#1 gratis billettprogramvare

Kos deg med gratis livechat, samtaler og kunnskapsadministrasjon.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
ticketing software animation
Ticketing software

Gratis billettprogramvare

En gratis billettprogramvare lar deg strømlinjeforme kundekommunikasjonen på tvers av flere kanaler. Alle kundeforespørsler mottas i én universell innboks, og deler det samme enhetlige utseendet.

Gratis billettprogramvare er utrolig nyttig for bedrifter i alle størrelser. Det bringer klarhet til agenter, forbedrer responstiden og øker kundetilfredsheten.

Å forbedre kundetilfredsheten er det beste gratis initiativet du starter for bedriften din. I følge Forbes , har 84 % av selskapene som jobber for å forbedre kundeopplevelsen rapporterer om en økning i inntektene.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022

Fordeler med en gratis billettløsning

Implementer en gratis billettprogramvare i virksomheten din og få disse fordelene:

Raskere responstider

Gratis billettfunksjoner hjelper deg med å minimere den totale tiden brukt på å løse et kundeproblem.

Flere kanaler samlet på ett sted

Støtteteamet ditt kan håndtere alle kundeforespørsler fra flere kanaler på ett sted.

Forbedret produktivitet for agentene dine

Ved å administrere alle støttekanaler på ett sted, bruker agentene dine mindre tid på å løse problemer.

emails on tablet - illustration

Gratis billettprogramvarefunksjoner

Vår gratis billettprogramvare mottar billetter fra fire kanaler – live chat, e-post, kundesenter og kunnskapsbase.

Live chat: Engasjer deg med besøkende på nettstedet ditt før de forlater det. Hjelp dem med kjøpsprosessen og oppdag smertepunktene deres.

Anropssenter: Legg til telefonnummeret ditt i LiveAgent og begynn å ringe og motta telefonsamtaler via nettleseren, maskinvaretelefonen eller mobilappene dine. Lagre ubegrensede samtaleopptak i LiveAgent.

E-post: Motta alle dine kundestøtteforespørsler fra forskjellige kanaler og håndter dem fra én delt innboks.

Kunnskapsbase: Bli varslet når du mottar kommentarer i kundeportalfora. Samle inn viktige tilbakemeldinger og nye ideer fra kundene dine.

Begrensninger for vår gratis billettprogramvare

Vi vil at du skal dra nytte av vårt gratis billettsystem, men det må settes grenser for å redusere misbruk. Følgende begrensninger er på plass:

7-dagers billetthistorikk: Du vil ikke kunne se alle meldinger som er eldre enn 7 dager.

Én integrasjon: Ikke mer enn én e-postadresse, live chat-knapp, telefonnummer, kontaktskjema.

Sosiale kontoer: Ingen integrasjon med Facebook, Instagram, Twitter.

Manglende funksjoner: Flere funksjoner, automatiseringer og regler er begrenset i denne planen.

developer support illustration

Gratis billettprogramvare sletter tilbakeslag i kundeservice

Langsomme responstider

12 % av amerikanerne vurderer frustrasjonen nummer én med kundeservice som «mangel på fart». Statista

Mangel på klarhet på tvers av media

72 % av forbrukerne ser på å måtte forklare problemet sitt for flere mennesker som dårlig kundeservice. Dimensjonsforskning

Mangel på åpenhet

72 % av forbrukerne sier at når de kontakter kundeservice forventer de at agenten «vet hvem de er, hva de har kjøpt og har innsikt i deres tidligere engasjementer». Microsoft

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Prøv LiveAgent idag

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Start med vår gratis billettløsning, og oppgrader til en betalt versjon når som helst for å motta ubegrenset billetthistorikk, flere funksjoner og ingen begrensninger på antall live chat-knapper, e-postadresser, telefonnumre og kontaktskjemaer.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hvordan kan en gratis prøveversjon av billettprogramvare hjelpe teamet ditt?

Gratis prøveversjon av billettprogramvare gjør det mulig for agentene dine å bli kjent med systemet, og det gir også bedre kundeservicehjelp med en gang. Med automatiserte oppgaver i ett enhetlig system kan agentene administrere flere forespørsler på mindre tid og krefter. I tillegg kan agentene redusere billettvolumet ved å lage innsiktsfulle kunnskapsbaseartikler, for eksempel veiledninger.

Hva er fordelene med billettsalg?

Fordelene med billettsalg inkluderer kundeoppbevaring, kundetilfredshet, økte inntekter, forbedret arbeidsflyt for ansatte, arbeidsmengde og konkurransefortrinn.

Hva er den beste gratis eller rimelige online kundestøtteplattformen for en budsjettbevisst oppstart?

LiveAgent tilbyr en gratis konto og et budsjettvennlig abonnement for enhver bedrift som ønsker å forbedre støttetjenestene sine med en gang. Få en prøveversjon for abonnementet eller opprett en gratis konto for alltid.

Related Articles to Gratis billettprogramvare
Ser du etter en gratis programvare for kundeadministrasjon? Ta en titt på LiveAgents fordeler og finn ut om det passer deg eller registrer deg for en gratis konto.

Ser du etter en gratis programvare for kundeadministrasjon?

En CRM-system gir små bedrifter muligheten til å segmentere kunder og se tidligere informasjon om dem for å forbedre kundekommunikasjonen. En flott gratis kundeadministrasjonsprogramvare kan redusere arbeidet ved å forene e-post, anrop, kundeportal og live chat-kommunikasjon i én innboks. Det inneholder også grunnleggende rapporter om kundeserviceytelse og muligheten til å dele billetter.

Ønsker du å migrere dataene dine fra Drift til en annen løsning? Ta en titt på LiveAgent og se fordelene. Start din prøveperiode i dag gratis.

Flytter du fra Drift til LiveAgent?

Teksten inneholder informasjon om ulike abonnementsplaner for en kundestøtteprogramvare med ulike funksjoner og prisnivåer. Det er også en del med spørsmål og svar som omhandler manuell migrering av data fra en annen lignende tjeneste til denne.

Ser du etter å migrere din data fra Customerly og til en annet løsning? Sjekk ut LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag.

Flytter du fra Customerly til LiveAgent?

LiveAgent tilbyr 43 forskjellige språkoversettelser og tilpassede widgets for å øke besparelse og ROI. Bedrifter har byttet til LiveAgent fra Zendesk på grunn av rimelige priser, avansert automatisering og enkel konfigurasjon. Kundene har rapportert om god brukervennlighet, støtte fra teamet og funksjonalitet, inkludert kontaktskjemaer og live chat.

LiveAgent migrering er enkelt med en av våre forhåndsbygde plugins. LiveAgent er tilgjengelig i 43 forskjellige språkoversettelser og støtter widgets som kan tilpasses språk. LiveAgent tilbyr en evig gratis plan, samt tre andre planer for rimelige priser.

Si farveltil trege løsninger som ikke leverer

LiveAgent er en rimelig og avansert helpdesk-løsning som mange brukere foretrekker fremfor andre alternativer som ZenDesk. Brukere skryter av hjelpsomme støtteteam og god funksjonalitet, inkludert kontaktskjemaer, live chat, databaser og integrasjon med sosiale medier. En rekke moduler er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre, noe som gir en stabil brukeropplevelse selv på mobile plattformer. LiveAgent er også enkel å bruke og implementere med god støtte og hjelp til å komme i gang.

Våre supportagenter hjelper deg med å overføre dataene dine fra Novocall trygt og uanstrengt. Bli med i LiveAgent i dag og gi bedre støtte.

Bytte fra Novocall til LiveAgent?

Teksten beskriver ulike priser og tilbud for bedrifter som trenger billetthåndtering og kundeservice verktøy. Fra gratisversjoner med begrenset funksjonalitet til dyrere pakker med flere email-adresser og live chat-knapper. LiveAgent blir anbefalt og tilbyr hjelp med migrering av data fra andre programvareløsninger.

Reis høy og langt på vingene av kundesuksess og aldri mist muligheten til å konvertere tråder med LiveAgents chat programvare.

Live-chat for reise og overnattings industrier

Live-chat er et verdifullt kommunikasjonsverktøy som gir øyeblikkelige meldinger mellom klienter og kundeservice representanter. Det er mer kostnadseffektivt, brukervennlig og gir nåtid samtaler i motsetning til telefon og e-post støtte. Live-chat er spesielt nyttig for reisebyråer og kan brukes til å gi kundene en uforglemmelig opplevelse. Det er pakket med funksjoner som en universell innboks, tilpassende chat-knapper, proaktive chatinvitasjoner, nåtid skrive- og automatiske svar, chat historikk, chat distribusjon (tilfeldige oppdrag, ring til alle, maks utnyttelse) og interne chatmeldinger.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo