Verdifull i hver enkel bransje

Oppdag hvordan LiveAgent forbedrer din forexvirksomhet.

  • ✓ Ingen installasjonsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Boost advocacy

Lag en positiv CX som får kundene til å snakke.

24%

Gjør responstidene kortere

Gjør første svarfrekvens bedre med automatisk ticketrute.

37%

Reduser ticketvolumet

Reduser tilstrømningen av supporttickets med en kunnskapsbasen.

Industry background

Helpdesk-programvare for forex-virksomheter

Å kunne kommunisere raskt og effektivt med andre markedsdeltakere er et viktig aspekt av en næringsdrivendes liv. Kvaliteten på selskapets kundesupporttjeneste er en av hovedprioritetene for handelsmenn og er en av de ledende faktorene for oppbevaring. Bygg et fellesskap av handelsmenn og meglere ved hjelp av LiveAgent, den mest gjennomgåtte og # 1-rangerte helpdesk-programvaren for SMB i 2020. LiveAgent sørger for at ikke et øyeblikk går til spille. En fullt integrert helpdesk-programvare muliggjør strømlinjeformet kommunikasjon for å lære og diskutere alt som er relatert til handel og marked. Verden for handel og utveksling hviler aldri. Når den ene delen av verden går i dvale, våkner den andre til de nye mulighetene. Derfor er tiden avgjørende i handelsverdenen. Å være inaktiv kan føre til betydelige tap i inntekter.

Oppdag LiveAgent - den mest avanserte kommunikasjonsprogramvaren for Forex-virksomheter

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket live chat, billetter og automatisering som gjør at vi kan tilby eksepsjonell støtte til våre kunder.

black Slido logo

Hvordan kan forexindustrien dra nytte av helpdesk-programvaren?

Legg ut en invitasjon for mer strømlinjeformet kommunikasjon med et personlig preg og mal et bilde av et selskap som virkelig bryr seg i en bransje som aldri sover.

Omnikanal-support

Hold deg oppdatert på alle dine handels- og byttemarkedskrav under ett tak. Å håndtere erfarne handelsmenn er utfordrende. Informer handelspartnerne dine med et hjerteslag eller reagerer på forskjellige sosiale begivenheter lynraskt, uavhengig av kommunikasjonskanal. Med over 180 helpdesk-funksjoner og over 40 integrasjoner, kan du forstå forhandlernes krav og gi best mulig 24/7 kundeservice. For ikke å nevne 40+ språkintegrering og tilpasning av spesialbokstaver og bokstavaksenter for å overvinne språkbarrieren og komfortabelt handle globalt, uavhengig av markedsspråk.

Ultimate omni-channel help desk software experience
LiveAgent answering ticket-gif

Ticketprogramvare

Konsolider alle kommunikasjonskanalene dine i en samlet innboks som er tilgjengelig for alle ved hjelp av LiveAgents supportickets. Enhver e-post-, chat-, samtale- eller sosialt medieinnlegg du mottar, forvandles til tickets for bedre administrasjon og overvåking. Si farvel til overarbeidet kundesupport. Tilordne den optimale mengden tickets til individuelle agenter eller avdelinger ved å sette klare regler og SLA for ticketdistribusjon og optimale tidsbegrensede forhold. Sorter problemene til kunden din i løpet av en kort tidsramme. Fra små problemer til komplekse blir ingenting ubemerket på grunn av det pålitelige ticketsystemet.

Live chat

Implementering av live chat kan endre dynamikken i arbeidsforholdet til kundene dine betydelig. Sett dine ferdigheter og kunnskaper i sanntid mens du opprettholder en profesjonell tilnærming. Med en integrert funksjon av flere chatter som foregår samtidig, vil du ikke la kundene dine vente. Høydepunktet er at uansett hvor mange chatter som er live samtidig, er det fortsatt mer kostnadseffektivt enn å bruke en telefontjeneste. Bonusen er en forbedret gjennomsnittlig responstid.

What is live chat software by LiveAgent
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Sosiale Medier integrasjon

Etabler en sterk tilstedeværelse på sosiale medier med LiveAgent. Koble til dine forex-følgere via flere sosiale medieplattformer. LiveAgents tillater enkel og effektiv integrering av store sosiale medieplattformer som Facebook, Twitter og Instagram. Uten behov for å bytte mellom kontoene, vil du kunne overvåke og svare på alle dine følgers kommentarer og meldinger og engasjere deg med nye potensielle handelsmenn ved å legge til ditt nettsamfunn.

Kunnskapsbase og FAQ

Traders som har liten tid, kan få øyeblikkelige svar på alle spørsmålene sine ved hjelp av vår tilpassbare kunnskapsbase og vanlige spørsmål-plattformer. Ved å bruke den innebygde WYSIWYG-redigeringsverktøyet vil du kunne style innholdet og strukturen til artiklene dine i henhold til dine markedspreferanser.

Free knowledge base software by LiveAgent
Tags-Feature-LiveAgent

Tagger og rapporter

Mottar du et stort antall henvendelser gjennom kommunikasjonskanalene dine? Er det vanskelig å løse alle kundehenvendelsene? Tagger vil hjelpe deg med å bli bedre organisert og mer effektiv. Du kan manuelt eller automatisk tilordne et ubegrenset antall forskjellige koder til bestemte tickets, og deretter bruke filtre for et raskere søk. Deretter kan du kjøre en rapport i LiveAgent for bestemte koder og endre den planlagte forretningsstrategien din basert på resultatet av rapporten. Tagger gir deg et annet alternativ for å tilpasse arbeidsplassen din etter dine preferanser.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Er du lei av å bytte mellom telefoner, chatter, e-poster og andre kommunikasjonsverktøy?

Med LiveAgent trenger du ikke lenger kaste bort verdifull tid. I stedet kan du fokusere all din innsats på å tilby fullstendig og oppmerksom kundesupport til hver kunde. Sammenlign vår omnichannel-løsning med alternative markedsleverandører.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

Upset man-illustration

Over 21.000 bedrifter kan ikke ta feil

Se våre suksesshistorier og attester og oppdag den positive effekten av implementeringen av helpdesk-programvare i regnskaps- og juridisk industri.

“Fantastisk programvare som kan brukes som et flerkanals kontaktsenter”

Har brukt programvaren en stund nå, og er svært fornøyd. LiveAgent har også hjulpet oss med å øke brukernes tilfredshet og inntekter. Enkel å bruke: Brukergrensesnittet er intuitivt og superenkelt å lære, selv for den vanlige mannen i gaten. Vi er i stand til å bruke programvaren på mange av våre nettsteder, hver med sin egen KB, forum og deling av ideer/forslag. Trengte et system som var enkelt å bruke og med muligheten til å koble til flere kanaler.

LiveAgent Review
Vasileios A. P Founder – CEO
Financial Services
 

Help desk programvareløsning til rimelige priser

Finansnæringen utvikler seg i raskt tempo. For å imøtekomme alle kundekravene, invester i en programvareplan som ikke bryter med bedriftens budsjett.

Package Name

Ticket

For Small Businesses and Entrepreneurs.

$15 /mo
Package Name

Ticket+Chat

For Medium-sized Businesses and Professional Agencies.

$29 /mo

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Related Articles to Forex
LiveAgent er et perfekt HelpSpot-alternativ. Introduser deg for vårt utrolige multikanal billettsystem og start din gratis prøveperiode.

HelpSpot alternativ - LiveAgent

LiveAgent er en banebrytende programvareløsning som tilbyr live chat og help desk-funksjoner til over 40 000 bedrifter over hele verden. Med LiveAgent kan du øke inntektene med 30%, øke kundetilfredsheten med 97% og øke kundeverdien med opptil 16 ganger. LiveAgent tilbyr også kundesupport døgnet rundt. Les attester for å finne ut hvorfor kunder bytter til LiveAgent fra andre helpdesk-løsninger og realiser forretningsmålene dine med denne innovative programvaren.

Vis du ser etter et kraftig Crisp alternativ, vurder LiveAgent. Det er en hjelpepult programvare som er full av funksjoner og den raskeste chat widgeten.

Trenger du et Crisp alternativ?

LiveAgent øker kundetilfredshet og konverteringsfrekvensen med sin universelle innboks og mer enn 175 hjelpepultfunksjoner. Programvaren støtter 43 forskjellige språk og er den mest anmeldte og #1 bedømte hjelpepultprogramvaren for SMB i 2020. Start din gratis prøveperiode nå og spar tid og penger mens du bygger meningsfulle forhold med dine kunder.

bytte til en bra live-chat programvare med multikanal billett system. Forbered din hjelpepult med e-post, sosiale media, og mye mer.

Brukervennlige alternativ - LiveAgent

LiveAgent er en hjelpepult-løsning med live-chat-evnen som hjelper over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden. Plattformen forbedrer kundeopplevelsen med lynraske svar, noe som fører til økt tilfredshet og lojalitet. Bedrifter på plattformen kan øke inntektene sine og kundeverdien med dedikerte verktøy, og oppnå deres mål.

Leter du etter et alternativ til Helprace? Har du vurdert LiveAgent? Ta en titt på fordelene og finn ut hvorfor LiveAgent er det beste alternativet.

Leter du etter et alternativ til Helprace?

LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere kundeservice via forskjellige kanaler, ifølge en rekke fornøyde brukere. Flere rapporterer om økt kundetilfredshet og salg, mens andre fremhever produktets enkle oppsett og raske responstid fra støtteteamet. Det påpekes også at LiveAgent gir bedre og mer nøyaktig kundestøtte, og at verktøyet hjelper med å kategorisere henvendelser og statistisk spore hva kundene trenger mest.

LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og en flott pris. Se hvorfor du bør bytte fra HelpCrunch til LiveAgent.

Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?

LiveAgent blir hyllet av brukere som tidligere brukte ZenDesk eller andre helpdesk-løsninger. Brukerne trekker frem funksjonaliteten, brukervennligheten, god valuta for pengene, stabiliteten og støtten, samt integrasjoner og muligheten til å legge ved filer i e-postene. Flere nevner også at LiveAgent er et rimeligere alternativ enn Zendesk.

LiveAgent er et perfekt alternativ til SysAid. Finn ut mer om vår help desk og start din gratis prøveperiode i dag.

SysAid alternativ - LiveAgent

LiveAgent er et verktøy som hjelper bedrifter med å forbedre kundeservicen. Kunder som har brukt systemet, sier at det hjelper dem med å kommunisere bedre med kundene sine. Bedrifter som har brukt LiveAgent sier at det hjelper dem å øke kundetilfredsheten, salget og å tilby en bedre kundeopplevelse. Kundene setter pris på at LiveAgent gjør det enkelt å håndtere mange henvendelser fra forskjellige kanaler.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo