Partner
Hva er Actio?
Actio er en polsk VoIP-operatør som leverer telekommunikasjonsløsninger for hjemme- og bedriftskunder – virtuell PBX, virtuell faks. Selskapet har operert i Polen og andre land siden 2006.


Hvor mye koster det å koble til Actio VoIP inne i LiveAgent?
Det er ingen ekstra kostnader for å koble LiveAgent til Actio.
Selv om det er viktig å påpeke at Actio er et individuelt selskap, og derfor tar betalt for VoIP-tjenester separat.
Hvordan kan du koble ditt Actio VoIP-nummer med LiveAgent?
1. Logg inn på LiveAgent-kontoen din
2. Naviger til Tall
3. Søk etter Actio
4. ogLEGG TIL

Fordeler med Actio VoIP:
- kostnadseffektiv
- svært pålitelig
- stor tilgjengelighet
- flott enhetstilkobling
Hvis du vil lære mer om hvordan ringesenter-programvaren fungerer, kan du sjekke ut videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Actio integration!
Frequently asked questions
Hva er Actio?
Actio er et telekommunikasjonsselskap som har levert VoIP-tjenester over hele Europa siden 2006.
Hvordan kan du koble Actio med LiveAgent?
Hvis du er Actio- og LiveAgent-abonnent, kan du navigere til Konfigurasjoner > Ring > Tall > Actioi LiveAgent og sett inn VoIP-nummeret uten ekstra avgifter.
Hvordan får jeg en VoIP-telefontjeneste?
Det er mange VoIP-leverandører på markedet for tiden. Bestem først prioriteringene dine, for eksempel tilgjengelighet, priser, støtte, osv. Hvis du er en LiveAgent-abonnent, foreslår vi at du tar en titt på våre VoIP-partnerskap for enkel integrering. Etter det er det bare å kontakte den foretrukne leverandøren online og bruke VoIP-nummeret ditt med en gang.
LiveAgent har gjort det enkelt å koble til et VoIP-nummer ved å samarbeide med mange VoIP-leverandører. Du kan enkelt gjøre dette ved å gå til Konfigurasjoner - Ring - numre - Opprett og velge en leverandør, sette inn nummeret og trykke på legg til-knappen. LiveAgent tilbyr også en rekke andre kundeserviceprogramvarer og har en supportportal for å hjelpe deg med eventuelle problemer.
Denne teksten inneholder informasjon om LiveAgent, en programvare for kundeservice som tilbyr VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare, programvare for innkommende kundesenter, klagehåndteringssystem, klientportalprogramvare og programvare for e-post behandling. Andre temaer inkluderer selskapet, priser og sertifikater, kunde-anmeldelser, VoIP-partnere, tilknyttet program og læring gjennom blogg, ordliste, akademiske maler og webinarer. LiveAgent Demo og prissetting, samt støtteportal, datamigrering og selskapets sosiale mediestrategi dekkes også. En gratis prøveperiode er tilgjengelig.
Magenta er en telekommunikasjonsleverandør i Østerrike som tilbyr VoIP-tjenester og jobber for å tilfredsstille kundene sine. LiveAgent tilbyr gratis integrasjon med Magenta, men kundene vil fortsatt måtte betale for Magentas tjenester. Integreringen kan gjøres ved å skaffe et Magenta VoIP-nummer og fylle ut nødvendig informasjon. Magenta er pålitelig og kostnadseffektiv og tilbyr bedre CX. En demo kan avtales og LiveAgent tilbyr en 14-dagers gratis prøveperiode. Ofte stilte spørsmål inkluderer hva Magenta er, hvordan koble Magenta til LiveAgent, og hvor mye det koster å integrere Magenta.
Asana er et verktøy for teamsamarbeid og arbeidsledelse. Det lar deg lage prosjekter, tildele arbeid, sette tidsfrister og kommunisere med kollegaene dine. Ved å integrere Asana med LiveAgent via Zapier, kan du automatisere oppgaver som å legge til en ny kunde, fjerne/legge til en kunde i en bestemt gruppe eller opprette en ny samtale. Asana er et prosjektledelsesverktøy som øker effektiviteten til teamet ditt, og integrasjonen sparer deg tid ved at du ikke trenger å bytte mellom grensesnitt.