Vis du ser etter en kraftig Hjelp Scout alternativ, er LiveAgent et godt valg. Ubegrenset postbokser og mer en 175 hjelpepult funksjoner vil sikre at du for den beste opplevelsen når du gir kundestøtte.
Migrer fra Help Scout til LiveAgent på minutter. Vi tilbyr hjelp med Help Scout migrasjon ved å importere all din data fra Hjelp Scout til LiveAgent. Det er gratis og tar bare 5 minutter.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Funksjoner | Liveagent
Prøv det beste kundestøtte alternativet helt gratis! Ingen kredittkort er nødvendig.
|
Help Scout
|
---|---|---|
billettering
Inneholder et styringsverktøy som prosseser og katalogiserer kundeservice forespørsler.
|
LiveAgent tilbyr billettering i Billett plan for $15/agent/måned.
|
Help Scout tilbyr billettering i plan for $25/agent/månden.
|
Live Chat
En nåtid chat widget som du kan plassere på hvilken som helts nettside.
|
LiveAgent tilbyr Live Chat i Billett+Chat plan for $29/agent/måned.
|
Help Scout tilbyr Live Chat i plan for $25/agent/måned.
|
Ringesenter
Et ringesenter som kan bli brukt til å mota samtaler ved hjelp av automatisk samtale fordeling.
|
LiveAgent tilbyr Ringesenter i en alt-inkludert plan for $39/agent/måned.
|
Help Scout tilbyr ikke et Ringesenter.
|
Selv-service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som dine kunder kan registrere seg i for å se sine tidligere billetter og kunnskapsbase innhold.
|
LiveAgent tilbyr selv-service portal i Billett plan for $15/agent/måned.
|
Help Scout tilbyr selv-service portal i plan for $25/agent/måned.
|
Facebook
En Facebook integrasjon som for tak i alle kommentarer og nevninger og transformerer dem til billetter. Integrasjonen lar også bruke svare alle kommentarene og nevningene fra sosiale media hjelpepult programvaren.
|
LiveAgent tilbyr en Facebook integrasjon.
|
Help Scout tilbyr en Facebook integrasjon i plan for $25/agent/måned..
|
Twitter
En Twitter integrasjon som tar alle nevningene og kommentarene og transformerer dem til billetter. Integrasjonen lar også brukere svare Tweets direkte fra programvaren
|
LiveAgent tilbyr en Twitter integrasjon.
|
Help Scout Tilbyr ikke en Twitter integrasjon.
|
Instagram
En Instagram integrasjon som tar alle nevningene og kommentarene og transformerer dem til billetter. Integrasjonen lar også brukere svare på alle kommentarene og nevningene fra sosiale media hjelpepult programvaren.
|
LiveAgent tilbyr en Instagram integrasjon.
|
Help Scout tilbyr ikke en Instagram integrasjon.
|
Viber
En Viber integrasjon som tar alle meldinger og transformerer dem til billetter. Integrasjonen lar også brukere svare og kringkaste Viber meldinger fra sosiale media hjelpepult programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Viber integrasjoner.
|
Help Scout tilbyr ikke en Viber integration.
|
Kunnskapsbase
En kunnskaps obevaringsplass som inneholder essensiell informasjon, inkludert feilsøkings guider, OSSer, og hvordan gjøre artikler.
|
LiveAgent tilbyr kunnskapsbaser i Billett plan for $15/agent/måned.
|
Help Scout tilbyr ikke kunnskapsbaser i plan for $25/agent/måned.
|
Kunde Forum
En online diskusjonstavle for dine kunder som er lokalisert direkte innad i din kunnskapsbase
|
LiveAgent tilbyr kundeforum i en Billett plan for $15/agent/måned.
|
Help Scout tilbyr ikke kundeforum.
|
Automasjon og Regler
Arbeidsflyt som du kan automatisere til og fjerne repeterende oppgaver..
|
LiveAgent tilbyr automasjon og regler i Billett plan for $15/agent/måned.
|
Help Scout tilbyr automasjon og regler i plan for $25/agent/måned.
|
API
Et sett med funksjoner som lar forskjellige aplikasjoner jobbe i lag.
|
LiveAgent tilbyr API funksjon i Billett plan for $15/agent/måned.
|
Help Scout tilbyr API funksjon i plan for $25/agent/måned.
|
Interaktiv Stemme Svar (IVR)
En teknologi som lar inkommende ringere navigere et telefon system før de snakker med en mennesklig operativ.
|
LiveAgent tilbyr IVR funksjoner.
|
Help Scout tilbyr ikke IVR funksjoner.
|
Video Samtaler
En samtale som inneholder video, likt som Skype, Zoom, eller Facetime samtaler.
|
LiveAgent tilbyr video samtaler.
|
Help Scout tilbyr ikke video samtaler.
|
Ubegrenset historie
Billetter utløper ikke og blir ikke slettet-- du kan se på dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset historie i Billett plan for $15/agent/måned.
|
Help Scout tilbyr ubegrenset historie i plan for $25/agent/month.
|
Ubegrenset Nettsider
Du kan bruke programvaren på en ubegrenset antall nettsider.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset nettsider i Billett plan for $15/agent/måned.
|
Help Scout tilbyr ubegrenset nettsider i en plan for $25/agent/måned.
|
Ubegrenset Chat Knapper
Du kan plassere et ubegrenset antall nummer av chat knapper på din nettside.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset chat knapper i en Billett plan for $15/agent/måned.
|
Help Scout tilbyr ubegrenset chat knapper i en plan for $25/agent/måned.
|
Ubegrensett Billetter/E-poster
Du kan få et ubegrenset antall av e-poster og billetter.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset billetter/e-poster.
|
Help Scout tilbyr ikke ubegrensete billetter/e-poster.
|
Ubegrensett Samtale Opptak
Ta opp alle samtalene som er laget eller motatt og spille tilbake opptakene når som helst.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtale opptak.
|
Help Scout tilbyr ikke ubegrenset samtale opptak.
|
Ubegrensett Støtte 24/7
Kundestøtte er tilbys 24/7 uten og begrense nummere av oppgaver du kan levere inn.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 støtte.
|
Help Scout tilbyr ikke ubegrenset støtte 24/7.
|
Hjelp dine kunder over e-post, live-chat, telefon, sosiale media, kundeportal og administrer alle oppgavene på en plass. Ubegrenset postbokser, automasjoner, regler, chat-knapper og mer en 175 funksjoner er klar for deg i LiveAgent.
Våres programvare er flerspråklig. LiveAgent er tilgjengelig i 43 forskjellige språk oversettelser (noen delvis) og støtter språk tilpasset widgeter. Ikke la fremmende språk lage en barriere mellom deg og dine kunder. Vi dekker deg.
Finn ut hvordan LiveAgent skiller seg ut fra andre alternativer
LiveAgent hjelper å øke kundetilfredshet & forbedrer konverteringsfrekvenser.
Senk arbeidstiden til dine agenter og løs flere kunde oppgaver.
Med mer en 175 hjelpepult funksjoner, vil det å gi støtte bli enkelt.
Vis du ser etter en Help Scout alternativ og fart er en beregning som er viktig for deg, LiveAgent kan være det du ser etter. LiveAgent har den raskeste chat widgeten på markedet — den vises på bare 2.5 sekunder.
En rask chat widget er veien å gå vis du ønsker å effektivt konvertere en webside besøkende til en kunde. I følge en eMarketer rapport, 35% av webside besøkende kjøper noe på nett etter og ha brukt live-chat.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 bedømte hjelpepult programvaren, derfor er det et godt Help Scout alternativ.
Med våres 24/7 kundestøtte og gratis hvit hanske oppsett vil din nye hjelepult være klar på bare et par minutter. Start med å redusere din vanlige svar tid på kunder. Start din 14 dager gratis prøveperiode og sammenlign LiveAgent med Help Scout.
Sjekk ut og sammenlign våres vurdering basert på kundeanmeldelser på G2
Riktig siden 12/18/2019
“Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert
Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik
“Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron
“Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam
“Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad
“Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga
“Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal
“Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Nysgjerrig på hvordan vi måler oss med andre løsninger? Sjekk ut våres sammenlignings side og utforsk alt vi kan tilby.
LiveAgent tilbyr følgene funksjoner over HelpScout: sosiale media integrasjon, video samtaler, IVR, og ubegrenset samtale opptak.
De ekstra fordelene med og bruke LiveAgent over HelpScout inkluderer økt kundetilfredshet, Kunde bevaring, redusert kundeservice kostnader, redusert churn sats, og bedre arbeidsflyt for agentene.
HelpSpot alternativ - LiveAgent
LiveAgent er en banebrytende programvareløsning som tilbyr live chat og help desk-funksjoner til over 40 000 bedrifter over hele verden. Med LiveAgent kan du øke inntektene med 30%, øke kundetilfredsheten med 97% og øke kundeverdien med opptil 16 ganger. LiveAgent tilbyr også kundesupport døgnet rundt. Les attester for å finne ut hvorfor kunder bytter til LiveAgent fra andre helpdesk-løsninger og realiser forretningsmålene dine med denne innovative programvaren.
Brukervennlige alternativ - LiveAgent
LiveAgent er en hjelpepult-løsning med live-chat-evnen som hjelper over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden. Plattformen forbedrer kundeopplevelsen med lynraske svar, noe som fører til økt tilfredshet og lojalitet. Bedrifter på plattformen kan øke inntektene sine og kundeverdien med dedikerte verktøy, og oppnå deres mål.
Ser du etter et alternativ til OTRS
LiveAgent er en effektiv løsning for å forbedre kundestøtte og øke kundetilfredshet. Mange kunder har rapportert om økt tilbakesvars tid og kundeomdannelse satser etter oppstart av LiveAgent. Støtteteamet er responsive og hjelper med rask implementering. Verktøyet er enkelt å bruke og tilbyr nyttige rapporteringsfunksjoner.
LiveAgent er et verktøy som hjelper bedrifter med å forbedre kundeservicen. Kunder som har brukt systemet, sier at det hjelper dem med å kommunisere bedre med kundene sine. Bedrifter som har brukt LiveAgent sier at det hjelper dem å øke kundetilfredsheten, salget og å tilby en bedre kundeopplevelse. Kundene setter pris på at LiveAgent gjør det enkelt å håndtere mange henvendelser fra forskjellige kanaler.
Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?
LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Flere bedriftseiere og ledere anbefaler produktet for rask og nøyaktig kundestøtte, økt kundetilfredshet og salg, samt økt tilbakesvarstid. En portal som øker kundeservice kan også være en fordel.
Ser du etter en LeadDesk alternativ?
LiveAgent er et populært alternativ til Zendesk for kundestøtte. Brukere setter pris på funksjonalitet som e-post, filvedlegg og chat, i tillegg til integrasjon med sosiale medier og mobilplattformer. LiveAgent tilbyr også et avansert automatiseringssystem og god kundestøtte til rimelige priser. Brukere har valgt LiveAgent basert på positive brukeranmeldelser og god verdi for pengene.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer