Partner
Hva er ClickPhone?
ClickPhone har drevet siden 2004 som en leverandør av internett- og telefonitjenester, og den er registrert hos ANCOM som operatør av telefonitjenester og internettilgangstjenester i Romania.
Deres servere er plassert i sikre datasentre i de viktigste nasjonale og internasjonale kommunikasjonsnoder.
ClickPhone kan integrere telefonkommunikasjonen din med nettplattformen med eksisterende CRM eller ERP, og effektivisere operatørenes aktiviteter.
ClickPhone har permanent diversifisert sin produktportefølje, og tilbyr tjenester for juridiske personer fra vertsbaserte PBX-sentraler til kundesentertjenester.
Hvordan kan du bruke det?
LiveAgent og ClickPhone er nå partnere, noe som gjør ClickPhone-integrasjonen enklere enn noen gang. LiveAgent krever ingen ekstra avgifter for å koble et ClickPhone VoIP-nummer til telefonsenteret ditt.
Hvis du er interessert i å koble ClickPhone til LiveAgent-telefonsenteret, logger du bare på LiveAgent-kontoen din og følger instruksjonene.
1. Logg på LiveAgent-kontoen din
2. Naviger til Telefonnummer

3. Søk etter ClickPhone

4. Klikke på “legg til”
5. Legg til påloggingsinformasjon

Kostnad for å integrere ClickPhone:
ClickPhone og LiveAgent er partnere. Så hvis du har et abonnement hos LiveAgent, er integreringen gratis. ClickPhone tar imidlertid betalt for sine tjenester ellers ettersom selskapet opererer separat.
Fordeler med ClickPhone
- Kostnadseffektiv/strong>
- Forbedret CX
- tilgang over hele Romania
- svært pålitelig
Hvis du vil lære mer om hvordan kundesenterprogramvare fungerer, kan du se videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Clickphone integration!
Frequently asked questions
Hva er ClickPhone?
ClickPhone har vært i drift siden 2004 som en leverandør av internett- og telefonitjenester og er registrert hos ANCOM som operatør av telefonitjenester og internettilgangstjenester i Romania.
Hvor mye koster det å integrere ClickPhone med LiveAgent?
LiveAgent har allerede integrert ClickPhone inne. Dermed er integrering gratis. Husk imidlertid at ClickPhone tar betalt for sine tjenester.
Hvordan kan du implementere et ClickPhone VoIP-nummer i LiveAgent?
Som vi nevnte tidligere, er ClickPhone allerede en del av LiveAgent. Bare logg på og følg denne veiledningen: Naviger til Konfigurasjoner > Ring > Tall > Klikk Telefon. Legg til VoIP-nummeret og bruk det med en gang
LiveAgent er en programvare for kundeservice som har en vennlig grensesnitt og avanserte funksjoner. Det tilbyr ulike integrasjoner og alternativer, og er en populær løsning for telefon- og e-postbehandling. LiveAgent gir også brukerstøtte og har en statusportal, og tilbyr gratis prøveversjon. Det er utviklet av Quality Unit, LLC og er underlagt vilkårene i GDPR, samt konkurransepolitikker og personvernregler. Kundene kan kontakte salgsrepresentanter og abonnere på nyhetsbrev for å holde seg oppdatert på LiveAgent-oppdateringer og rabatter.
Yootel er en VoIP-leverandør for profesjonelle som tilbyr brukerstøtte, god nettforbindelse og markedets beste utstyr. Deres bedriftstelefoni integreres enkelt med andre tjenester og gir tilgang på ledende IP-telefoni, Centrex, Trunk Sip og en håndteringsløsning for servicesentre. Kunder kan dra nytte av spesialnumre, virtuell resepsjon og IVR. Yootel er et godt valg for å koble til LiveAgent callsenter, som gir en personlig kontakt, mulighet for salg, kundeservice og skaffer nye kunder. LiveAgent callsenter kan administreres effektivt med skreddersydde IVR-trær og gjør opplevelsen problemfri for kunder. Yootel integreres enkelt med LiveAgent callsenter, og opptak av alle innkommende og utgående samtaler lagres i systemet. LiveAgent akademiet gir mer informasjon om callsentre og andre temaer vedrørende kundeservice.
Teksten dreier seg om LiveAgent, en programvare for kundeservice som tilbyr ulike funksjoner og integrasjonsalternativer. Teksten gir også en oversikt over selskapet, priser, kundeanmeldelser og muligheter for å bli partner. Det nevnes også en kostnadskalkulator og det er mulig å avtale en demo. Til slutt beskrives en installasjonsprosess.
Kontaktsenterprogramvare øker effektiviteten til kundeserviceteamet ved å forenkle og forbedre kommunikasjonen med kunder. LiveAgent tilbyr flerkanalsløsninger for helpdesk og støtter telefonsamtaler, postbokser, chatter og sosiale medier. Nødvendig programvare bør ha funksjoner som automatisk anropsdistributør, multi-level IVR og tilpassede tilkoblingskøer. LiveAgent tilbyr også synkronisering med CRM og andre forretningsverktøy. Programvare for overvåking av telefonsenter og chat er også tilgjengelig.