Help desk ticketing system

Imponer kundene dine og øk deres tilfredshet.
  • ✓ Ingen etableringsgebyr   
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Overskriftsanimasjon
Helpdesk programvare

Help desk ticketsystem

Er du lei av kjedelig Help Desk Ticketing -programvarer? Det er vi også. Med LiveAgent vil e-postene dine, chattene, samtalene, sosiale medier og andre kanaler havne i en universell innboks, og ved hjelp av avansert automatisering, regler og integrasjoner vil marerittet ditt med kundeservice ende med et enkelt klikk på “Registrer deg” knapp.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
 Help desk ticketsystem
Slido green logo

Ta en titt på LiveAgents help desk programvare for tickets

Helpdesk ticketsystemet er bare en del av en mye mer kompleks løsning

Ultimate omni-channel help desk software experience

Universell innboks

Kombiner alle kommunikasjonskanalene dine i den universelle innboksen, en smartere versjon av vanlig e-post. E-post, chatter, samtaler, innlegg på sosiale medier er alle tilgjengelige fra ett sted.

Person collecting multiple pieces of paper into one net

Hybrid ticketstrøm

Uansett hvor kommunikasjonen starter, ser ticketene alltid like ut. Start en chat med kunden på live chat, fortsett med oppfølging via e-post og avslutt det via telefonsamtale. Alt fra samme grensesnitt og ticket

How does call routing work

Automatiske meldinger

Fremskynd prosessen med å svare kundene ved å forberede svarene på vanlige krav og spørsmål. Lagre et kort svar og overrask kundene dine.

Macros, Attachments and Notes

Interne tickets og notater

Lag tickets som bare er synlige for dine kolleger, og tildel dem til en bestemt person. Bruk dem som påminnelser, for å lage oppgaver eller for å skrive notater til deg og dine medarbeidere.

Hvorfor help desk ticketprogramvare?

Smart programvare for ticketsystem gjør det enkelt å dekke alle dine kundeservicebehov. Motta, behandle og svare på forespørsler enkelt og forbedre forholdet til kundene dine.

Business pages

Forretningsfordeler

Forenkle kanalene dine

Automatiser dine vanlige oppgaver

Ha klare ansvar

Hold deg organisert

The fastest live chat software on the market

Positiv påvirkning

Profesjonell tilnærming

18% økning i konverteringsfrekvenser

Detaljert innsikt og rapporter

Reduserte kostnader

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket live chat, tickets og automatisering som gjør at vi kan tilby eksepsjonell støtte til kundene våre.

Peter Komornik, CEO

logo slido black
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Helpdesk-ticketprogramvare med intuitivt brukergrensesnitt

LiveAgent helpdesk-ticketsystem sporer og forvandler automatisk alle dine kundeproblemer til tickets. Hver innkommende kommunikasjonsform blir til tickets for bedre bekvemmelighet og administrasjon. Brukergrensesnittet er tilpassbart, intuitivt og brukerne bare elsker det.

Prøv Gratis I Dag

Kunnskapsbase som en del av tickets

70% av kundene foretrekker å lete etter svar før de kontakter kundeservice. I tillegg til ticketprogramvarefunksjonalitet, i samme pakke, tilbyr LiveAgent en fullt tilpassbar kundeportal med kunnskapsbase, vanlige spørsmål og forum. La kundene hjelpe seg selv ved å gi svar selv når agentene dine er frakoblet.

Powerful knowledge base builder

Alt-i-ett help desk ticketsystem

icon lightbulb

Smart tickettildeling

LiveAgent velger automatisk den mest passende agenten basert på SLA-prioriteringer.

Lovely customer icon

Kraftig samarbeid

La agentene dine hjelpe hverandre og svare på tickets raskere med samarbeidsfunksjoner.

Union icon

Økt tilfredshet

Ifølge markedsundersøkelser har fornøyde kunder en tendens til å bruke mer.

Benefits of attended call transfers

Sømløs ticketdistribusjon

Sørg for at kundeserviceagentene alltid har den optimale belastningen. Definer hvor mange tickets, chatter og telefonsamtaler de kan håndtere. Roter telefontjenesten automatisk, angi pausetider og la dem hvile når de trenger det. Tildel tickets på et hvilket som helst tidspunkt i livet til individuelle agenter eller hele avdelinger. Sett dine egne regler og kriterier for ticketdistribusjon basert på ticketparametere, hendelser eller tidsbaserte forhold.

Ansvarsforvaltning

Med LiveAgent kan du enkelt administrere ticketansvar. Endre eierskapet til en ticket til en annen avdeling eller til og med en individuell agent. Vit alltid hvem som er ansvarlig for å løse hver ticket. Hør aldri “jeg visste ikke at det var mitt ansvar” igjen.

Priority assignment

Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

Gjennomsiktig og rettferdig pris

Ingen kontrakter, ingen skjulte avgifter, månedlig månedlig fakturering. Helt gjennomsiktig pris, faktureres kun for bruk hver måned. Velg riktig plan og gi den beste kundestøtten.


Start Gratis Prøve Periode

$15 Måned

Billett

  • Ubegrenset billetthistorikk
  • Ubegrensede e-postadresser
  • Avansert rapportering
  • Kundeportal + forum
$29 Måned

Ticket+chat

  • Alt i Billett, pluss:
  • Ubegrensede chat-knapper
  • Tilbakemeldingshåndtering
  • Sanntids-besøkende overvåker
$0 Måned

Gratis

  • 7 dagers billetthistorikk
  • 1 chat knapp
  • 1 telefonnummer
  • 1 e-postadresse

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hva er bruk av et help desk billettsystem?

Et help desk-ticketsystem gjør det mulig for kundesupportteamet å håndtere kundeforespørsler. Programvaren for ticketsystem oppretter en ticket for hver kundeinteraksjon, og samler inn relevant informasjon for å løse kundeforespørslene.

Hva er det beste ticketsystemet?

Hvis du leter etter det beste helpdesk-ticketystemet, bør du vurdere brukervurderinger, funksjonalitet og pris. Det beste IT-ticketystemet bør ha funksjoner som flerkanals kommunikasjon, ticketoppgaver, automatisering av arbeidsflyter, rapportering og analyse, kunnskap baser og gamification-funksjoner.

Hva er typer ticketverktøy?

Når du vurderer hvilket help desk-ticketverktøy du skal bruke, kan du undersøke pris, funksjonalitet og brukeranmeldelser. Noen ticketverktøy tilbyr mer help-desk-funksjonalitet enn andre. LiveAgent er for eksempel et ticketverktøy som også tilbyr et virtuelt anrop senter i tillegg til flerkanals kommunikasjon, ticketoppdrag, arbeidsflytautomatisering, rapportering og analyse, kunnskapsbaser og gamification -funksjoner.

Hva er et godt ticketsystem?

Et godt billettsystem tilbyr flerkanals løsning med kunnskapsbase, rapporteringsverktøy, integrasjoner og arbeidsflytautomatisering.

Hva er kundestøttetickets?

Kundestøttetickets er i hovedsak kundehenvendelser samlet fra flere plattformer i en Universal-boks i helpdesk-programvaren.

Hva er prosessen med tickets til helpdesk?

Når en kunde når ut fra en integrert kanal, vil kundens representanter motta en ny ticket i Universal-innboksen i helpdesk-ticketsystemet.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo