En gratis billettprogramvare lar deg strømlinjeforme kundekommunikasjonen på tvers av flere kanaler. Alle kundeforespørsler mottas i én universell innboks, og deler det samme enhetlige utseendet.
Gratis billettprogramvare er utrolig nyttig for bedrifter i alle størrelser. Det bringer klarhet til agenter, forbedrer responstiden og øker kundetilfredsheten.
Å forbedre kundetilfredsheten er det beste gratis initiativet du starter for bedriften din. I følge Forbes , har 84 % av selskapene som jobber for å forbedre kundeopplevelsen rapporterer om en økning i inntektene.
Nyt en Evig Gratis Konto
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Implementer en gratis billettprogramvare i virksomheten din og få disse fordelene:
Gratis billettfunksjoner hjelper deg med å minimere den totale tiden brukt på å løse et kundeproblem.
Støtteteamet ditt kan håndtere alle kundeforespørsler fra flere kanaler på ett sted.
Ved å administrere alle støttekanaler på ett sted, bruker agentene dine mindre tid på å løse problemer.
Vår gratis billettprogramvare mottar billetter fra fire kanaler – live chat, e-post, kundesenter og kunnskapsbase.
Live chat: Engasjer deg med besøkende på nettstedet ditt før de forlater det. Hjelp dem med kjøpsprosessen og oppdag smertepunktene deres.
Anropssenter: Legg til telefonnummeret ditt i LiveAgent og begynn å ringe og motta telefonsamtaler via nettleseren, maskinvaretelefonen eller mobilappene dine. Lagre ubegrensede samtaleopptak i LiveAgent.
E-post: Motta alle dine kundestøtteforespørsler fra forskjellige kanaler og håndter dem fra én delt innboks.
Kunnskapsbase: Bli varslet når du mottar kommentarer i kundeportalfora. Samle inn viktige tilbakemeldinger og nye ideer fra kundene dine.
Vi vil at du skal dra nytte av vårt gratis billettsystem, men det må settes grenser for å redusere misbruk. Følgende begrensninger er på plass:
7-dagers billetthistorikk: Du vil ikke kunne se alle meldinger som er eldre enn 7 dager.
Én integrasjon: Ikke mer enn én e-postadresse, live chat-knapp, telefonnummer, kontaktskjema.
Sosiale kontoer: Ingen integrasjon med Facebook, Instagram, Twitter.
Manglende funksjoner: Flere funksjoner, automatiseringer og regler er begrenset i denne planen.
12 % av amerikanerne vurderer frustrasjonen nummer én med kundeservice som «mangel på fart». Statista
72 % av forbrukerne ser på å måtte forklare problemet sitt for flere mennesker som dårlig kundeservice. Dimensjonsforskning
72 % av forbrukerne sier at når de kontakter kundeservice forventer de at agenten «vet hvem de er, hva de har kjøpt og har innsikt i deres tidligere engasjementer». Microsoft
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Start med vår gratis billettløsning, og oppgrader til en betalt versjon når som helst for å motta ubegrenset billetthistorikk, flere funksjoner og ingen begrensninger på antall live chat-knapper, e-postadresser, telefonnumre og kontaktskjemaer.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Gratis prøveversjon av billettprogramvare gjør det mulig for agentene dine å bli kjent med systemet, og det gir også bedre kundeservicehjelp med en gang. Med automatiserte oppgaver i ett enhetlig system kan agentene administrere flere forespørsler på mindre tid og krefter. I tillegg kan agentene redusere billettvolumet ved å lage innsiktsfulle kunnskapsbaseartikler, for eksempel veiledninger.
Fordelene med billettsalg inkluderer kundeoppbevaring, kundetilfredshet, økte inntekter, forbedret arbeidsflyt for ansatte, arbeidsmengde og konkurransefortrinn.
LiveAgent tilbyr en gratis konto og et budsjettvennlig abonnement for enhver bedrift som ønsker å forbedre støttetjenestene sine med en gang. Få en prøveversjon for abonnementet eller opprett en gratis konto for alltid.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer