Zapier er en av de enkleste måtene å koble til, integrere eller slå sammen to eller flere applikasjoner med forskjellige funksjoner til én praktisk løsning. Den fungerer uten vanskelige problemer og kan koble de fleste apper sammen. Zapier jobber ved siden av våre opprinnelige integrasjoner for LiveAgent.
Zapier lar deg integrere mange applikasjoner, integrasjoner og programvarer med LiveAgent for sømløs arbeidsopplevelse. LiveAgent integreres med et stort antall av disse for å sikre at alle finner det de trenger for å forbedre arbeidsflyten sin.
Disse integrasjonene er utviklet for å forbedre arbeidsflyten din og koble brukerstøtten din med andre apper for en sømløs opplevelse. Det betyr at du ikke trenger å bytte mellom ulike programvarer, få varsler i dashbordet og holde styr på viktige oppdateringer.
Eksempel: Alice er en helpdesk-leder og hun ønsker å holde oversikt over teamets fremgang på ulike oppgaver med et samarbeidsverktøy. Hun må imidlertid også fokusere på å løse billetter som fortsetter å komme. Alice bruker LiveAgent for kundestøtte og ProjectManager.com for å lage og administrere oppgaver for teamet hennes. Alice bruker Zapier til å koble sammen de to appene, slik at hun kan holde styr på ProjectManager.com-oppgavene i LiveAgent-kontoens dashbord.
Ta en titt på listen over LiveAgent-integrasjoner og finn de du vil koble til.
Need a tool for email marketing?
Look no further! LiveAgent can do it all -- whether it’s streamlining emails, creating email templates, or keeping you organized. Try it today for free.
This text discusses software for customer service and provides contact information for sales and subscribing to a newsletter. It includes information on LiveAgent account setup and the use of cookies on the website. The article also offers suggestions for collecting customer feedback, including adding feedback buttons to the website and using a friendly feedback forum. Additional articles provide checklists for improving customer service skills, managing a customer service team, and selecting a customer service software provider.
LiveAgent er en programvare for kundeservice som tilbyr ulike funksjoner som klagehåndteringssystem og selvbetjent programvare. Selskapet har også priser og sertifikater, og kunde-anmeldelser. LiveAgent tilbyr også ulike alternativer og integrasjoner med andre systemer. Det er mulig å bli partner med selskapet og det tilbys også ulike læringsressurser som blogger, ordliste, maler og webinarer. LiveAgent gir også mulighet for å abonnere på deres nyhetsbrev og sosiale medier for oppdateringer og rabatter. Når man registrerer seg for LiveAgent vil man motta en e-post med innloggingsdetaljer etter at kontoen er installert.