Kjører du kundestøtte direkte fra Google-kontoen din? Ta det til neste nivå og migrere fra Gmail til LiveAgent i dag.
LiveAgent er den ultimate helpdesk-løsningen for bedrifter i alle størrelser. Legg til flere verktøy i kundestøtten din. Gjør mer med live chat, call center, kunnskapsbase eller sosiale medier integrasjoner. Finn ut mer hvilke fordeler det kan gi virksomheten din.
Start Gratis Prøveperiode
30 days free trial
Ingen Kreditt Kort kreves
Fordeler med å migrere fra Gmail
Ticketsystem
Ticketsystem kan hjelpe deg med å bedre organisere kundeproblemene dine
Flere kommunikasjonskanaler
E-postkontoer, live chat, call center, kunnskapsbase og sosiale medier støttes
Forbedret arbeidsflyt
Du kan få gjort mer på kortere tid. Spar penger, hjelp flere kunder
Vi migrerer dataene dine gratis
Gmail og produkter fra Google er rett og slett kjempebra, vi bruker også noen av dem i jobben vår. Imidlertid er kundesupport en annen liga, og på noen nivåer krever det mer oppmerksomhet og en spesialisert programvare.
Det er der LiveAgent kommer inn i bildet. Du trenger ikke å kvitte deg med Gmail-kontoen din for å bruke LiveAgent. Vi kan integrere e-posten din i LiveAgents ticketystem slik at du kan holde oversikt over alle e-postene dine på dashbordet ditt. Du er dermed bedre organisert for å gi god kundeservice og du vet nøyaktig når et problem er løst.
Jeg vil prøve det ut
Hva slags data kan vi migrere?
Personer
Migrer kontaktene dine
Kommunikasjon
E-postene dine og annen kommunikasjon
Tagger
E-postkoder kan også importeres
Tilbakemelding
Overfør alle tilbakemeldingene dine
E-post er bare begynnelsen
Foruten å inkludere Gmail-innboksen din, kan du legge til flere innbokser fra forskjellige leverandører som Yahoo, Microsoft eller andre. Ticketsystemet vårt vil organisere e-postene dine fra alle kontoer. Men det er ikke alt.
LiveAgent tilbyr deg flere verktøy for å få kontakt med kundene dine. Ta raskt kontakt med vårnlive chat-widget, med en chat-hastighet på 2,5 sekunder. Lag ditt eget kundesenter og kunnskapsbase. Eller ta kontakt med støtte fra sosiale medier. Du kan integrere Facebook Messenger, Twitter, Instagram og Viber. Vil du prøve det?
Ta en titt på hva du kan bruke
Dashbord
Ticketsystem
Live chat
Call center
Kunnskapsbase
Dashbord
Ticketsystem
Live chat
Call center
Kunnskapsbase
24/7 kunde support
Gi god støtte med LiveAgent og få god støtte i gjengjeld. Alle våre kunder får 24/7 kundesupport inkludert i planene sine.
Når du trenger å løse et problem, eller bare når du trenger å stille oss noen spørsmål, vil vi være der for å svare deg når som helst. Vi bruker den samme programvaren, så vi vet nøyaktig hvordan vi kan hjelpe deg. Det betyr også at du kan kontakte oss via dine foretrukne kanaler. Ring oss, send oss en e-post eller kontakt oss via sosiale medier. Er du interessert? Bare klikk på knappen nedenfor og prøv den.
Oppdag LiveAgent's omfattende sjekklister for alle dine forretningsbehov. Effektiviser arbeidsflyten din med spesialtilpassede sjekklister for sosiale medier, SEO, SaaS-kundeonboarding, Etsy-butikkstart, podcastlansering og mer. Besøk siden for å få jobben gjort effektivt og uten problemer!
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.