Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
LiveAgent kombinerer utmerket live chat, billett og automatisering som gjør at vi kan tilby eksepsjonell støtte til kundene våre.
Peter Komornik, CEO
Er det vanskelig for deg å holde oversikt og svare på alle dine kundehenvendelser? Kunder forventer og krever rask kundeservice kommunikasjon på flere plattformer. Kundeservice administrasjon kan imidlertid bli uorganisert og kaotisk når du ikke har et kvalitetssystem.
Billettsystemet er en del av alle helpdesk-programvarer av høy kvalitet. Billettfunksjonen inne i LiveAgent samler kundehenvendelser fra flere kommunikasjonskanaler og organiserer dem i én universell innboks. Dermed kan du motta alle dine e-poster, forespørsler/omtaler på sosiale medier, telefonsamtaler, livechatter og mer på én plattform.
Agenter vil da kunne håndtere effektiviteten av kundekommunikasjon og forhindre tapt eller ubesvart kommunikasjon. LiveAgents online billettsystem er brukervennlig, noe som gjør at agentene dine raskt kan bli kjent med det.
I tillegg har LiveAgent utviklet et online billettsystem for å forbedre kundeservice-automatiseringen ytterligere. For eksempel automatisert billettdistribusjon, SLAs automatiserte regler og mye mer. Gi billettstyringssystemet en sjanse og yt profesjonell kundeservice med en gang.
Live chat-funksjonen kan hjelpe deg med å yte umiddelbar kundeservice til dine kunder eller besøkende. LiveAgent tilbyr den raskeste live chat-tjenesten som er tilgjengelig. Det er ingen grense for antall chat-knapper du kan bruke. Dermed kan du tilby støtte på nettadresser der besøkende trenger din hjelp.
LiveAgent sine live chats har et bredt spekter av smarte funksjoner. For eksempel Maks kø lengde funksjonen som automatisk skjuler chat knappen med en gang kundekøen blir for lang. Proaktive chatinvitasjoner er enda en utmerket funksjon, som tillater help desk personalet å kommunisere med besøkende før de i det hele tatt ber om hjelp. Ved å gi hjelp på forhånd kan du konvertere besøkende om til betalende kunder.
Selvom vi kan skryte av live chat funksjonene dagen lang, er det nøyaktige målet på suksess gjort ved å måle antall konverteringer det genererer. Derfor har LiveAgent utviklet en funksjon som gjør at merkevaren din kan måle effektiviteten av live chattene i Google Analytics. La oss sette i gang.
En kvalitets helpdesk-plattform inkluderer også et kundesenter ettersom kunder fortsatt ønsker å kontakte agenter via telefon. I dag tilbyr helpdesk-løsninger mer enn et grunnleggende kundesenter. LiveAgents kundesenter har avanserte funksjoner som gjør at du kan forbedre kundeopplevelsen enormt gjennom telefonen ved bruk av interne samtaler, videosamtaler og ringeknapper.
Dessuten tilbyr systemet automatiserings funksjoner for å forbedre kundesamtalene enda mer. For eksempel kan IVR, Automatisk tilbakeringing og Anropsruting forhindre lange ventetider siden kundene blir rutet til riktig avdeling. Hvis linjen er opptatt, kan de også be om en automatisk tilbakeringing.
Disse enkle automatiserings prosessene for ringesentrene forbedrer arbeidsflytene og øker samtidig kundetilfredsheten. Ettersom kundesenteret er en integrert del av helpdesk-programvaren, kan kundeservicepersonalet også se kundedata fra CRM-integrasjonsalternativet inne i hver billett.
Totalt sett skapte LiveAgent Ringesenter funksjonene for å gi overlegen kundekommunikasjon via telefon, ved å bruke helpdesk-automatiserings funksjoner.
En kunnskapsbase er et oppbevaringssted for bedriftsprodusert informasjon som brukes til å hjelpe kundene deres når agentene er utilgjengelige. Selvbetjenings-alternativer har blitt stadig mer populære blant bedrifter i dag, siden nesten 80 % av kundene foretrekker å bruke nettressurser for å finne informasjon.
Kunnskapsbaser er utmerket for både interne og eksterne formål. For eksempel kan bedriften din opprette en intern kunnskapsbase for ansattes opplæring, oppdateringer eller andre viktige bedriftsdata. På den andre siden kan du opprette en offentlig kunnskapsbase, slik at virksomheten din kan fungere 24/7 uten behov for å ansette ekstra helpdesk-personell.
I tillegg tilbyr LiveAgent også multi-kunnskapsbaser for selskaper som ønsker å differensiere innhold for flere merker. Ikke vent på at konkurrentene dine skal forbedre seg. Lag i stedet omfattende veiledninger, manualer, feilsøkingstrinn, artikler om verktøybeskrivelser, og se at bedriften din forbedrer kundetilfredshet, oppbevaring, lojalitet og salg på kort tid.
Et forum er et annet utmerket selvbetjeningsalternativ. Din bedrift kan opprette LiveAgent forum for både interne og eksterne formål. Et forum er der folk kan dele sine meninger, erfaringer, forslag og mer angående varer eller tjenester.
Med et internt forum kan agentene dine løse arbeidsrelaterte problemer effektivt. I et offentlig forum kan kundene løse sine problemer ved hjelp av andre kunder.
Enkelt sagt, trenger ikke kundene å komme i kontakt med en kunderepresentant; de kan legge ut et spørsmål på forumet for å finne svar. Noen ganger finnes det allerede et forum om spesifikke problemer, hvor kundene bare kan lese samtalen og feilsøke den selv.
Dette er en utmerket måte å forbedre støtten på umiddelbart.
En kundeportal, eller med andre ord en selvbetjeningsportal, er en fin måte å gi en sømløs kundeopplevelse 24/7. LiveAgents kundeportal lar dine kunder logge inn og få tilgang til/spore henvendelsene deres.
Derfor trenger de ikke kontakte support igjen om statusen til billetten deres. Kunder kan også se billetthistorikk og tilleggsinformasjon om produkter/tjenester, som enten er i form av Knowledge Base-artikler eller diskutert i offentlige forum.
Selvbetjeningsportalen lager et fellesskap som hjelper hverandre ved å dele tips og triks, noe som forbedrer kundetilfredshet og merkelojalitet.
>Mest populær
Kundeservice på sosiale medier (SoMe) er en nødvendighet i disse dager. LiveAgent tilbyr de mest populære sosiale medie integrasjonene, slik at bedriften din raskt kan engasjere seg med publikum på sosiale medier uten forsinkelser. Du kan for eksempel koble til Facebook, Twitter eller Instagram gjennom enkel integrasjon.
En IT helpdesk er en dedikert avdeling i et selskap eller en organisasjon som hjelper til med å svare på tekniske spørsmål fra brukerne.
En kundeservicestøtte er en programvare som hjelper kundeserviceteamet med å administrere innkommende forespørsler og forespørsler.
Hver virksomhet har forskjellige preferanser og behov. Dermed finnes det ulike typer helpdesk-programvare. Noen preferanser inkluderer virksomhetens størrelse, kundeservicefunksjoner og antall kundeserviceagenter. Som et resultat av dette tilbyr markedet skybasert helpdesk-programvare, på stedet helpdesk-programvare, åpen kildekode-helpdesk-programvare og bedrift helpdesk-programvare.
Et billettsystem er et administrasjonsverktøy for behandling og arkivering av kundeserviceforespørsler, også kjent som billetter. Et billettsystem skal være brukervennlig og kunne lagre all nødvendig brukerinformasjon.
Begrepene helpdesk og servicedesk brukes ofte om hverandre, selv om de har forskjellige betydninger. En helpdesk anses å være mer fokusert på å fikse feil, mens en servicedesk også vil hjelpe med serviceforespørsler (forespørsler om nye tjenester) og forespørsler om informasjon (f.eks.: Hvordan gjør jeg X?)
Help desk-programvaren er for alle som ønsker å tilby fremragende kundeservicestøtte på flere kanaler. Når det er sagt, brukes programvaren av soloprenører, små bedrifter eller store selskaper. Det er forskjellige abonnementer for hver kategori, så du kan velge hva du trenger eller foretrekker.
Forretningsfordelene ved å implementere en helpdesk-programvare i bedriften din inkluderer færre kostnader siden agentene dine effektivt vil kunne håndtere kundehenvendelser fra flere kanaler. Siden representantene dine vil operere fra ett grensesnitt, vil det dessuten spare dem for mye tid, noe som fører til en bedre total kundeopplevelse. Kundetilfredshet er målet for helpdesk-programvare. Fornøyde kunder kan bli lojale kunder, og dette kan gi din bedrift et konkurransefortrinn som alle søker.
Før du bestemmer deg for programvaren for kundeserviceløsningen, må du vurdere funksjonene til de ulike helpdesk-alternativene. Her er noen viktige å se etter; Automatisert billettdistribusjon, SLA, interne billetter/notater, Ticket CRM, hermetiske meldinger, regler og integrasjoner.
Billettsystemer er nødvendige for å gi effektiv og fokusert kundebehandling. Å opprettholde din tilstedeværelse på tvers av e-poster, sosiale medier, live chat eller samtaler er tidkrevende og ineffektivt. Billettsystemer samler all kommunikasjon inn i ett dashbord i form av billetter. På denne måten blir kundebehandlingen mer effektiv siden agenter har bedre oversikt over alle kommunikasjonskanaler i ett dashbord.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Den rette løsningen for brukerstøtten din
Gorgias hjelper selskaper med e-handel og kundeopplevelser gjennom sin Shopify-app. Priser starter på $50 per måned. Kundestøtte kan være vanskelig å nå.
Hjelpepult programvare for solo-entreprenører
Finn all nødvendig brukerstøtte og informasjon om LiveAgent-programvaren, inkludert priser, anmeldelser, blogginnlegg og kalkulatorer. Bli partner med oss og meld deg på nyhetsbrevet for oppdateringer og rabatter.
Si farveltil trege løsninger som ikke leverer
LiveAgent er den mest populære helpdeskprogramvaren for SMB i 2020. Den tilbyr kundestøtte i verdensklasse til selskaper som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University. Prøv gratis!
Hjelpepult programvare for myndigheten
Få en profesjonell hjelpepult til en rimelig pris med ingen skjulte kostnader eller bindende avtaler. Registrer deg for en gratis prøveperiode i 14 dager.
Ledende softphone-programvare for B2B & amp; B2C virksomheter
LiveAgent er en effektiv løsning for håndtering av henvendelser fra forskjellige kanaler. Flere bedrifter anbefaler det som et flott verktøy.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer