Lei av din hjelpepult programvare?

Utforsk hvorfor LiveAgent er det beste Intercom alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen oppsett avgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort trengs    
  • ✓ Kanseler når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Trenger du et Intercom Alternativ?

Intercom er et godt stykke programvare som gir bedrifter meldings plattformer. Intercom bruker chatbotter og live-chat, og er skaler bare. Men, vis du ser etter et Intercom alternativ, ta LiveAgent i betraktning.

Utforsk våres elegante universal innboks med mer en 179 hjelpepult funksjoner og over 40+ integrasjoner. Med LiveAgent vill du se at med gode programvarer kommer god kundeservice.

Migrer fra Intercom til LiveAgent på minutter. Vi tilbyr assistert Intercom migrasjon som vil importere all din data fra Intercom til LiveAgent. Det er gratis og tar bare 5 minutter.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 Grunner til At Firma Bytter til LiveAgent

Finn ut hvordan LiveAgent skiller seg ut fra andre alternativer

Forbedret Tilfredshet

LiveAgent øker kundetilfredshet & forbedrer konverteringsfrekvenser.

Forbedret Produktivitet

Senk arbeidstiden til dine agenter og løs flere kundeoppgaver takket være universell innboks.

Funksjons Rik

Med mer enn 175 hjelpepult funksjon, vil det å gi støtte bli enkelt.

Intercom vs LiveAgent på et øyeblikk

Funksjoner Liveagent Intercom
Ticketing
Inneholder et styringsverktøy som prosseser og katalogiserer kundeservice forespørsler.
LiveAgent tilbyr billettering i Billett plan for $15/agent/måned.
Intercom tilbyr billettering.
Live Chat
En nåtid chat widget som du kan plassere på hvilken som helts nettside.
LiveAgent tilbyr Live Chat i Billett+Chat plan for $29/agent/måned.
Intercom tilbyr Live Chat.
Call Center
Et ringesenter som kan bli brukt til å mota samtaler ved hjelp av automatisk samtale fordeling.
LiveAgent tilbyr Ringesenter.
Intercomtilbyr ikke Ringesenter.
Self-Service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som dine kunder kan registrere seg i for å se sine tidligere billetter og kunnskapsbase innhold.
LiveAgent tilbyr selv-service portal i Billett plan for $15/agent/måned.
Intercom tilbyr selv-service portal.
Facebook
En Facebook integrasjon som for tak i alle kommentarer og nevninger og transformerer dem til billetter. Integrasjonen lar også bruke svare alle kommentarene og nevningene fra sosiale media hjelpepult programvaren.
LiveAgent tilbyr en Facebook integrasjon i en Billett plan for en ekstra kostnad på $39/måned/per konto eller i alt-inkludert plan uten ektra kostnader.
Intercom tilbyr en Facebook integrasjon.
Twitter
En Twitter integrasjon som tar alle nevningene og kommentarene og transformerer dem til billetter. Integrasjonen lar også brukere svare Tweets direkte fra programvaren
LiveAgent tilbyr en Twitter integrasjon.
Intercom Tilbyr en Twitter integrasjon.
Instagram
En Instagram integrasjon som tar alle nevningene og kommentarene og transformerer dem til billetter. Integrasjonen lar også brukere svare på alle kommentarene og nevningene fra sosiale media hjelpepult programvaren.
LiveAgent tilbyr en Instagram integrasjon.
Intercom tilbyr ikke en Instagram integrasjon.
Viber
En Instagram integrasjon som tar alle meldinger og transformerer dem til billetter. Integrasjonen lar også brukere svare og kringkaste Viber meldinger fra sosiale media hjelpepult programvaren.
LiveAgent tilbyr Viber integrasjoner.
Intercom tilbyr ikke en Viber integration.
Knowledge Base
En kunnskaps obevaringsplass som inneholder essensiell informasjon, inkludert feilsøkings guider, OSSer, og hvordan gjøre artikler.
LiveAgent tilbyr kunnskapsbaser i Billett plan for $15/agent/måned.
Intercom tilbyr kunnskapsbaser.
Customer Forum
En online diskusjonstavle for dine kunder som er lokalisert direkte innad i din kunnskapsbase
LiveAgent tilbyr kundeforum.
Intercom tilbyr kundeforum.
Automasjon og Regler
Arbeidsflyt som du kan automatisere til og fjerne repeterende oppgaver..
LiveAgent tilbyr automasjon og regler i Billett plan for $15/agent/måned.
Intercom tilbyr automasjon og regler.
API
Et sett med funksjoner som lar forskjellige aplikasjoner jobbe i lag.
LiveAgent tilbyr API funksjon i Billett plan for $15/agent/måned.
Intercom tilbyr API funksjon.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som lar inkommende ringere navigere et telefon system før de snakker med en mennesklig operativ.
LiveAgent tilbyr IVR funksjoner.
Intercom tilbyr ikke IVR funksjoner.
Video Calls
En samtale som inneholder video, likt som Skype, Zoom, eller Facetime samtaler.
LiveAgent tilbyr video samtaler.
Intercom tilbyr ikke video samtaler.
Unlimited History
Billetter utløper ikke og blir ikke slettet-- du kan se på dem når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset historie i Billett plan for $15/agent/måned.
Intercom tilbyr ikke ubegrenset historie.
Unlimited Websites
Du kan bruke programvaren på en ubegrenset antall nettsider.
LiveAgent tilbyr ubegrenset nettsider i Billett plan for $15/agent/måned.
Intercom tilbyr ubegrenset nettsider.
Unlimited Chat Buttons
Du kan plassere et ubegrenset antall nummer av chat knapper på din nettside.
LiveAgent tilbyr ubegrenset chat knapper i en Billett plan for $15/agent/måned.
Intercom tilbyr ikke ubegrenset chat knapper.
Unlimited Tickets/Mails
Du kan få et ubegrenset antall av e-poster og billetter.
LiveAgent tilbyr ubegrenset billetter/e-poster.
Intercom tilbyr ubegrenset billetter/e-poster..
Unlimited Call Recording
Ta opp alle samtalene som er laget eller motatt og spille tilbake opptakene når som helst.
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtale opptak.
Intercom tilbyr ikke ubegrenset samtale opptak.
Unlimited 24/7 Support
Kundestøtte er tilbys 24/7 uten og begrense nummere av oppgaver du kan levere inn.
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 støtte.
Intercom tilbyr ubegrenset 24/7 støtte.
social notifications - illustration

Kraftig Intercom Alternativ

Å få den beste verdien av dine penger er avgjørende når leiter etter en bra hjelpepult programvare. Intercom tilbyr tre forskjellige kjerne pakker og ekstra legg-til funksjoner. LiveAgent tilbyr 4 konkurransedyktige priset kjerne pakker sammen med legg-til funksjoner som sosiale media integrasjoner. Vis du ser et intercom alternativ full av funksjoner, tenk på LiveAgent. Vi har en hybrid billett strøm, enhetlig omni-kanal innboks, rapportering og analyse funksjoner, automasjon, spillifisering og mye mer!

Få et overblikk over din kundestøtte

Se bruk, statestikker, evaluer opptred rapporter, og lær mer fra kunde tilfredshet rangering.

analytics reporting customer support tool - LiveAgent

Raskeste Chat Widget

Vis du ser etter et Intercom alternativ og fart er en beregning som er viktig for deg, LiveAgent kan være det du ser etter. LiveAgent har den raskeste chat widgeten på markedet — den vises på bare 2.5 sekunder.

En rask chat widget er veien å gå vis du ønsker å effektivt konvertere en webside besøkende til en kunde. I følge en eMarketer rapport, 35% av webside besøkende kjøper noe på nett etter og ha brukt live-chat.

LiveAgent live chat - Startup job
connected world map

Vi er flerspråklig

Våres programvare er flerspråklig. LiveAgent er tilgjengelig i 43 forskjellige språk oversettelser(noen delvis) og støtter språk tilpasset widgets. Ikke la fremende språk lage en barriere mellom deg og dine kunder. Vi dekker deg.

Hvorfor nøye seg for mindre?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 bedømte hjelpepult programvaren for SMB i 2020. Derfor er det et godt alternativ for Service Hub. LiveAgent sparer deg tid og penger, så du kan fokusere på det som er viktig — Å bygge meningsfulle forhold med dine kunder.

man and woman receiving awards

LiveAgent vs Intercom Sammenligning

Sjekk ut hvordan vi sammenligner oss til HubSpots Service Hub basert på kunde anmelders på Capterra

Intercom vs LiveAgent on Capterra
Nåværende siden 01/13/2020

Se hvorfor våres Kunder Velger LiveAgent som deres foretrukket Intercom Alternativ

  • “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

Føl deg fri til og sjekke ut hva andre kunder sir om LiveAgent. LiveAgent har samlet mer en 2800 anmeldelser på forskjellige programvare markedsførings plasser som Capterra, Trustpilot, Getapp, G2, Software Advice.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Relaterte artikler tilIntercom alternativ
Leter du etter et alternativ til Helprace? Har du vurdert LiveAgent? Ta en titt på fordelene og finn ut hvorfor LiveAgent er det beste alternativet.

Leter du etter et alternativ til Helprace?

LiveAgent er et flott verktøy for å kommunisere med kunder, øke kundetilfredshet, salg og produktivitet. Anbefales for bedre kundeservice.

LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og en flott pris. Se hvorfor du bør bytte fra HelpCrunch til LiveAgent.

Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?

Få rask kundesupport med LiveAgent! Den raskeste live chat-widgeten på markedet, med chat-hastigheter på 2,5 sekunder. Over 175+ funksjoner og rimelig pris.

LiveAgent tilbyr en gratis intercom-overføring fullstendig utført av våre tekniske supportmedarbeidere. Overføringen av dataene dine fra intercom til LiveAgent er rask.

Vil du forlate intercom?

Ubegrenset billetthistorikk, e-postadresser og kontaktskjemaer i LiveAgent. Mange populære selskaper benytter seg av dette hjelpdesksystemet.

Ser du etter et ConnectWise alternativ? Oppdag LiveAgents gode billettering system støttet av utmerkede funksjoner og integrasjoner.

ConnectWise alternativ - LiveAgent

LiveAgent er et kostnadseffektivt verktøy for kundekommunikasjon som forbedrer kundeservice og øker salg. Det tilbyr flere kanaler som live chat, call center og sosiale medier integrasjon.

Bytt fra Hesk til LiveAgent og få et flerkanals billettsystem som håndterer sosiale medier og en superrask live chat-widget.

Hesk alternativ - LiveAgent

LiveAgent er en anbefalt løsning for bedre kundestøtte. Den hjelper med kategorisering av billetter og øker kundetilfredsheten og salget.

Leter du etter riktig osTicket-alternativ? Sammenlign LiveAgent vs osTicket nå og få bedre kundesupportprogramvare i dag.

Leter du etter et osTicket-alternativ?

LiveAgent er et flott verktøy for kundekommunikasjon. Det forbedrer kundeservice og øker produktiviteten. Anbefalt av mange brukere.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo