Lei av din helpdesk programvare?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste HelpCrunch-alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen installasjonsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkortinformasjon kreves    
  • ✓ Avslutt når du vil
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?

HelpCrunch er flott, men det kan være lurt å prøve noe annet. LiveAgent tilbyr mer enn bare live chat. Koble til e-post, sosiale medier, kunnskapsbase og samtaleutstyr for å tilby fullverdig service til kundene dine. 

LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og en flott pris som gir deg den beste måten å kommunisere med kundene dine på.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?
Slido green logo

HelpCrunch vs LiveAgent på et øyeblikk

Funksjoner Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ingen kredittkortinformasjon kreves
HelpCrunch
Tickets
Inneholder et styringsverktøy som behandler og katalogiserer forespørsler om kundeservice.
LiveAgent tilbyr tickets i ticketplanen for $15 per agent per måned.
HelpCrunch tilbyr ticketplan for $ 35 per måned.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat i Ticket + Chat-plan for $ 29 per agent per måned.
HelpCrunch tilbyr Live Chat i plan for $ 35 per måned.
Call Center
Et call center kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
LiveAgent tilbyr Call Center.
HelpCrunch tilbyr ikke Call Center.
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene kan registrere seg for å få tilgang til tidligere tickets og kunnskapsbaseinnhold.
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal i ticketplanen for $ 15 per agent per måned.
HelpCrunch tilbyr selvbetjeningsportal i plan for $ 35 per agent per måned.
Facebook
Facebook-integrasjon henter alle kommentarer og tagger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosial media help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
HelpCrunch tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
Twitter
Twitter-integrasjon henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
HelpCrunch tilbyr ikke Twitter-integrasjon.
Instagram
Instagram-integrasjon henter alle kommentarer og tagger og forvandler dem til tickets.. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosial media help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
HelpCrunch tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
Viber
Viber-integrasjon henter alle meldinger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon.
HelpCrunch tilbyr ikke Viber-integrasjon.
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og hvordan-gjøres-det-artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i Tticketplan for $15 per agent per måned.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i ticketplan for $15 per agent per måned.
Kunderforum
Et online diskusjonsforum for kundene dine som ligger rett innenfor kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum.
HelpCrunch tilbyr ikke kundeforum..
Automatisering og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere gjentatte oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler.
HelpCrunch tilbyr ikke automatisering og regler.
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API-funksjoner i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpCrunch tilbyr API-funksjoner i plan for $35 per måned.
interaktiv stemmerespons(ISR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere seg i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr ISR-funksjoner.
HelpCrunch tilbyr ikke ISR-funksjoner.
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
HelpCrunch tilbyr ikke videosamtaler.
Ubegrenset historie
Tickets utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historie.
HelpCrunch tilbyr ikke ubegrenset historie.
Ubegrensede nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpCrunch tilbyr ubegrensede nettsteder i plan for $35 per agent per måned.
Unlimited Chatteknapp
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede chatteknapper i Ticket + Chat-abonnement for $29 per agent per måned.
HelpCrunch tilbyr ubegrensede chat-knapper i planen for $35 per måned.
Ubegrensede tickets/e-post
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og tickets
LiveAgent tilbyr ubegrensede tickets/e-poster.
HelpCrunch tilbyr ikke ubegrensede tickets/e-poster.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp hvert anrop som er gjort eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
HelpCrunch tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak.
Ubegrenset 24/7 support
Kundesupport tilbys 24/7 uten å begrense antall spørsmål du kan sende inn.
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 support i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpCrunch tilbyr ubegrenset 24/7 support i plan for $60 per måned.
Person deciding between two solutions

Godt HelpCrunch-alternativ

Kundestøtte bør dreie seg om å gi kundene dine flere måter å komme i kontakt med deg på. Øk kundeengasjementet ditt og hjelp dem via hvilken som helst kanal, enten det er live chat, Instagram eller via telefon.

LiveAgent har tre betalte planer som gir deg akkurat det du trenger for å dekke alt. Et pålitelig ticketsystem tar seg av å organisere all kommunikasjon, og du kan fokusere på det viktige – å hjelpe kundene dine.

Vil du ha en raskere live chat?

Live chat er et viktig verktøy når det gjelder å tilby kundesupport. Siden det handler om øyeblikkelig kommunikasjon, bør hastighet være topprioritet.

LiveAgent har den raskeste live chat-widgeten på markedet, med chat-hastigheter på 2,5 sekunder. Du finner ingen som er raskere enn det. Ikke la fremtidige kunder vente, gjør dem om til betalende kunder.

The fastest live chat on the market

Grunner til at selskaper bytter til LiveAgent

Grunner til at selskaper bytter til LiveAgent

Kundeservice

I tillegg til mange andre funksjoner, støtter LiveAgent også integrering av call center. Det er raskt og enkelt å sette opp!

Kundeservice

Rik på funksjoner

Over 175+ funksjoner for å gjøre arbeidsflyten enklere og morsommere.

Rik på funksjoner

Rimelig pris

LiveAgent har flere pakker til en fornuftig pris. Velg en av de tre betalte planene, eller velg separate funksjoner for å tilpasse helpdesk

Professional built-in call center software

Kundeservice

Det er riktig. I tillegg til e-post, sosiale medier, kunnskapsbase og live chat, kan du også tilby støtte via telefonsamtaler. Det er enkelt.

Oppsettprosessen gjøres i løpet av få minutter, og du trenger ikke engang spesialutstyr for å få det til. Foreta samtaler via nettleser, smarttelefon eller annet utstyr du ønsker. Det er ikke behov for tredjepartsleverandører, LiveAgent tar seg av dette for deg.

Få mer og spar mer

LiveAgent har tre betalte planer fullpakket med funksjoner for å gi deg de beste verktøyene for kundesupport. I tilfelle du trenger noe ekstra, kan du kjøpe separate funksjoner for å tilføre mer verdi til planen din.

LiveAgent er den mest gjennomgåtte og #1-rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Holder deg nærmere kundene dine slik at du kan hjelpe dem raskere med LiveAgent.

Se prisplanene våre og finn ut mer!

Do more customer support for less money

Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Relaterte Ressurser tilHelpCrunch alternativ

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo