Si farveltil trege løsninger som ikke leverer

Bytt til LiveAgent, så overfører vi dataene dine fra Helpshift gratis.

  • ✓ No setup fee    
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkortinformasjon kreves    
  • ✓ Avslutt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrere fra Helpshift?

Leter du etter alternativ programvare til Helpshift? Prøv LiveAgent for kundestøtte eller teknisk støtte og se fordelene.

Migrer supportteamet ditt fra Helpshift til LiveAgent eller start din gratis prøveperiode i dag. Det er enkelt. Bare registrer deg for en gratis prøveversjon, skriv inn påloggingen din og du er nesten klar til å starte.

Hva slags data kan du overføre fra Helpshift?

Personer

Migrer administrator, agentprofiler og kundekontakter

Tickets

Migrer tickets, inkludert meldinger, agentmeldinger og annet relatert

Tagger

Migrasjonstagger

HelpShift vs LiveAgent sammenligning

Features Liveagent HelpShift
Ticketing
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
LiveAgent tilbyr tickets i plan for $15 per agent per måned.
HelpShift tilbyr tickets i plan for $60 per agent per måned.
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på hvilken som helst nettside.
LiveAgent tilbyr Live Chat i Ticket +Chatteplan for $29 per agent per måned.
HelpShift tilbyr Live Chat i plan for $60 per agent per måned.
Call center
Et call center som kan brukes til å foreta og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon.
LiveAgent tilbyr Call Center.
HelpShift tilbyr ikke Call Center.
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg på for for å få tilgang til tidligere tickets og kunnskapsbaseinnhold.
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpShift tilbyr selvbetjeningsportal i plan for $60 per agent per måned.
Facebook
Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk programvaren.
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
HelpShift tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
Twitter
Twitter-integrasjon henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare tweets direkte fra programvaren.
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
HelpShift tilbyr ikke Twitter-integrasjon.
Instagram
En Instagram-integrasjon henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra help desk programvaren.
>
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon. span>
HelpShift tilbyr ikke Instagram-integrasjon. span>
Viber
Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra helpdesk programvaren.
LiveAgent tilbyr Viber integration.
HelpShift tilbyr ikke Viber integration.
Kunnskapsbase
Kunnskapsbase som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og annen veiledning.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpShift tilbyr kunnskapsbase i plan for $60 per agent per måned. span>
Kundeforum
Et forum på nettet for kundene dine som befinner seg direkte innenfor kunnskapsbasen.
>
LiveAgent tilbyr kundeforum.
HelpShift tilbyr ikke kundeforum.
Automasjon og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpShift tilbyr automatisering og regler i plan for $40 per agent per måned.
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige programmer kan fungere sammen.
LiveAgent tilbyr API-funksjoner i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpShift tilbyr API-funksjoner i plan for $60 per måned. span>
Interaktiv stemmerespons (ISR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere seg rundt i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
>
LiveAgent tilbyr ISR-funksjoner.
HelpShift tilbyr ikke ISR-funksjoner.
Video-samtaler
En samtale som inneholder video, på samme måte som Skype-, Zoom- eller Facetime-anrop.
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
HelpShift tilbyr ikke videosamtaler.
Ubegrenset Historie
Tickets utløper eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historie i ticketplan for $15 per agent per måned.
HelpShift tilbyr ubegrenset historie i plan for $60 per agent per måned.
Ubegrenset nettside
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder. span>
>
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i ticketplan for $15 per agent per måned. span>
HelpShift tilbyr ubegrensede nettsteder i plan for $60 per agent per måned.
Ubegrensede chatteknapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på dine nettsteder. span>
>
LiveAgent tilbyr ubegrensede chatteknapper i plan for $15 per agent per måned. span>
HelpShift tilbyr ubegrensede chatteknapper i plan for $60 per agent per måned. span>
Ubegrensede tickets/e-post
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og tickets.
>
LiveAgent tilbyr ubegrensede tickets/e-poster.
HelpShift tilbyr ikke ubegrensede tickets/e-poster.
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp ethvert anrop som er utgått eller mottatt og hør på innspillingen når som helst.
>
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
HelpShift tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak .
Ubegrenset 24/7 kundesupport
Kundestøtte tilbys 24/7. span>
>
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 support i ticketplan for $15 per agent permåned. span>
HelpShift tilbyr ubegrenset 24/7 støtte i plan for $60 per agent per måned.
Maximum queue time

En gratis migrering av Helpshift

Datamigrering trenger ikke å være en komplisert prosess når du gjør det med oss. Vårt supportteam hjelper deg gjerne med migrasjonsprosedyren – gratis. I mellomtiden kan du ta en pause, og vi vil varsle deg når overføringsprosessen er fullført.

Vi migrerer tickets, kunde- og agentprofiler, tagger og alle tilbakemeldingene dine, slik at du får alt du trenger til din virksomhet.

Fire fordeler med å migrere til LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Flott kundeopplevelse

Gi god kundesupport og få bedre tilbakemeldinger med løsningen vår

Service desk

Fullt utstyrt helpdesk-programvare

Alle verktøy, funksjoner og integrasjoner er der slik at du kan gjøre det du kan best

Reports

Spar mer og tjen mer

Gjør potensielle kunder til betalende kunder og spar penger med våre betalte planer

On time resolution

Øk arbeidsflyten

Gjør mer på kortere tid med vårt verktøysett

Bli kjent med verktøyene og funksjonene våre

En god kundeserviceprogramvare må ha alle verktøyene du trenger for å gi best mulig støtte. Øk arbeidsflyten din med et flott verktøysett og gjør mer med LiveAgent.

LiveAgent inkluderer et pålitelig ticketsystem som inneholder alle din e-poster, meldinger og mer for å holde ting organisert. Det inkluderer også e-poststøtte, din tilpassede kunnskapsbase, superrask live chat, call center og til og med støtte for sosiale medier som Facebook Messenger, Twitter eller Instagram. Vi har også lagt til Viber. Så hva tror du? Vil du prøve verktøyene våre?

liveagent tools

LiveAgent verktøy

get inspired

Utmerket kundeservice

Vi vet at kundene våre forventer førsteklasses kundeservice. Derfor introduserte vi støtte fra LiveAgent for å hjelpe dem 24/7.

Har du et problem med innstillingene, malen eller bare vil du spørre oss om noe? Ta kontakt med oss ​​slik du vil. Ring oss, start en chat, se gjennom supportbiblioteket vårt eller send oss ​​en e-post når du har et problem eller ønsker å få tilgang til litt informasjon.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
Relaterte artikler tilHelpshift migrasjon
Ms Videos Categories - Kundeopplevelse

Kundeopplevelse

Ms Videos Categories - Kundeopplevelse

Ms Videos Categories - Kundeopplevelse

Kundeopplevelse

Ms Videos Categories - Kundeopplevelse

LiveAgent tilbyr en logg over oppfylte og tapte SLAer fra en bestemt tidsperiode og avdeling. Individuelle oppføringer kan sorteres etter ulike filtre.

SLA logg-rapport

En SLA-avtale sikrer kvantifisert og regnskapsmessig kundeservice. LiveAgent tilbyr en logg over oppfylte og tapte SLAer som kan eksporteres til en CSV-fil. Det er også mulig å generere rapporter for å få oversikt over hvor lenge og når agenter var online. LiveAgent tilbyr også en gratis 14-dagers prøveperiode.

Ta kontakt med vår salgssjef og diskuter mulige partnerskapsalternativer. Bruk kontaktknappen nedenfor for å skrive direkte til ham og starte den nye reisen.

Vil du bli partner med oss?

LiveAgent tilbyr ulike programvare for kundeservice, inkludert fonsystemer, klagehåndtering og e-post behandling. Du kan kontakte dem via ulike salgskontakter, og de tilbyr også demo og nyhetsbrev. De gir oppdateringer om GDPR og sikkerhet, og de tilbyr også en en-mot-en samtale for å vise deg hvordan de kan hjelpe din bedrift. De bruker informasjonskapsler, og du kan kontakte dem via kontaktskjema, live-chat eller messenger.

Samarbeidsverktøy lar teammedlemmer kommunisere, løse problemer, dele og jobbe sammen med mer letthet og effektivitet.

Sammarbeidsverktøy

LiveAgent er et programvareselskap som tilbyr løsninger for kundeservice og tilknyttede tjenester som VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og programvare for innkommende kundesenter. De tilbyr også klagehåndteringssystemer, klientportalprogramvare og programvare for e-post behandling. Selskapet tilbyr også webinarer og en skrivetest for å lære mer om deres produkter og tjenester. De tilbyr også en kostnadskalkulator for å hjelpe kundene med å finne den beste løsningen for deres behov. Kunden kan kontakte selskapet gjennom ulike sosiale medier eller abonnere på deres nyhetsbrev. LiveAgent tilbyr demoer og en-mot-en samtaler for sine kunder.

Registrer deg for vårt LiveAgent-tilknyttede program. Les mer på innsiden og finn ut hvorfor det er verdt å bli en LiveAgent-tilknyttet.

Affiliate program registrering

LiveAgent tilbyr ulike programvarer for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer, klagehåndteringssystem og programvare for innkommende kundesenter. De tilbyr også klientportalprogramvare og selvbetjent programvare. Videre kan du integrere LiveAgent med andre systemer og få tilgang til brukerstøtte og datamigrering. LiveAgent tilbyr en gratis prøveversjon og partnerskapsmuligheter. De eksisterer siden 2004 og har priser og sertifikater. Du kan også abonnere på nyhetsbrevet deres og følge med på sosiale medier for oppdateringer og rabatter på deres GDPR-sikre software.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo