Leter du etter en bedre helpdesk-programvare?

LiveAgent er den mest anmeldte og # 1-rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Ta vare på kundene og hjelp dem raskere med LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Leter du etter en bedre helpdesk-programvare?
Slido green logo

3 grunner til at selskaper skifter til LiveAgent

Finn ut hvordan LiveAgent skiller seg ut fra andre alternativer ifølge kundene våre.

3 grunner til at selskaper skifter til LiveAgent

Økt produktivitet på tvers av alle avdelinger

Å bytte til LiveAgent har vært et stort fremskritt. Vi har doblet mengden kundeforespørsler, samtidig som vi har redusert arbeidstiden til agentene våre.

Økt produktivitet på tvers av alle avdelinger

Kundetilfredshet takket være LiveAgent

Ved å implementere LiveChat og deres tjeneste klarte vi å øke kundetilfredsheten med 29%. LiveAgent har også hjulpet oss med å forbedre konverteringsfrekvensen og gitt flere muligheter for oppsalg.

Kundetilfredshet takket være LiveAgent

Forbedret gjennomsnittlig responstid for agenter

LiveAgent lar oss nå raskere ut til kundene og sikre en god og vellykket kundekontakt. Det er en stor grunn til at vår gjennomsnittlige svartid er 30 minutter.

Kjernefunksjonene til LiveAgent

Alle bedrifter fortjener bedre kundeservice. Tilby bedre kundeservice med LiveAgent.

Med LiveAgent vil e-postmeldinger, chatter, samtaler, sosiale medier og andre kanaler havne i en felles universell innboks.

Live chat-støtte er en nøkkelingrediens i en vellykket strategi for å få nye kunder. Det bidrar til å konvertere besøkende til betalende kunder.

Bygg et virtuelt callsenter som en del av din helpdesk-løsning. LiveAgent sentraliserer telefonsamtaler fra nettstedet ditt eller fasttelefonen til ett sted.

Integrer dine profiler på sosiale medier i LiveAgent og svar på kommentarer, private meldinger eller tweets direkte fra kontoen din.

Youtube video:

Funksjonene du fortjener

LiveAgent tilbyr den riktige delen av helpdesk-programvarefunksjoner, inkludert et kraftig billettsystem med automatisering, SLA, live chat, sosiale nettverk og meldinger, call center, IVR, kontaktskjemaer og et supportsenter. Mer enn 175+ helpdesk-funksjoner tilgjengelig , og mer enn 40 integrasjoner inkludert!

Bli en del av bevegelsen

Bli med i klubben sammen tusenvis av våre fornøyde kunder ved hjelp av LiveAgent. Skap en bedre kundeopplevelse takket være omnichannel-løsningen, øk konverteringsfrekvensen og forbedre kundelojaliteten.

Ready to switch to LiveAgent

Se hvordan kunder bruker LiveAgent i praksis

LiveAgent er ekstremt fleksibel, tilpasningsdyktig og skalerbar. Se hvordan andre bedrifter utnytter fordelene LiveAgent gir.

 

Det ble fort tydelig at å bytte til LiveAgent var den riktige avgjørelsen, ettersom billettdistribusjonen dramatisk har økt ytelsen til våre supportmedarbeidere. Måling av kundetilfredshet ville vært umulig uten LiveAgent.

Vi tilpasset raskt en enkel måte å overvåke og svare på kundespørsmål mot flere digitale kanaler. Ved å implementere sanntidstjenesten klarte vi å øke kundetilfredsheten med 29%.

  • Huawei

    “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Huawei

    Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • Huawei

    “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • Huawei

    “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • Huawei

    “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • Huawei

    “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • Huawei

    “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • Huawei

    “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hva er fordelene med å bruke LiveAgent

LiveAgent helpdesk-programvaren forbedrer kundeservicen umiddelbart. Som et resultat kan virksomheten øke kundetilfredsheten, kundelojalitet, og samtidig redusere kostnadene.

Hvilke automatiseringsfunksjoner tilbyr LiveAgent?

LiveAgent tilbyr mer enn 180 funksjoner for å forbedre kvaliteten på kundesupporten. For eksempel inkluderer automatiseringsfunksjonene automatisert billettdistribusjon, automatisk tilbakeringing, IVR, samtaledirigering, SPAM-filtre og e-postvarsler. Videre automatiserer programvaren agentenes arbeidsflyt gjennom SLA-regler, tid og handling.

Relaterte Ressurser tilHvorfor velge LiveAgent?

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo