Partner
CloudTalk kan integreres i LiveAgent veldig enkelt og krever ingen programmering.
Det eneste du trenger er din API URL og API-nøkkel, som du finner direkte i LiveAgent-grensesnittet (innstillinger -> API). La så CloudTalk gjøre resten.

Hva er Cloudtalk?
CloudTalk er et forretnings-telefonsystem bygget for salgsteam for å ringe raskere og lukke flere avtaler, samt kundeserviceteam for å gi sømløs kundeopplevelse over telefonen. CloudTalk har telefonsamtaler, automatisk oppringing, anropsskript, IVR, smart ruting, SMS samt andre 75 telefonsenter funksjoner.
Hvordan kan du bruke det?
Ønsker du full tilgang til kunde-interaksjon kombinert med samtale historikk, har vi den perfekte løsningen. Integrer LiveAgent-løsningen din med CloudTalk for å se all informasjon om samtaler og billetter på ett sted – CloudTalk-grensesnittet. Når kunden ringer, viser kundekortet hans (som åpnes i det sekundet du tar telefonen) kontaktdetaljer, anropshistorikk, notater og billetter relatert til den som ringer. Dine agenter vil gi en mer omfattende og raskere kundeservice.
Merverdien for LiveAgent-brukere er synkroniseringen av alle kundeanrop fra CloudTalk. Når samtalen avsluttes, sendes den relevante informasjonen til LiveAgent og matches med kundens billett. Du vil se navnet på agenten, lengden på samtalen, ventetid og navnet på selskapet som telefonsamtalen ble utført fra. Hver samtale er også knyttet til et opptak som er tilgjengelig når som helst du trenger det.
Frequently Asked Questions
Hva er fordelene med å bruke Cloudtalk med LiveAgent?
Ikke nødvendig å bytte mellom grensesnitt, all informasjon på ett sted, tidseffektivtt, bedre kundetilfredshet.
Hvordan kan du integrere Cloudtalk med LiveAgent?
Logg inn på din LiveAgent konto > Naviger til Konfigurasjoner - System - API > Lag en API og kopier den > Logg inn på Cloudtalk > Naviger til Konto - Integrasjoner - LiveAgent. Sett inn API og lagre foretrukne arbeids-flyt innstillinger. Aktiver og bruk!
TeleCube + LiveAgent Integreringsveiledning
TeleCube og LiveAgent kan integreres for å forbedre kundeinteraksjoner. Automatisk anropsruting og rask tilgang til informasjon hjelper bedrifter med å være mer effektive og produktive.
Programvaren forbedrer kundetilfredsheten ved direkte assistanse og automatisering av oppgaver. LiveAgent tilbyr en gratis helpdeskportal for teknisk support og hjelp til kunder. Mulighet for tilpasning. Prøv det i dag! Nettbasert chatte-app lar brukere sende og motta meldinger online. LiveAgent tilbyr flere kommunikasjonskanaler som chat, telefonsamtaler, videoer med mer. Prøv det i dag!