Ser du etter en gratis programvare for kundeadministrasjon?
En CRM-system gir små bedrifter muligheten til å segmentere kunder og se tidligere informasjon om dem for å forbedre kundekommunikasjonen. En flott gratis kundeadministrasjonsprogramvare kan redusere arbeidet ved å forene e-post, anrop, kundeportal og live chat-kommunikasjon i én innboks. Det inneholder også grunnleggende rapporter om kundeserviceytelse og muligheten til å dele billetter.
Flytter du fra Drift til LiveAgent?
Teksten inneholder informasjon om ulike abonnementsplaner for en kundestøtteprogramvare med ulike funksjoner og prisnivåer. Det er også en del med spørsmål og svar som omhandler manuell migrering av data fra en annen lignende tjeneste til denne.
Flytter du fra Customerly til LiveAgent?
LiveAgent tilbyr 43 forskjellige språkoversettelser og tilpassede widgets for å øke besparelse og ROI. Bedrifter har byttet til LiveAgent fra Zendesk på grunn av rimelige priser, avansert automatisering og enkel konfigurasjon. Kundene har rapportert om god brukervennlighet, støtte fra teamet og funksjonalitet, inkludert kontaktskjemaer og live chat.
Si farveltil trege løsninger som ikke leverer
LiveAgent er en rimelig og avansert helpdesk-løsning som mange brukere foretrekker fremfor andre alternativer som ZenDesk. Brukere skryter av hjelpsomme støtteteam og god funksjonalitet, inkludert kontaktskjemaer, live chat, databaser og integrasjon med sosiale medier. En rekke moduler er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre, noe som gir en stabil brukeropplevelse selv på mobile plattformer. LiveAgent er også enkel å bruke og implementere med god støtte og hjelp til å komme i gang.
Bytte fra Novocall til LiveAgent?
Teksten beskriver ulike priser og tilbud for bedrifter som trenger billetthåndtering og kundeservice verktøy. Fra gratisversjoner med begrenset funksjonalitet til dyrere pakker med flere email-adresser og live chat-knapper. LiveAgent blir anbefalt og tilbyr hjelp med migrering av data fra andre programvareløsninger.
Live-chat for reise og overnattings industrier
Live-chat er et verdifullt kommunikasjonsverktøy som gir øyeblikkelige meldinger mellom klienter og kundeservice representanter. Det er mer kostnadseffektivt, brukervennlig og gir nåtid samtaler i motsetning til telefon og e-post støtte. Live-chat er spesielt nyttig for reisebyråer og kan brukes til å gi kundene en uforglemmelig opplevelse. Det er pakket med funksjoner som en universell innboks, tilpassende chat-knapper, proaktive chatinvitasjoner, nåtid skrive- og automatiske svar, chat historikk, chat distribusjon (tilfeldige oppdrag, ring til alle, maks utnyttelse) og interne chatmeldinger.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer