Migrere fra Gmail?

Kjører du kundestøtte direkte fra Google-kontoen din? Ta det til neste nivå og migrere fra Gmail til LiveAgent i dag.

LiveAgent er den ultimate helpdesk-løsningen for bedrifter i alle størrelser. Legg til flere verktøy i kundestøtten din. Gjør mer med live chat, call center, kunnskapsbase eller sosiale medier integrasjoner. Finn ut mer hvilke fordeler det kan gi virksomheten din.

Fordeler med å migrere fra Gmail

Ticketsystem

Ticketsystem kan hjelpe deg med å bedre organisere kundeproblemene dine

Flere kommunikasjonskanaler

E-postkontoer, live chat, call center, kunnskapsbase og sosiale medier støttes

Forbedret arbeidsflyt

Du kan få gjort mer på kortere tid. Spar penger, hjelp flere kunder

Benefits of attended call transfers

Vi migrerer dataene dine gratis

Gmail og produkter fra Google er rett og slett kjempebra, vi bruker også noen av dem i jobben vår. Imidlertid er kundesupport en annen liga, og på noen nivåer krever det mer oppmerksomhet og en spesialisert programvare.

Det er der LiveAgent kommer inn i bildet. Du trenger ikke å kvitte deg med Gmail-kontoen din for å bruke LiveAgent. Vi kan integrere e-posten din i LiveAgents ticketystem slik at du kan holde oversikt over alle e-postene dine på dashbordet ditt. Du er dermed bedre organisert for å gi god kundeservice og du vet nøyaktig når et problem er løst.

Hva slags data kan vi migrere?

Supervisor

Personer

Migrer kontaktene dine

Mail envelope

Kommunikasjon

E-postene dine og annen kommunikasjon

Tags - icon

Tagger

E-postkoder kan også importeres

customer feedback satisfaction rewards

Tilbakemelding

Overfør alle tilbakemeldingene dine

E-post er bare begynnelsen

Foruten å inkludere Gmail-innboksen din, kan du legge til flere innbokser fra forskjellige leverandører som Yahoo, Microsoft eller andre. Ticketsystemet vårt vil organisere e-postene dine fra alle kontoer. Men det er ikke alt.

LiveAgent tilbyr deg flere verktøy for å få kontakt med kundene dine. Ta raskt kontakt med vårnlive chat-widget, med en chat-hastighet på 2,5 sekunder. Lag ditt eget kundesenter og kunnskapsbase. Eller ta kontakt med støtte fra sosiale medier. Du kan integrere Facebook Messenger, Twitter, Instagram og Viber. Vil du prøve det?

liveagent tools

Ta en titt på hva du kan bruke

get inspired

24/7 kunde support

Gi god støtte med LiveAgent og få god støtte i gjengjeld. Alle våre kunder får 24/7 kundesupport inkludert i planene sine.

Når du trenger å løse et problem, eller bare når du trenger å stille oss noen spørsmål, vil vi være der for å svare deg når som helst. Vi bruker den samme programvaren, så vi vet nøyaktig hvordan vi kan hjelpe deg. Det betyr også at du kan kontakte oss via dine foretrukne kanaler. Ring oss, send oss ​​en e-post eller kontakt oss via sosiale medier. Er du interessert? Bare klikk på knappen nedenfor og prøv den.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Hva kundene våre sier om oss

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
Related Articles to Gmail migrasjon
LiveAgent tilbyr en gratis migrering av dataene dine fra Kayako til LiveAgent. Ta en titt på detaljene og få gratis migrasjon i dag.

Flytter du fra Kayako?

LiveAgent tilbyr en gratis plan og rimelige priser på tre andre planer og støtter flere språk. De har fantastisk kundeservice og en fullt utstyrt help desk-løsning med over 179 funksjoner og 40 integrasjoner. Overfør data fra Kayako til LiveAgent for å nyte disse fordelene. LiveAgent er den mest anmeldte helpdeskprogramvaren ifølge SMB i 2020 og tilbyr en 14-dagers prøveperiode uten kredittkort. Det er flere planalternativer tilgjengelig for forskjellige bedriftsstørrelser.

Leter du etter et alternativ til Helprace? Har du vurdert LiveAgent? Ta en titt på fordelene og finn ut hvorfor LiveAgent er det beste alternativet.

Leter du etter et alternativ til Helprace?

LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere kundeservice via forskjellige kanaler, ifølge en rekke fornøyde brukere. Flere rapporterer om økt kundetilfredshet og salg, mens andre fremhever produktets enkle oppsett og raske responstid fra støtteteamet. Det påpekes også at LiveAgent gir bedre og mer nøyaktig kundestøtte, og at verktøyet hjelper med å kategorisere henvendelser og statistisk spore hva kundene trenger mest.

LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og en flott pris. Se hvorfor du bør bytte fra HelpCrunch til LiveAgent.

Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?

LiveAgent blir hyllet av brukere som tidligere brukte ZenDesk eller andre helpdesk-løsninger. Brukerne trekker frem funksjonaliteten, brukervennligheten, god valuta for pengene, stabiliteten og støtten, samt integrasjoner og muligheten til å legge ved filer i e-postene. Flere nevner også at LiveAgent er et rimeligere alternativ enn Zendesk.

Flytt fra LeadDeask til LiveAgent og utforsk fordeler, som god omnikanal støtte, den raskeste live chaten og mye mer.

Ser du etter en LeadDesk alternativ?

LiveAgent er et populært alternativ til Zendesk for kundestøtte. Brukere setter pris på funksjonalitet som e-post, filvedlegg og chat, i tillegg til integrasjon med sosiale medier og mobilplattformer. LiveAgent tilbyr også et avansert automatiseringssystem og god kundestøtte til rimelige priser. Brukere har valgt LiveAgent basert på positive brukeranmeldelser og god verdi for pengene.

Hvis du leter etter et kraftig Freshdesk-alternativ, bør du vurdere LiveAgent. LiveAgent har over 179+ helpdesk-funksjoner tilgjengelig for en konkurransedyktig pris

Leter du etter et alternativ til Freshdesk helpdesk-programvare?

Liveagent tilbyr en rekke funksjoner for å administrere kundestøtteprosesser, inkludert billettadministrasjon, integrering av sosiale medier og administrasjon av servicenivåavtale (SLA). Det har også automasjonsregler for å fremskynde prosessene og funksjoner som sanntidschat og selvbetjeningsportal. Liveagent har fått en totalvurdering på 4,7 av 5 av verifiserte brukere på Capterra og er en brukervennlig og prisgunstig løsning for kundeservice.

LiveAgent er den beste helpdesk-programvaren for SMB i 2019 og 2020. Vil du migrere fra Vision til LiveAgent? Vi hjelper deg på veien!

Vil du migrere fra Vision til LiveAgent?

LiveAgent er en populær helpdeskprogramvare for SMB i 2019 og 2020. Bedrifter som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University bruker LiveAgent for å tilby verdensklasse kundestøtte. LiveAgent støtter også tilpassede språkwidgets og tilbyr planer for små bedrifter og profesjonelle markedsførere, og ideelle for små til mellomstore bedrifter. Prisene er $15/mnd og $29/mnd. Overfør dataene dine i dag for å bli med på deres popularitet.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo