Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Leter du etter en bedre helpdesk-programvare?

LiveAgent er den mest anmeldte og # 1-rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Ta vare på kundene og hjelp dem raskere med LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

3 grunner til at selskaper skifter til LiveAgent

Finn ut hvordan LiveAgent skiller seg ut fra andre alternativer ifølge kundene våre.

Increase icon

Økt produktivitet på tvers av alle avdelinger

Å bytte til LiveAgent har vært et stort fremskritt. Vi har doblet mengden kundeforespørsler, samtidig som vi har redusert arbeidstiden til agentene våre.

Smiley face icon

Kundetilfredshet takket være LiveAgent

Ved å implementere LiveChat og deres tjeneste klarte vi å øke kundetilfredsheten med 29%. LiveAgent har også hjulpet oss med å forbedre konverteringsfrekvensen og gitt flere muligheter for oppsalg.

Sport icon

Forbedret gjennomsnittlig responstid for agenter

LiveAgent lar oss nå raskere ut til kundene og sikre en god og vellykket kundekontakt. Det er en stor grunn til at vår gjennomsnittlige svartid er 30 minutter.

Kjernefunksjonene til LiveAgent

Alle bedrifter fortjener bedre kundeservice. Tilby bedre kundeservice med LiveAgent.

Med LiveAgent vil e-postmeldinger, chatter, samtaler, sosiale medier og andre kanaler havne i en felles universell innboks.

Live chat-støtte er en nøkkelingrediens i en vellykket strategi for å få nye kunder. Det bidrar til å konvertere besøkende til betalende kunder.

Bygg et virtuelt callcenter som en del av din helpdesk-løsning. LiveAgent sentraliserer telefonsamtaler fra nettstedet ditt eller fasttelefonen til ett sted.

Integrer dine profiler på sosiale medier i LiveAgent og svar på kommentarer, private meldinger eller tweets direkte fra kontoen din.

Funksjonene du fortjener

LiveAgent tilbyr den riktige delen av helpdesk-programvarefunksjoner, inkludert et kraftig billettsystem med automatisering, SLA, live chat, sosiale nettverk og meldinger, call center, IVR, kontaktskjemaer og et supportsenter. Mer enn 175+ helpdesk-funksjoner tilgjengelig , og mer enn 40 integrasjoner inkludert!

Bli en del av bevegelsen

Bli med i klubben sammen tusenvis av våre fornøyde kunder ved hjelp av LiveAgent. Skap en bedre kundeopplevelse takket være omnichannel-løsningen, øk konverteringsfrekvensen og forbedre kundelojaliteten.

Ready to switch to LiveAgent

Se hvordan kunder bruker LiveAgent i praksis

LiveAgent er ekstremt fleksibel, tilpasningsdyktig og skalerbar. Se hvordan andre bedrifter utnytter fordelene LiveAgent gir.

 

Det ble fort tydelig at å bytte til LiveAgent var den riktige avgjørelsen, ettersom billettdistribusjonen dramatisk har økt ytelsen til våre supportmedarbeidere. Måling av kundetilfredshet ville vært umulig uten LiveAgent.

Vi tilpasset raskt en enkel måte å overvåke og svare på kundespørsmål mot flere digitale kanaler. Ved å implementere sanntidstjenesten klarte vi å øke kundetilfredsheten med 29%.

You Will Be in Good Hands!

Do you know what Huawei, BMW, Yamaha and O2 have in common? You guessed right… LiveAgent!

Try it now for free No Credit Card Required

FAQ

Hva er fordelene med å bruke LiveAgent

LiveAgent helpdesk-programvaren forbedrer kundeservicen umiddelbart. Som et resultat kan virksomheten øke kundetilfredsheten, kundelojalitet, og samtidig redusere kostnadene.

Hvilke automatiseringsfunksjoner tilbyr LiveAgent?

LiveAgent tilbyr mer enn 180 funksjoner for å forbedre kvaliteten på kundesupporten. For eksempel inkluderer automatiseringsfunksjonene automatisert billettdistribusjon, automatisk tilbakeringing, IVR, samtaledirigering, SPAM-filtre og e-postvarsler. Videre automatiserer programvaren agentenes arbeidsflyt gjennom SLA-regler, tid og handling.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo