Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Lei av din helpdesk programvare?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste HelpCrunch-alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen installasjonsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkortinformasjon kreves    
  • ✓ Avslutt når du vil
Brukt av
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?

HelpCrunch er flott, men det kan være lurt å prøve noe annet. LiveAgent tilbyr mer enn bare live chat. Koble til e-post, sosiale medier, kunnskapsbase og samtaleutstyr for å tilby fullverdig service til kundene dine. 

LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og en flott pris som gir deg den beste måten å kommunisere med kundene dine på.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

HelpCrunch vs LiveAgent på et øyeblikk

Funksjoner Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ingen kredittkortinformasjon kreves
HelpCrunch
Tickets
Inneholder et styringsverktøy som behandler og katalogiserer forespørsler om kundeservice.
LiveAgent tilbyr tickets i ticketplanen for $15 per agent per måned.
HelpCrunch tilbyr ticketplan for $ 35 per måned.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
LiveAgent tilbyr Live Chat i Ticket + Chat-plan for $ 29 per agent per måned.
HelpCrunch tilbyr Live Chat i plan for $ 35 per måned.
Call Center
Et call center kan brukes til å ringe og motta samtaler ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
LiveAgent tilbyr Call Center.
HelpCrunch tilbyr ikke Call Center.
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene kan registrere seg for å få tilgang til tidligere tickets og kunnskapsbaseinnhold.
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal i ticketplanen for $ 15 per agent per måned.
HelpCrunch tilbyr selvbetjeningsportal i plan for $ 35 per agent per måned.
Facebook
Facebook-integrasjon henter alle kommentarer og tagger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosial media help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
HelpCrunch tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
Twitter
Twitter-integrasjon henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
HelpCrunch tilbyr ikke Twitter-integrasjon.
Instagram
Instagram-integrasjon henter alle kommentarer og tagger og forvandler dem til tickets.. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosial media help desk-programvaren.
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
HelpCrunch tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
Viber
Viber-integrasjon henter alle meldinger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på og kringkaste Viber-meldinger direkte fra brukerstøtteprogramvaren for sosiale medier.
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon.
HelpCrunch tilbyr ikke Viber-integrasjon.
Kunnskapsbase
Et kunnskapsregister som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og hvordan-gjøres-det-artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i Tticketplan for $15 per agent per måned.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i ticketplan for $15 per agent per måned.
Kunderforum
Et online diskusjonsforum for kundene dine som ligger rett innenfor kunnskapsbasen din.
LiveAgent tilbyr kundeforum.
HelpCrunch tilbyr ikke kundeforum..
Automatisering og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere gjentatte oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler.
HelpCrunch tilbyr ikke automatisering og regler.
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner kan fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API-funksjoner i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpCrunch tilbyr API-funksjoner i plan for $35 per måned.
interaktiv stemmerespons(ISR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere seg i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyr ISR-funksjoner.
HelpCrunch tilbyr ikke ISR-funksjoner.
Videosamtaler
En samtale som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
HelpCrunch tilbyr ikke videosamtaler.
Ubegrenset historie
Tickets utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historie.
HelpCrunch tilbyr ikke ubegrenset historie.
Ubegrensede nettsteder
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpCrunch tilbyr ubegrensede nettsteder i plan for $35 per agent per måned.
Unlimited Chatteknapp
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettsteder.
LiveAgent tilbyr ubegrensede chatteknapper i Ticket + Chat-abonnement for $29 per agent per måned.
HelpCrunch tilbyr ubegrensede chat-knapper i planen for $35 per måned.
Ubegrensede tickets/e-post
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og tickets
LiveAgent tilbyr ubegrensede tickets/e-poster.
HelpCrunch tilbyr ikke ubegrensede tickets/e-poster.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp hvert anrop som er gjort eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
HelpCrunch tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak.
Ubegrenset 24/7 support
Kundesupport tilbys 24/7 uten å begrense antall spørsmål du kan sende inn.
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 support i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpCrunch tilbyr ubegrenset 24/7 support i plan for $60 per måned.
Person deciding between two solutions

Godt HelpCrunch-alternativ

Kundestøtte bør dreie seg om å gi kundene dine flere måter å komme i kontakt med deg på. Øk kundeengasjementet ditt og hjelp dem via hvilken som helst kanal, enten det er live chat, Instagram eller via telefon.

LiveAgent har tre betalte planer som gir deg akkurat det du trenger for å dekke alt. Et pålitelig ticketsystem tar seg av å organisere all kommunikasjon, og du kan fokusere på det viktige – å hjelpe kundene dine.

Vil du ha en raskere live chat?

Live chat er et viktig verktøy når det gjelder å tilby kundesupport. Siden det handler om øyeblikkelig kommunikasjon, bør hastighet være topprioritet.

LiveAgent har den raskeste live chat-widgeten på markedet, med chat-hastigheter på 2,5 sekunder. Du finner ingen som er raskere enn det. Ikke la fremtidige kunder vente, gjør dem om til betalende kunder.

The fastest live chat on the market

Grunner til at selskaper bytter til LiveAgent

Phone icon

Kundeservice

I tillegg til mange andre funksjoner, støtter LiveAgent også integrering av call center. Det er raskt og enkelt å sette opp!

Statistic icon

Rik på funksjoner

Over 175+ funksjoner for å gjøre arbeidsflyten enklere og morsommere.

Money Bag

Rimelig pris

LiveAgent har flere pakker til en fornuftig pris. Velg en av de tre betalte planene, eller velg separate funksjoner for å tilpasse helpdesk

Professional built-in call center software

Kundeservice

Det er riktig. I tillegg til e-post, sosiale medier, kunnskapsbase og live chat, kan du også tilby støtte via telefonsamtaler. Det er enkelt.

Oppsettprosessen gjøres i løpet av få minutter, og du trenger ikke engang spesialutstyr for å få det til. Foreta samtaler via nettleser, smarttelefon eller annet utstyr du ønsker. Det er ikke behov for tredjepartsleverandører, LiveAgent tar seg av dette for deg.

Få mer og spar mer

LiveAgent har tre betalte planer fullpakket med funksjoner for å gi deg de beste verktøyene for kundesupport. I tilfelle du trenger noe ekstra, kan du kjøpe separate funksjoner for å tilføre mer verdi til planen din.

LiveAgent er den mest gjennomgåtte og #1-rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Holder deg nærmere kundene dine slik at du kan hjelpe dem raskere med LiveAgent.

Se prisplanene våre og finn ut mer!

Do more customer support for less money

Se hvorfor selskaper bytter til LiveAgent

    Du Vil Være i Gode Hender

    Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

    Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

    FAQ

    Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

    ×

    Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

    We’re available on multiple dates

    Avtal en demo