La oss gjøre slutt på dårlig service med help desk programvare.

Imponer kundene med raske og kunnskapsrike svar.

  • ✓ Ingen oppsettsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort kreves    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation
Helpdesk software

Helpdesk-programvaren som vil vinne kundene dine

Dra nytte av høyere produktivitetsnivå for agenter og kundebeholdning eller (konvertering) med vår omnichannel help desk programvare. Pris og verdi forholdet er uten sidestykke. Med over 180 helpdesk funksjoner og over 40 integrasjoner er vår  programvare den perfekte løsningen for bedrifter av ulike størrelser og  bransjer.
Effektiviser alle kommunikasjonskanaler og administrer de fra selskapets felles innboks. Nyt integrasjoner av sosiale medier, ubegrenset billettoversikt, samtaleopptak, hybrid billettstrømmer og andre produktivitetsverktøy.
  • sourceforge leader spring 2022
  • GetApp category leaders 2022

Oppdag en avansert help desk programvare

IT helpdesk programvare fra LiveAgent effektiviserer ulike kommunikasjonskanaler til enhetlige billetter.
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket live chat, billett og automatisering som gjør at vi kan tilby eksepsjonell støtte til kundene våre.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Møt LiveAgent - En flerkanals kommunikasjonsplattform

Gi teamet ditt det riktige helpdeskverktøyet for å øke produktiviteten og bruke mindre tid på kundeforespørsler. Med LiveAgent kan kundene dine nå deg fra hvor som helst. Det spiller ingen rolle om kundene dine ønsker å sende en e-post, chatte, ringe eller kontakte deg gjennom sosiale medier. LiveAgent lar deg svare på alle forespørslene deres fra ett sted.

Bilettsystem

Er det vanskelig for deg å holde oversikt og svare på alle dine kundehenvendelser? Kunder forventer og krever rask kundeservice kommunikasjon på flere plattformer. Kundeservice administrasjon kan imidlertid bli uorganisert og kaotisk når du ikke har et kvalitetssystem.

Billettsystemet er en del av alle helpdesk-programvarer av høy kvalitet. Billettfunksjonen inne i LiveAgent samler kundehenvendelser fra flere kommunikasjonskanaler og organiserer dem i én universell innboks. Dermed kan du motta alle dine e-poster, forespørsler/omtaler på sosiale medier, telefonsamtaler, livechatter og mer på én plattform.

Agenter vil da kunne håndtere effektiviteten av kundekommunikasjon og forhindre tapt eller ubesvart kommunikasjon. LiveAgents online billettsystem er brukervennlig, noe som gjør at agentene dine raskt kan bli kjent med det.

I tillegg har LiveAgent utviklet et online billettsystem for å forbedre kundeservice-automatiseringen ytterligere. For eksempel  automatisert billettdistribusjon, SLAs automatiserte regler og mye mer. Gi billettstyringssystemet en sjanse og yt profesjonell kundeservice med en gang.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Live chat connections

Live chat

Live chat-funksjonen kan hjelpe deg med å yte umiddelbar kundeservice til dine kunder eller besøkende. LiveAgent tilbyr den raskeste live chat-tjenesten som er tilgjengelig. Det er ingen grense for antall chat-knapper du kan bruke. Dermed kan du tilby støtte på nettadresser der besøkende trenger din hjelp.

LiveAgent sine live chats har et bredt spekter av smarte funksjoner. For eksempel Maks kø lengde funksjonen som automatisk skjuler chat knappen med en gang kundekøen blir for lang. Proaktive chatinvitasjoner er enda en utmerket funksjon, som tillater help desk personalet å kommunisere med besøkende før de i det hele tatt ber om hjelp. Ved å gi hjelp på forhånd kan du konvertere besøkende om til betalende kunder.

Selvom vi kan skryte av live chat funksjonene dagen lang, er det nøyaktige målet på suksess gjort ved å måle antall konverteringer det genererer. Derfor har LiveAgent utviklet en funksjon som gjør at merkevaren din kan måle effektiviteten av live chattene i Google Analytics. La oss sette i gang.

Call center

En kvalitets helpdesk-plattform inkluderer også et kundesenter ettersom kunder fortsatt ønsker å kontakte agenter via telefon. I dag tilbyr helpdesk-løsninger mer enn et grunnleggende kundesenter. LiveAgents kundesenter har avanserte funksjoner som gjør at du kan forbedre kundeopplevelsen enormt gjennom telefonen ved bruk av interne samtaler, videosamtaler og ringeknapper.

Dessuten tilbyr systemet automatiserings funksjoner for å forbedre kundesamtalene enda mer. For eksempel kan IVR,  Automatisk tilbakeringing og Anropsruting forhindre lange ventetider siden kundene blir rutet til riktig avdeling. Hvis linjen er opptatt, kan de også be om en automatisk tilbakeringing.

Disse enkle automatiserings prosessene for ringesentrene forbedrer arbeidsflytene og øker samtidig kundetilfredsheten. Ettersom kundesenteret er en integrert del av helpdesk-programvaren, kan kundeservicepersonalet også se kundedata fra CRM-integrasjonsalternativet inne i hver billett.

Totalt sett skapte LiveAgent Ringesenter funksjonene for å gi overlegen kundekommunikasjon via telefon, ved å bruke helpdesk-automatiserings funksjoner.

Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software
Customer portal software - LiveAgent

Kunnskapsbase

En kunnskapsbase er et oppbevaringssted for bedriftsprodusert informasjon som brukes til å hjelpe kundene deres når agentene er utilgjengelige. Selvbetjenings-alternativer har blitt stadig mer populære blant bedrifter i dag, siden nesten 80 % av kundene foretrekker å bruke nettressurser for å finne informasjon.

Kunnskapsbaser er utmerket for både interne og eksterne formål. For eksempel kan bedriften din opprette en intern kunnskapsbase for ansattes opplæring, oppdateringer eller andre viktige bedriftsdata. På den andre siden kan du opprette en offentlig kunnskapsbase, slik at virksomheten din kan fungere 24/7 uten behov for å ansette ekstra helpdesk-personell.

I tillegg tilbyr LiveAgent også multi-kunnskapsbaser for selskaper som ønsker å differensiere innhold for flere merker. Ikke vent på at konkurrentene dine skal forbedre seg. Lag i stedet omfattende veiledninger, manualer, feilsøkingstrinn, artikler om verktøybeskrivelser, og se at bedriften din forbedrer kundetilfredshet, oppbevaring, lojalitet og salg på kort tid.

Forum

Et forum er et annet utmerket selvbetjeningsalternativ. Din bedrift kan opprette LiveAgent forum for både interne og eksterne formål. Et forum er der folk kan dele sine meninger, erfaringer, forslag og mer angående varer eller tjenester.

Med et internt forum kan agentene dine løse arbeidsrelaterte problemer effektivt. I et offentlig forum kan kundene løse sine problemer ved hjelp av andre kunder.

Enkelt sagt, trenger ikke kundene å komme i kontakt med en kunderepresentant; de kan legge ut et spørsmål på forumet for å finne svar. Noen ganger finnes det allerede et forum om spesifikke problemer, hvor kundene bare kan lese samtalen og feilsøke den selv.

Dette er en utmerket måte å forbedre støtten på umiddelbart.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Customer portal software - LiveAgent

Kundeportal

En kundeportal, eller med andre ord en selvbetjeningsportal, er en fin måte å gi en sømløs kundeopplevelse 24/7. LiveAgents kundeportal lar dine kunder logge inn og få tilgang til/spore henvendelsene deres.

Derfor trenger de ikke kontakte support igjen om statusen til billetten deres. Kunder kan også se billetthistorikk og tilleggsinformasjon om produkter/tjenester, som enten er i form av Knowledge Base-artikler eller diskutert i offentlige forum.

Selvbetjeningsportalen lager et fellesskap som hjelper hverandre ved å dele tips og triks, noe som forbedrer kundetilfredshet og merkelojalitet.

>

Avanserte funksjoner i helpdesk-programvaren for å holde orden

LiveAgent tilbyr enkle funksjoner som har stor innvirkning på teamets generelle ytelse.
Distribuer e-poster, chatter og samtaler automatisk basert på forhåndsdefinerte regler eller kilde. Ler mer…
Regler er sett med utløsere som utføres når betingelser er satt. Les mer…
Gi kundene dine ekstra styrke med automatiske tilbakeringinger for å forbedre kundetilfredsheten og redusere kundeinnsatsen. Les mer…
Gi agentene dine all informasjonen de trenger for å gi en innsiktsfull og personlig service ved hvert kontaktpunkt. Les mer…
Automatiserte meldinger er forhåndsdefinerte svar som vil hjelpe deg å svare raskere. Les mer…
Slå sammen flere meldinger fra forskjellige kilder til én tråd. Les mer…

Den beste verdien for pengene dine

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 rangerte helpdesk-programvaren for små bedrifter i 2019 og 2020. Hold deg nær kundene dine og hjelp dem raskt med LiveAgent.
Ticket

Ticket

For små bedrifter og profesjonelle markedsførere

$15/mnd
Ticket

Ticket+Chat

Ideell for små til mellomstore bedrifter

$29/mnd
LiveAgent - Mobile help desk application

Mobil helpdesk-applikasjon

Installer den opprinnelige Android- eller iOS-applikasjonen for å svare på kundeforespørsler mens du er borte fra kontorpulten. Det spiller ingen rolle om du trenger å svare på kunde-e-post eller anrop, vår mobilapp lar deg svare på alle forespørsler.

Fullstendig flerspråklig

La støtteagentene og kundene dine bruke morsmålet sitt for å føle seg trygg på kommunikasjonen. LiveAgent er oversatt til 40+ språk og lar deg i tillegg tilpasse alle spesielle bokstaver eller bokstavaksent i applikasjonen.
Multilingual support in LiveAgent
girl sitting on beanbag browsing social media on tablet

Integrasjoner av sosiale medier

Kundeservice på sosiale medier (SoMe) er en nødvendighet i disse dager. LiveAgent tilbyr de mest populære sosiale medie integrasjonene, slik at bedriften din raskt kan engasjere seg med publikum på sosiale medier uten forsinkelser. Du kan for eksempel koble til Facebook, Twitter eller Instagram gjennom enkel integrasjon.

CRM-integrasjoner

LiveAgent samarbeider med flere partnere for å tillate kunder å integrere en plattform for administrasjon av kunderelasjoner. Ved å integrere CRM vil medarbeiderne dine kunne få tilgang til kundedata raskt og effektivt. Dermed å kunne løse hvert kundespørsmål effektivt og skape langvarige kunderelasjoner samtidig.
Person drafting the integration flow

Funksjonene du trenger

LiveAgent tilbyr den riktige delen av helpdesk-programvarefunksjoner, inkludert et billettadministrasjonssystem med kraftig automatisering, SLA, live chat, sosiale nettverk og meldinger, kundesenter, IVR, kontaktskjemaer og et støttesenter. Mer enn 180+ helpdesk-funksjoner er tilgjengelige for øyeblikket, og mer enn 40 integrasjoner er inkludert!

LiveAgent tilpasser seg virksomheten din

LiveAgent som en helpdesk-programvare tilpasser seg raskt behovene til ulike forretningsmodeller. Oppdag hvordan det kan hjelpe din bedrift med kundestøtten.
Business bag - icon

Bedrift Løsninger

Oppstartsbedrifter og selskaper Bedrift Myndighetene Edu & NGO
Industry Solutions - icon

Bransjeløsninger

E-handel og tjenester Reise og overnatting Markedsføring og Telco Underholdning

Vanlige årsaker til at bedrifter bytter til helpdesk-programvare

Har din bedrift de samme problemene som de fleste av kundene våre som byttet til vår LiveAgent helpdesk-programvare?
Compas icon

Sene svar til kundene dine

Går du glipp av viktige tidsfrister og mister oversikten over prioriteringer i innboksen din? Sett opp SLAer for høyprioriterte e-poster.
Email icon

Umulig samarbeid på tvers av e-poster

Er kollegaen din på ferie og du må ta over ansvaret deres? En universell bedriftsinnboks er løsningen.
Lightbulb icon

Ingen anelse om teamets prestasjoner

Er du klar over hva som skjer med kommunikasjonen i teamet? Analyser alle svar som strømmer gjennom bedriften din på ett sted.

Over 30,000 bedrifter kan ikke ta feil

Se våre suksesshistorier og attester for å finne ut hvordan LiveAgent kan øke kundestøtten din og øke gleden til forretningspartnerne dine.

Hva er helpdesk-programvare?

Helpdesk-programvare fanger vanligvis all innkommende kommunikasjon fra kunder og forvandler den til billetter for enklere administrasjon. Kundene dine bruker alle slags måter å nå ut på som e-post, telefon, meldinger eller live chat, så å holde all kommunikasjon på ett sted hjelper kundeservice-agentene dine å forstå problemet bedre og svare raskere.
LiveAgent - What is help desk software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Hvem bruker help desk programvarer?

Helpdesk-programvare er for ethvert selskap som ønsker fantastisk kundeservice. Generelt bruker spesifikke bransjer brukerstøtteprogramvare mest, for eksempel bilindustrien, underholdningsindustrien, e-sportsindustrien, varehandelen, markedsføringsindustrien og reisebransjen. LiveAgent er en nettbasert helpdesk-løsning som praktisk talt enhver bransje kan bruke, siden den ble designet for å være til nytte for både kunder og kundeservice representanter samtidig. Systemet sporer, rapporterer og automatiserer overflødige agentoppgaver for å gjøre arbeidsflyten deres enkel og mer effektiv. Dermed er agenter i stand til å yte god kundeservice med minimal forsinkelse.

Hvordan kan help desk programvare hjelpe virksomheten din?

Helpdesk-programvare lar deg hjelpe kunder 24/7. Hvordan? Ganske enkelt ved å skape en dyptgående kunnskaps-base. I følge vår forskning foretrekker nesten 70 % av kundene et selvbetjent alternativ. Selvbetjening er raskt, praktisk og kan gi virksomheten din et forsprang på konkurrentene. 
Ikke tap mer tid på å bytte mellom plattformer for å svare på kundehenvendelser. Gjør dine agenter og kunder fornøyde ved å koble til e -post, live chat, telefonsamtaler, sosiale medier og mer i LiveAgent, og se hvordan kundeinteraksjonen din forbedres med en gang.
Hold deg alltid informert om agentens prestasjon for å bli bedre daglig. Lagprestasjons-dataene i LiveAgent kan gi virksomheten din praktisk innsikt i kundeservicen din. Som et resultat kan du finne ut om ytterligere opplæring er nødvendig eller hvordan du kan forbedre kundetilfredsheten.
En måte å forbedre kundeopplevelsen på er ved å nå ut til kundene gjennom nettleseropplevelsen. Programvare for kundeservice lar kundeservice representantene dine å nå ut via proaktive chat invitasjoner. Som et resultat kan agentene dine forhindre en høy fluktfrekvens, forbedre CX og til slutt øke kundelojaliteten.
For å skape en utmerket kundeservice opplevelse, må medarbeiderne dine være raske og effektive. Men det å håndtere mye repeterende oppgaver kan ta mye av tiden deres. Ved å automatisere oppgaver og lage e-postmaler/automatiserte meldinger gjennom billettsystemet kan agentene bruke tiden sin til de kundene som trenger det.
Helpdesk-systemet lar kollegene dine samarbeide på flere måter. Kundeservice teamet kan kommunisere rett innenfor kundestøttebillettene og løse kundeproblemer veldig raskt. Dessuten kan kundeserviceteamet chatte utenfor helpdesk-billetter også. Effektivt teamarbeid vil løfte kundeservicen din til et profesjonelt nivå, noe som vil resultere i fornøyde kunder.
How to choose the right help desk software

Hvordan velge riktig help desk programvare

Det finnes dusinvis av forskjellige helpdesk-løsninger der ute, men forskjellen på hva de tilbyr varierer betydelig. Å velge den beste helpdesk-programvaren bør alltid være koblet til dine personlige behov og bedriftens behov. De fleste leverandørene tilbyr grunnleggende funksjoner som inkluderer billettsalg, chat eller et analytisk dashbord. De som er mer avanserte har automatisering, støttesystemer for flere kunnskapsbaser eller et annet verktøysett for samarbeid. Med LiveAgent gikk vi et skritt videre og bygde en kundesenter programvare rett inn i plattformen vår. Vi gjorde også det mulig for LiveAgent å samle meldinger fra sosiale medier, noe som lar agentene svare fra ett dashbord. Som et resultat effektiviseres  alle former for kommunikasjon ved å bli forvandlet til ett enkelt format.

Sammenligning av helpdesk-programvare

Det finnes veldig mange helpdesk programvarer der ute, og det kan være en utfordring å velge den rette. Derfor har vi gjort det enkelt for deg ved å velge den beste help desk programvaren mulig. Vi har kombinert et enkelt brukergrensesnitt, avansert funksjonalitet og rimelige priser i en pakke til en gjennomsnittlig middag for 2.
Help desk software comparison - illustration

Alle støttekanaler under ett tak

LiveAgents helpdesk programvare kan integreres med flere kommunikasjonskanaler og tilbyr nesten 200 funksjoner.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Vanlige spørsmål

Hva er IT helpdesk?

En IT helpdesk er en dedikert avdeling i et selskap eller en organisasjon som hjelper til med å svare på tekniske spørsmål fra brukerne.

Hva er kundeservicehjelp?

En kundeservicestøtte er en programvare som hjelper kundeserviceteamet med å administrere innkommende forespørsler og forespørsler.

Hva er de forskjellige typene helpdesk-programvare?

Hver virksomhet har forskjellige preferanser og behov. Dermed finnes det ulike typer helpdesk-programvare. Noen preferanser inkluderer virksomhetens størrelse, kundeservicefunksjoner og antall kundeserviceagenter. Som et resultat av dette tilbyr markedet skybasert helpdesk-programvare, på stedet helpdesk-programvare, åpen kildekode-helpdesk-programvare og bedrift helpdesk-programvare.

Hva er et billettsystem i kundeservice?

Et billettsystem er et administrasjonsverktøy for behandling og arkivering av kundeserviceforespørsler, også kjent som billetter. Et billettsystem skal være brukervennlig og kunne lagre all nødvendig brukerinformasjon.

Hva er forskjellen mellom helpdesk og servicedesk?

Begrepene helpdesk og servicedesk brukes ofte om hverandre, selv om de har forskjellige betydninger. En helpdesk anses å være mer fokusert på å fikse feil, mens en servicedesk også vil hjelpe med serviceforespørsler (forespørsler om nye tjenester) og forespørsler om informasjon (f.eks.: Hvordan gjør jeg X?)

Hvem bruker Help Desk-programvaren?

Help desk-programvaren er for alle som ønsker å tilby fremragende kundeservicestøtte på flere kanaler. Når det er sagt, brukes programvaren av soloprenører, små bedrifter eller store selskaper. Det er forskjellige abonnementer for hver kategori, så du kan velge hva du trenger eller foretrekker.

Hva er fordelene med helpdesk-programvare?

Forretningsfordelene ved å implementere en helpdesk-programvare i bedriften din inkluderer færre kostnader siden agentene dine effektivt vil kunne håndtere kundehenvendelser fra flere kanaler. Siden representantene dine vil operere fra ett grensesnitt, vil det dessuten spare dem for mye tid, noe som fører til en bedre total kundeopplevelse. Kundetilfredshet er målet for helpdesk-programvare. Fornøyde kunder kan bli lojale kunder, og dette kan gi din bedrift et konkurransefortrinn som alle søker.

Hva er de viktigste funksjonene til en helpdesk?

Før du bestemmer deg for programvaren for kundeserviceløsningen, må du vurdere funksjonene til de ulike helpdesk-alternativene. Her er noen viktige å se etter; Automatisert billettdistribusjon, SLA, interne billetter/notater, Ticket CRM, hermetiske meldinger, regler og integrasjoner.

Hvorfor trenger vi et billettsystem?

Billettsystemer er nødvendige for å gi effektiv og fokusert kundebehandling. Å opprettholde din tilstedeværelse på tvers av e-poster, sosiale medier, live chat eller samtaler er tidkrevende og ineffektivt. Billettsystemer samler all kommunikasjon inn i ett dashbord i form av billetter. På denne måten blir kundebehandlingen mer effektiv siden agenter har bedre oversikt over alle kommunikasjonskanaler i ett dashbord.

You Will Be in Good Hands!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo