Groove er en flott programvare som først ble populær ved å dokumentere selskapets vekst gjennom sin populære blogg. Groove er enkel å bruke og konkurransedyktig priset. Men hvis du leter etter et Groove-alternativ, bør du vurdere LiveAgent.
Hos LiveAgent forstår vi at med god programvare kommer god kundeservice. Derfor har vi laget en fullt utstyrt help-desk-programvare som vil øke kundeserviceteamets produktivitet, øke kundetilfredsheten og samtidig spare penger.
LiveAgent har betjent over 15 000 bedrifter og 150 millioner sluttbrukere over hele verden. Bli med dem for å tilby kundeservice i verdensklasse. Vi gjør det enkelt.
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Features | Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ikke nødvendig å registrere kredittkort.
|
Groove
|
---|---|---|
Ticketing
Har et styringsverktøy som behandler og katalogiserer kundeforespørsler.
|
LiveAgent tilbyr billettering i billetteringsplanen for $15/agent/pr. måned..
|
Groove tilbyr billettering i planen for $15/agent/pr. måned.
|
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
|
LiveAgent tilbyr live chat i billett og chatplanen for $29/agent/pr. måned.
|
Groove tilbyr live chat i planen for $15/agent/pr. måned.
|
Call Center
Et callsenter som kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
|
LiveAgent tilbyr callsenter.
|
Groove tilbyr ikke callsenter.
|
Self-Service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal der kundene dine kan registrere seg for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbasen og innhold.
|
LiveAgent tilbyr en selvbetjeningsportal i billettplanen for $15/agent/per måned.
|
Groove tilbyr en selvbetjeningsportal for $49/month.
|
Facebook
En Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk-programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon i billettplanen for et ekstrabeløp
på $39/month/per konto eller i All-inclusive planen uten ekstra kostnader.
|
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon i planen $20/agent/pr. måned.
|
Twitter
En Twitter-integrasjon som henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
|
LiveAgent tilbyr en Twitter-integrasjon i billettplanen for et ekstrabeløp på $39/måned/per konto eller i All-inclusive planen uten tilleggskostnader.
|
Groove tilbyr Twitter-integrasjon i planen for $20 pr.måned.
|
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og mentions og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier med helpdesk-programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
|
Groove tilbyr ikke instagram-integrasjon.
|
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra programvaren for sosiale medier.
|
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon
|
Groove tilbyr ikke Viber-integrasjon.
|
Knowledge Base
En kunnskapsdatabase som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og artikler.
|
LiveAgent tilbyr en kunnskapsbase i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
|
Groove tilbyr en kunnskapsbase i billettplanen for et ekstrabeløp på $49/pr. måned.
|
Customer Forum
En online diskusjonstavle for kundene dine som ligger i kunnskapsbasen din.
|
LiveAgent tilbyr kundeforum .
|
Groove tilbyr ikke kundeforum.
|
Automation and Rules
Workflows som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
|
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
|
Groove tilbyr automatisering og regler i billettplanen for $25/agent/pr. måned.
|
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen.
|
LiveAgent tilbyr API funksjoner i billettplanen for $15/agent/pr. måned
|
Groove tilbyr API funksjoner i billettplanen for $25/agent/pr. måned.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyr IVR funksjoner.
|
Groove tilbyr ikke IVR funksjoner.
|
Video Calls
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
|
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
|
Groove tilbyr ikke videosamtaler.
|
Unlimited History
Billettene utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
|
Groove tilbyr ubegrenset historikk i billettplanen for $25/agent/pr. måned.
|
Unlimited Websites
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
|
Groove tilbyr ubegrensede nettsteder i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
|
Unlimited Chat Buttons
Du kan bruke et ubegrenset antall chatknapper på nettstedet.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall chatknapper i billett og chatplanen for $29/agent/pr.måned.
|
Groove tilbyr et ubegrenset antall chatknapper i planen for $15 pr. måned.
|
Unlimited Tickets/Mails
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
|
Groove tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster i billettplanen for $15/agent/pr. måned..
|
Unlimited Call Recording
Ta opp inngående og utgående anrop, og spill av opptaket når som helst..
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall samtaleopptak.
|
Groove tilbyr ikke et ubegrenset antall samtaleopptak.
|
Unlimited 24/7 Support
24/7 kundesupport med et ubegrenset antall henvendelser.
|
LiveAgent tilbyr kundesupport 24/7 i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
|
Groove tilbyr kundesupport 24/7 i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
|
Mest mulig for pengene er viktig når du leter etter en god help desk-programvare. Groove tilbyr tre forskjellige pakker.
LiveAgent tilbyr 4 pakker til konkurransedyktige priser, i tillegg til tilleggsfunksjoner som integrering av sosiale medier. Hvis du leter etter et fullspekket alternativ til Groove, så bør du vurdere LiveAgent. Vi har en hybrid billettstrøm, enhetlig omnikanal-innboks, rapporterings- og analysefunksjoner, automatisering, gamification og mye mer! Med LiveAgent får du mer for pengene. Prøv LiveAgent i dag med vår 14-dagers prøveperiode, uten å registrere kredittkortet ditt!
Hvis du leter etter et alternativ til Groove og hastighet er en viktig for deg, så kan LiveAgent være det du leter etter. LiveAgent har den raskeste chat-widgeten på markedet – den vises på bare 2,5 sekunder.
En raskt widget er veien å gå hvis du vil konvertere en besøkende til en kunde. I følge en rapport gjennomført av eMarketer gjennomførte 35% av de besøkende på nettstedet et kjøp etter å ha brukt live chatten på nettsiden.
Finn ut hvordan LiveAgent skiller seg ut fra andre alternativer
LiveAgent øker kundetilfredsheten og forbedrer konverteringsraten.
Reduser arbeidstiden til agentene dine og løs flere kundespørsmål takket være vår universelle innboks.
Med mer enn 179 helpdesk-funksjoner vil god kundeservice bli en lek.
Programvaren vår er flerspråklig. LiveAgent er tilgjengelig på 43 forskjellige språk og støtter widgets som kan tilpasses til flere språk. Ikke la språkbarrierer skape en barriere mellom deg og kundene dine.
LiveAgent er den mest vurderte og mest populære helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Derfor er det et flott alternativ til Groove. LiveAgent sparer deg for tid og penger, slik at du kan fokusere på det som er viktig – å bygge meningsfylte relasjoner med kundene dine.
Se hvordan vi gjør det sammenlignet med Groove basert på kundeanmeldelser på Capterra
Gjelder fra 28.1.2020
“Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert
Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik
“Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron
“Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam
“Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad
“Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga
“Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal
“Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Lurer du på hva vi tilbyr sammenlignet med andre populære helpdesk-løsninger? Sjekk våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer