Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Aveila

Hva er Avelia?

I nesten 20 år, har Avelia vert en telekom leverandør som spesialiserer seg i bedrifter, tilbyr dem skreddesydde løsninger tilpasset til deres behov. Nær deres kunde som den opprettholder privilegerte forhold med ved deres en-stop butikk, Avelias løsning dekker hele telekom området: faste telefoner, mobiltelefoner, internett, fiber, sikkerhet, softphone osv. Et enkelt poeng for kontakt for alle telekom løsningene betyr:

  • Sikkerheten av at filene er tatt hånd om, og at ingen gir vekk bøtten under et problem.
  • Sikkerheten av og tjene spare penger
  • Muligheten til å velge ditt nettverk i alle åpenhet (Avelia jobber med alle operatører)

Avelia har omringet seg selv med partnere for å ta imot utfordringer for det neste tiåret: sikkerhet, SD WAN, fjernarbeid… Kontakt oss ved å fylle ut det følgende skjemaet:  https://www.avelia.fr/rendez-vous

Hvordan kan du bruke det?

Vis du ser etter en VoIP leverandør som kan koble til ditt LiveAgent ringesenter, er Avelia er godt valg. LiveAgents ringesenter vil håndtere dine samtaler og billetter, mens Avelia vil fikse resten. Laptop eller smarttelefon mikrofoner og høyttaler er alt du trenger for å etablere begynner ringesenter. Det kan hende at du trenger andre maskinvarer vis du vil forbedre din samtale kvalitet i senere tid.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Hvordan kan du ta nytte fra et LiveAgent ringesenter

Selv om noen personer foretrekker digital kundeopplevelse, så er det andre som ønsker et dypere og mer personlig kontakt med merkene de samhandler med. Ringesenter er en god måte for å forbedre kundeforhold, selge produkter, skaffe nye kunder og servicebrukere eller for å gi generell kundeservice.

Med falle av tradisjonelle ringesenter og veksten av ringesenter programvarer som LiveAgent, er det lett og gi disse type opplevelser for dine kunder uten og brekke banken. Ringesenter er nå tilgjengelig for alle type bedrifter, store eller små.

Hvordan fungerer LiveAgent ringesenter?

LiveAgent gjør administrering og det å kjøre et ringesenter lettere for bedrifter med hjelp av avanserte funksjoner. for eksempel, kan du lage tilpassete IVR(Interaktive stemme svar) treer, som automatisk vill guide dine kunder til den rette avdelingen og agent.

Den beste delen? LiveAgents IVR funksjon gjør alt arbeidet og lager problemfrie opplevelser for dine kunder. Alt de trenger og gjøre er å høre på IVR menyen, og trykke på de rette digitale kneppene ( som for eksempel press 1 for salg) for å koble deg til den rett personen for jobben.

Ringesenter med IVR

Koblet dine kunder seg til feil avdeling med et uhell? Løsningen er lett, bruk samtaleoverføringer for å guide kundene til en av dine kollegaer og spar deres tid.

Er det vanskelig for deg å huske hva kundene din sa? Ikke noe problem, LiveAgent tar opptak av alle innkommende og utgående samtaler og lagrer dem i systemet. Vis du trenger å oppdatere ditt minne, kan du lett finne billetten og høre på hele samtaleopptaket. Samtaleopptak kan også bli brukt for å trene nye agent å vise dem det rette svaret til kundesamtaler.

Ønsker du mer informasjon om ringesenter funksjoner? Sjekk ut våres ringesenter funksjon side som har all informasjonen om LiveAgents ringesenter evner.

Hvordan integrere Avelia VoIP med LiveAgent?

Vis du vil lage ditt LiveAgent ringesenter med Avelia som din VoIP leverandør, følg denne lette guiden.

  • Åpne LiveAgent og gå til Konfigurasjon > Samtale > Nummer. Trykk på den oransje Opprett knappen på toppen.
  • Velg Avelia fra listen av VoIP leverandører.
Velg Avelia som en VoIP leverandør i LiveAgent samtale innstillingene
Velg Avelia
  • Navngi nummeret, velg avdeling, legg inn dine inn dine innloggingsdetaljer og velg ditt oppringte prefiksnummer. Du kan også krysse eller krysse ut alternativet til å ta opptak av telefonsamtaler som du får og gjør med dette nummeret. Når du ønsker og bli ferdig, trykker du på Legg til knappen på bunden.
Konfigurer Avelia nummeret i LiveAgent
Konfigurer Avelia telefonnummer

Telefonnummeret er i LiveAgent og klar for bruk. Vis du foretrekker, kan du legge til mer Avelia telefonnummer eller legge til nummer fra andre VoIP leverandører.

Avelia telefonnummer er i LiveAgent og klar til å brukes i ringesenter
Avelia telefonnummer lagt til

Få mer informasjon om LiveAgent ringesenter programvaren

Ser du etter mer informasjon om å etablere og kjøre et ringesenter? Vis du er interessert kan du se på LiveAgent akademi for mer informasjon om ringesenter og andre temaer fra verden av kundestøtte.

Nysgjerrig om hva mer LiveAgent kan gjøre? Sjekk ut videoen under for å se den hele turen av kundestøtte programvaren.

LiveAgent Product Tour

FAQ

Hva er Avelia?

Aveilia er en VoIP leverandør med standard samtaleservice. Ta hånd om samtaleadministrasjon, konferansesamtaler eller viderekobling med Avelia og LiveAgent.

Kan jeg integrere Aveilia med LiveAgent?

Avelia er en av internett protokoll (VoIP) tjenesteleverandørene som er tilgjengelig og støttet av LiveAgent. Du kan sette opp ditt ringesenter med Avelia som din hovedleverandør vis du foretrekker det.

Er Avelia integrasjon gratis?

Du trenger ikke betale ekstra med alt-inkludert LiveAgent planen og du kan sette opp en Avelia VoIP drevet av ringesenter i LiveAgent med en gang.

Tilbake til Integrasjoner Create account for FREE

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×

Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

We’re available on multiple dates

Avtal en demo