LiveAgent er den mest anmeldte og # 1-rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Ta vare på kundene og hjelp dem raskere med LiveAgent.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Finn ut hvordan LiveAgent skiller seg ut fra andre alternativer ifølge kundene våre.
Å bytte til LiveAgent har vært et stort fremskritt. Vi har doblet mengden kundeforespørsler, samtidig som vi har redusert arbeidstiden til agentene våre.
Ved å implementere LiveChat og deres tjeneste klarte vi å øke kundetilfredsheten med 29%. LiveAgent har også hjulpet oss med å forbedre konverteringsfrekvensen og gitt flere muligheter for oppsalg.
LiveAgent lar oss nå raskere ut til kundene og sikre en god og vellykket kundekontakt. Det er en stor grunn til at vår gjennomsnittlige svartid er 30 minutter.
Alle bedrifter fortjener bedre kundeservice. Tilby bedre kundeservice med LiveAgent.
Med LiveAgent vil e-postmeldinger, chatter, samtaler, sosiale medier og andre kanaler havne i en felles universell innboks.
Live chat-støtte er en nøkkelingrediens i en vellykket strategi for å få nye kunder. Det bidrar til å konvertere besøkende til betalende kunder.
Bygg et virtuelt callsenter som en del av din helpdesk-løsning. LiveAgent sentraliserer telefonsamtaler fra nettstedet ditt eller fasttelefonen til ett sted.
Integrer dine profiler på sosiale medier i LiveAgent og svar på kommentarer, private meldinger eller tweets direkte fra kontoen din.
LiveAgent tilbyr den riktige delen av helpdesk-programvarefunksjoner, inkludert et kraftig billettsystem med automatisering, SLA, live chat, sosiale nettverk og meldinger, call center, IVR, kontaktskjemaer og et supportsenter. Mer enn 175+ helpdesk-funksjoner tilgjengelig , og mer enn 40 integrasjoner inkludert!
Bli med i klubben sammen tusenvis av våre fornøyde kunder ved hjelp av LiveAgent. Skap en bedre kundeopplevelse takket være omnichannel-løsningen, øk konverteringsfrekvensen og forbedre kundelojaliteten.
LiveAgent er ekstremt fleksibel, tilpasningsdyktig og skalerbar. Se hvordan andre bedrifter utnytter fordelene LiveAgent gir.
Det ble fort tydelig at å bytte til LiveAgent var den riktige avgjørelsen, ettersom billettdistribusjonen dramatisk har økt ytelsen til våre supportmedarbeidere. Måling av kundetilfredshet ville vært umulig uten LiveAgent.
Vi tilpasset raskt en enkel måte å overvåke og svare på kundespørsmål mot flere digitale kanaler. Ved å implementere sanntidstjenesten klarte vi å øke kundetilfredsheten med 29%.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
LiveAgent helpdesk-programvaren forbedrer kundeservicen umiddelbart. Som et resultat kan virksomheten øke kundetilfredsheten, kundelojalitet, og samtidig redusere kostnadene.
LiveAgent tilbyr mer enn 180 funksjoner for å forbedre kvaliteten på kundesupporten. For eksempel inkluderer automatiseringsfunksjonene automatisert billettdistribusjon, automatisk tilbakeringing, IVR, samtaledirigering, SPAM-filtre og e-postvarsler. Videre automatiserer programvaren agentenes arbeidsflyt gjennom SLA-regler, tid og handling.
Bli den første som får eksklusive tilbud og de nyeste nyhetene om våres produkter og tjenester direkte til din innboks.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer