Lag en positiv CX som får kundene til å snakke.
Gjør første svarfrekvens bedre med automatisk ticketrute.
Reduser tilstrømningen av supporttickets med en kunnskapsbasen.
Å kunne kommunisere raskt og effektivt med andre markedsdeltakere er et viktig aspekt av en næringsdrivendes liv. Kvaliteten på selskapets kundesupporttjeneste er en av hovedprioritetene for handelsmenn og er en av de ledende faktorene for oppbevaring. Bygg et fellesskap av handelsmenn og meglere ved hjelp av LiveAgent, den mest gjennomgåtte og # 1-rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. LiveAgent sørger for at ikke et øyeblikk går til spille. En fullt integrert helpdesk-programvare muliggjør strømlinjeformet kommunikasjon for å lære og diskutere alt som er relatert til handel og marked. Verden for handel og utveksling hviler aldri. Når den ene delen av verden går i dvale, våkner den andre til de nye mulighetene. Derfor er tiden avgjørende i handelsverdenen. Å være inaktiv kan føre til betydelige tap i inntekter.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
LiveAgent kombinerer utmerket live chat, billetter og automatisering som gjør at vi kan tilby eksepsjonell støtte til våre kunder.
Peter Komornik, CEO
Legg ut en invitasjon for mer strømlinjeformet kommunikasjon med et personlig preg og mal et bilde av et selskap som virkelig bryr seg i en bransje som aldri sover.
Hold deg oppdatert på alle dine handels- og byttemarkedskrav under ett tak. Å håndtere erfarne handelsmenn er utfordrende. Informer handelspartnerne dine med et hjerteslag eller reagerer på forskjellige sosiale begivenheter lynraskt, uavhengig av kommunikasjonskanal. Med over 180 helpdesk-funksjoner og over 40 integrasjoner, kan du forstå forhandlernes krav og gi best mulig 24/7 kundeservice. For ikke å nevne 40+ språkintegrering og tilpasning av spesialbokstaver og bokstavaksenter for å overvinne språkbarrieren og komfortabelt handle globalt, uavhengig av markedsspråk.
Konsolider alle kommunikasjonskanalene dine i en samlet innboks som er tilgjengelig for alle ved hjelp av LiveAgents supportickets. Enhver e-post-, chat-, samtale- eller sosialt medieinnlegg du mottar, forvandles til tickets for bedre administrasjon og overvåking. Si farvel til overarbeidet kundesupport. Tilordne den optimale mengden tickets til individuelle agenter eller avdelinger ved å sette klare regler og SLA for ticketdistribusjon og optimale tidsbegrensede forhold. Sorter problemene til kunden din i løpet av en kort tidsramme. Fra små problemer til komplekse blir ingenting ubemerket på grunn av det pålitelige ticketsystemet.
Implementering av live chat kan endre dynamikken i arbeidsforholdet til kundene dine betydelig. Sett dine ferdigheter og kunnskaper i sanntid mens du opprettholder en profesjonell tilnærming. Med en integrert funksjon av flere chatter som foregår samtidig, vil du ikke la kundene dine vente. Høydepunktet er at uansett hvor mange chatter som er live samtidig, er det fortsatt mer kostnadseffektivt enn å bruke en telefontjeneste. Bonusen er en forbedret gjennomsnittlig responstid.
Etabler en sterk tilstedeværelse på sosiale medier med LiveAgent. Koble til dine forex-følgere via flere sosiale medieplattformer. LiveAgents tillater enkel og effektiv integrering av store sosiale medieplattformer som Facebook, Twitter og Instagram. Uten behov for å bytte mellom kontoene, vil du kunne overvåke og svare på alle dine følgers kommentarer og meldinger og engasjere deg med nye potensielle handelsmenn ved å legge til ditt nettsamfunn.
Traders som har liten tid, kan få øyeblikkelige svar på alle spørsmålene sine ved hjelp av vår tilpassbare kunnskapsbase og vanlige spørsmål-plattformer. Ved å bruke den innebygde WYSIWYG-redigeringsverktøyet vil du kunne style innholdet og strukturen til artiklene dine i henhold til dine markedspreferanser.
Mottar du et stort antall henvendelser gjennom kommunikasjonskanalene dine? Er det vanskelig å løse alle kundehenvendelsene? Tagger vil hjelpe deg med å bli bedre organisert og mer effektiv. Du kan manuelt eller automatisk tilordne et ubegrenset antall forskjellige koder til bestemte tickets, og deretter bruke filtre for et raskere søk. Deretter kan du kjøre en rapport i LiveAgent for bestemte koder og endre den planlagte forretningsstrategien din basert på resultatet av rapporten. Tagger gir deg et annet alternativ for å tilpasse arbeidsplassen din etter dine preferanser.
Med LiveAgent trenger du ikke lenger kaste bort verdifull tid. I stedet kan du fokusere all din innsats på å tilby fullstendig og oppmerksom kundesupport til hver kunde. Sammenlign vår omnichannel-løsning med alternative markedsleverandører.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser
Se våre suksesshistorier og attester og oppdag den positive effekten av implementeringen av helpdesk-programvare i regnskaps- og juridisk industri.
Har brukt programvaren en stund nå, og er svært fornøyd. LiveAgent har også hjulpet oss med å øke brukernes tilfredshet og inntekter. Enkel å bruke: Brukergrensesnittet er intuitivt og superenkelt å lære, selv for den vanlige mannen i gaten. Vi er i stand til å bruke programvaren på mange av våre nettsteder, hver med sin egen KB, forum og deling av ideer/forslag. Trengte et system som var enkelt å bruke og med muligheten til å koble til flere kanaler.
Finansnæringen utvikler seg i raskt tempo. For å imøtekomme alle kundekravene, invester i en programvareplan som ikke bryter med bedriftens budsjett.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer