal programvaren.