CloudItalia integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er CloudItalia?
CloudItalia er et italiensk telekommunikasjonstjenesteselskap, som også har levert VoIP-anropstjenester for bedriftskunder siden 2012. Målet med selskapet er å tilby tjenester som er: “pålitelige, lave kostnader og med god ytelse.”
Hvordan kan du koble CloudItalia med LiveAgent?
Hvis du vil koble ditt ClouItalia VoIP-nummer til LiveAgent, kan du enkelt gjøre det fra LiveAgent. Klikk på:
1. Konfigurasjoner
2. Ring
3. Nummere
4. + (knapp)
5. Søk etter CloudItalia
6. Fyll inn VoIP-nummeret (fra CloudItalia)
7. Og bruk med en gang
Integrasjonskostnader:
Siden CloudItalia allerede er innebygd i LiveAgent, er det derfor ingen integreringskostnader involvert. Så hvis du har et LiveAgent-abonnement, er det ingen ekstra avgift. Husk imidlertid at CloudItalia tar betalt for sine VoIP-tjenester separat.
Fordeler:
- forbedret CX
- bedre kundeserviceproduktivitet
- innkommende og utgående samtaler via en internettforbindelse
- gratis integrasjon
- kostnadseffektiv
Hvis du vil lære mer om hvordan ringesenter-programvaren fungerer, kan du sjekke ut videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free CloudItalia integration!
Frequently Asked Questions
Hva er CloudItalia?
CloudItalia er et selskap som tilbyr VoIP-tjenester til bedriftskunder.
Hvordan kan du integrere CloudItalia?
For å integrere CloudItalia med LiveAgent trenger du bare ditt VoIP-nummer. Etter å ha fått det, logg inn på LiveAgent-kontoen din og naviger til Numbers for å sette inn VoIP-nummeret fra CloudItalia.
Hvor mye koster LiveAgent for CloudItalia-integrasjon?
LiveAgent har mange VoIP-partnere. Husk at alle VoIP-partnere jobber uavhengig, inkludert CloudItalia. Derfor tar CloudItalia betalt for tjenestene separat. Men LiveAgent-integrasjonen er gratis for alle klienter med et LiveAgent-abonnement.
Bedrifter kan integrere TeleCube og LiveAgent for å forbedre kundeinteraksjoner med automatisk anropsruting og rask tilgang til informasjon. TelcaVoIP tilbyr kostnadseffektiv VoIP, men med begrensninger i nødanrop og sikkerhetsrisiko. LiveAgent gir støtte og annen programvare for kundeservice. VoipTel Italia tilbyr gratis nettchat for økt kundetilfredshet og salg, mens Peoplefone tilbyr programvare for kundeservice med ulike funksjoner og integrasjonsmuligheter. LiveAgent samarbeider med Magenta, en komplett leverandør av telekommunikasjonstjenester i Østerrike, for å tilby enkel VoIP-integrasjon. Magenta-integrasjonen er gratis, men Magenta tar betalt for sine tjenester hver for seg.
LiveAgent er en plattform for kundeservice som tilbyr ulike programvarer, inkludert VoIP-telefonsystemer og klagehåndteringssystem. De oppfordrer abonnenter til å holde seg oppdatert på nyhetsbrevet og avtale en demo for å dra nytte av tjenesten. Det kreves aksept for informasjonskapsler før bruk av kontaktform, chat eller messenger. LiveAgent tilbyr også partnerskapsmuligheter og GDPR-sikret programvare.