Er du lei av kjedelig Help Desk Ticketing -programvarer? Det er vi også. Med LiveAgent vil e-postene dine, chattene, samtalene, sosiale medier og andre kanaler havne i en universell innboks, og ved hjelp av avansert automatisering, regler og integrasjoner vil marerittet ditt med kundeservice ende med et enkelt klikk på “Registrer deg” knapp.
Helpdesk ticketsystemet er bare en del av en mye mer kompleks løsning
Kombiner alle kommunikasjonskanalene dine i den universelle innboksen, en smartere versjon av vanlig e-post. E-post, chatter, samtaler, innlegg på sosiale medier er alle tilgjengelige fra ett sted.
Uansett hvor kommunikasjonen starter, ser ticketene alltid like ut. Start en chat med kunden på live chat, fortsett med oppfølging via e-post og avslutt det via telefonsamtale. Alt fra samme grensesnitt og ticket
Fremskynd prosessen med å svare kundene ved å forberede svarene på vanlige krav og spørsmål. Lagre et kort svar og overrask kundene dine.
Lag tickets som bare er synlige for dine kolleger, og tildel dem til en bestemt person. Bruk dem som påminnelser, for å lage oppgaver eller for å skrive notater til deg og dine medarbeidere.
Smart programvare for ticketsystem gjør det enkelt å dekke alle dine kundeservicebehov. Motta, behandle og svare på forespørsler enkelt og forbedre forholdet til kundene dine.
Forenkle kanalene dine
Automatiser dine vanlige oppgaver
Ha klare ansvar
Hold deg organisert
Profesjonell tilnærming
18% økning i konverteringsfrekvenser
Detaljert innsikt og rapporter
Reduserte kostnader
LiveAgent kombinerer utmerket live chat, tickets og automatisering som gjør at vi kan tilby eksepsjonell støtte til kundene våre.
LiveAgent helpdesk-ticketsystem sporer og forvandler automatisk alle dine kundeproblemer til tickets. Hver innkommende kommunikasjonsform blir til tickets for bedre bekvemmelighet og administrasjon. Brukergrensesnittet er tilpassbart, intuitivt og brukerne bare elsker det.
70% av kundene foretrekker å lete etter svar før de kontakter kundeservice. I tillegg til ticketprogramvarefunksjonalitet, i samme pakke, tilbyr LiveAgent en fullt tilpassbar kundeportal med kunnskapsbase, vanlige spørsmål og forum. La kundene hjelpe seg selv ved å gi svar selv når agentene dine er frakoblet.
LiveAgent velger automatisk den mest passende agenten basert på SLA-prioriteringer.
La agentene dine hjelpe hverandre og svare på tickets raskere med samarbeidsfunksjoner.
Ifølge markedsundersøkelser har fornøyde kunder en tendens til å bruke mer.
Sørg for at kundeserviceagentene alltid har den optimale belastningen. Definer hvor mange tickets, chatter og telefonsamtaler de kan håndtere. Roter telefontjenesten automatisk, angi pausetider og la dem hvile når de trenger det. Tildel tickets på et hvilket som helst tidspunkt i livet til individuelle agenter eller hele avdelinger. Sett dine egne regler og kriterier for ticketdistribusjon basert på ticketparametere, hendelser eller tidsbaserte forhold.
Med LiveAgent kan du enkelt administrere ticketansvar. Endre eierskapet til en ticket til en annen avdeling eller til og med en individuell agent. Vit alltid hvem som er ansvarlig for å løse hver ticket. Hør aldri “jeg visste ikke at det var mitt ansvar” igjen.
Ingen kontrakter, ingen skjulte avgifter, månedlig månedlig fakturering. Helt gjennomsiktig pris, faktureres kun for bruk hver måned. Velg riktig plan og gi den beste kundestøtten.
Et help desk-ticketsystem gjør det mulig for kundesupportteamet å håndtere kundeforespørsler. Programvaren for ticketsystem oppretter en ticket for hver kundeinteraksjon, og samler inn relevant informasjon for å løse kundeforespørslene.
Hvis du leter etter det beste helpdesk-ticketystemet, bør du vurdere brukervurderinger, funksjonalitet og pris. Det beste IT-ticketystemet bør ha funksjoner som flerkanals kommunikasjon, ticketoppgaver, automatisering av arbeidsflyter, rapportering og analyse, kunnskap baser og gamification-funksjoner.
Når du vurderer hvilket help desk-ticketverktøy du skal bruke, kan du undersøke pris, funksjonalitet og brukeranmeldelser. Noen ticketverktøy tilbyr mer help-desk-funksjonalitet enn andre. LiveAgent er for eksempel et ticketverktøy som også tilbyr et virtuelt anrop senter i tillegg til flerkanals kommunikasjon, ticketoppdrag, arbeidsflytautomatisering, rapportering og analyse, kunnskapsbaser og gamification -funksjoner.
Et godt billettsystem tilbyr flerkanals løsning med kunnskapsbase, rapporteringsverktøy, integrasjoner og arbeidsflytautomatisering.
Kundestøttetickets er i hovedsak kundehenvendelser samlet fra flere plattformer i en Universal-boks i helpdesk-programvaren.
Når en kunde når ut fra en integrert kanal, vil kundens representanter motta en ny ticket i Universal-innboksen i helpdesk-ticketsystemet.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer