Cal4Care integration
Partner website
Hva er Cal4Care?
Kommunikasjon, på sitt enkleste, er handlingen med å overføre informasjon fra ett sted til et annet. Cal4care ble grunnlagt i 2006 i Singapore med det formål å gjøre det mulig for mennesker og bedrifter å sende og dele informasjon på den enkleste og mest kostnadseffektive måten som mulig. Som et teknologiselskap innoverer Cal4care kommunikasjon med én tro; at alle skal få mulighet til å forbedre sine kommunikasjonsmidler.
Ved oppstarten leverte Cal4Care Group VoIP-løsninger til lokale selskaper og har siden utvidet sitt tilbud globalt til å inkludere både maskinvare og programvareløsninger. Selskapet produserer sine egne maskinvareprodukter som spenner fra IP-telefoner, intercoms, PBX-er, kommunikasjonshodesett, POE-svitsjer, konferansetelefoner og webkameraer – alt designet og satt sammen i Singapore og distribuert globalt.
I tillegg til produksjon av maskinvare har Cal4Care Group inkludert utvikling og implementering av programvareløsninger for forretningskommunikasjonsbehov. Disse inkluderer Mr. VoIP, tilpassede tillegg for 3CX PBX samt Mconnectapps en komplett omnikanalløsning for callsentre.
Hvordan kan du bruke det?
LiveAgent og Cal4Care er nå partnere, noe som gjorde Cal4Care-integrasjonen enklere enn noen gang. LiveAgent krever ingen ekstra avgifter for å koble et Cal4Care VoIP-nummer til telefonsenteret.
Hvis du er interessert i å koble Cal4Care med LiveAgent-telefonsenteret, logger du bare på LiveAgent-kontoen din og følger instruksjonene.
1. Logg på LiveAgent-kontoen din
2. Naviger til Telefonnummer
3. Søk etter Cal4Care
4. Klikke på “legg til”
5. Legg til påloggingsinformasjon
Kostnad for å integrere Cal4Care:
Har du et abonnement hos Cal4Care er integrasjonen gratis. Cal4Care tar imidlertid betalt for sine tjenester siden selskapet opererer separat.
Fordeler med Cal4Care
- Kostnadseffektiv
- Forbedret CX
- Tilgang i Singapore, Malaysia, Thailand, Vietnam, Japan, India, Indonesia, Filippinene, Kambodsja, Myanmar
- Høy pålitelighet
Vil du lære mer om hvordan kundesenter-programvare fungerer? Sjekk ut videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Cal4Care integration!
Frequently Asked Questions
Hva er Cal4Care?
Cal4care ble grunnlagt i 2006 i Singapore med det formål å gjøre det mulig for mennesker og bedrifter å sende og dele informasjon på den enkleste og mest kostnadseffektive måten som mulig. Som et teknologiselskap innoverer Cal4care kommunikasjon med én tro; at alle skal få mulighet til å forbedre sine kommunikasjonsmidler.
Hvor mye koster det å integrere Cal4Care med LiveAgent?
LiveAgent har inngått samarbeid med Cal4Care. Dermed er integrering gratis. Men husk at Cal4Care tar betalt for tjenestene sine.
Hvordan kan du implementere et Cal4Care VoIP-nummer i LiveAgent?
Bare naviger til Konfigurasjoner > Ring > Tall > Cal4Care. Legg til VoIP-nummeret og bruk det med en gang.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.