Partner
CloudTalk kan integreres i LiveAgent veldig enkelt og krever ingen programmering.
Det eneste du trenger er din API URL og API-nøkkel, som du finner direkte i LiveAgent-grensesnittet (innstillinger -> API). La så CloudTalk gjøre resten.

Hva er Cloudtalk?
CloudTalk er et forretnings-telefonsystem bygget for salgsteam for å ringe raskere og lukke flere avtaler, samt kundeserviceteam for å gi sømløs kundeopplevelse over telefonen. CloudTalk har telefonsamtaler, automatisk oppringing, anropsskript, IVR, smart ruting, SMS samt andre 75 telefonsenter funksjoner.
Hvordan kan du bruke det?
Ønsker du full tilgang til kunde-interaksjon kombinert med samtale historikk, har vi den perfekte løsningen. Integrer LiveAgent-løsningen din med CloudTalk for å se all informasjon om samtaler og billetter på ett sted – CloudTalk-grensesnittet. Når kunden ringer, viser kundekortet hans (som åpnes i det sekundet du tar telefonen) kontaktdetaljer, anropshistorikk, notater og billetter relatert til den som ringer. Dine agenter vil gi en mer omfattende og raskere kundeservice.
Merverdien for LiveAgent-brukere er synkroniseringen av alle kundeanrop fra CloudTalk. Når samtalen avsluttes, sendes den relevante informasjonen til LiveAgent og matches med kundens billett. Du vil se navnet på agenten, lengden på samtalen, ventetid og navnet på selskapet som telefonsamtalen ble utført fra. Hver samtale er også knyttet til et opptak som er tilgjengelig når som helst du trenger det.
Frequently asked questions
Hva er fordelene med å bruke Cloudtalk med LiveAgent?
Ikke nødvendig å bytte mellom grensesnitt, all informasjon på ett sted, tidseffektivtt, bedre kundetilfredshet.
Hvordan kan du integrere Cloudtalk med LiveAgent?
Logg inn på din LiveAgent konto > Naviger til Konfigurasjoner - System - API > Lag en API og kopier den > Logg inn på Cloudtalk > Naviger til Konto - Integrasjoner - LiveAgent. Sett inn API og lagre foretrukne arbeids-flyt innstillinger. Aktiver og bruk!
LiveAgent har en VoIPcloud-integrering som er inkludert i en av deres planer, og det er ingen ekstra faktureringer. VoIP faktureres separat. De tilbyr også en rekke programvare for kundeservice, selvbetjent programvare, programvare for innkommende kundesenter, klagehåndteringssystem, klientportalprogramvare og programvare for e-post behandling. Quality Unit LLC har opphavsrett til LiveAgent og følger Terms & Conditions Security Policy Privacy Policy GDPR. De tilbyr demo, støtte, systemstatus og blogginnlegg på deres nettsted.
LiveAgent er et verktøy som kan hjelpe deg med å administrere kontoen din enklere. Etter at du har registrert deg, vil du motta innloggingsinformasjonen din når kontoen din er installert. Du vil også få en oppdatering når installasjonsprosessen er fullført og du vil kunne få tilgang til kontoen din. LiveAgent er for øyeblikket i ferd med å bygge ditt skrivebord, og vil sende deg logging detaljer når prosessen er fullført. Nettsidene bruker cookies, og du trenger å godta dette før du kan bruke chat og kontaktinformasjonen.
Teksten nevner ulike programvarer og kontaktopplysninger for LiveAgent, som tilbyr løsninger innen VoIP-telefonsystemer, kundesenter, klagehåndtering og e-postbehandling. Det er også mulig å abonnere på nyhetsbrev og avtale en demo. Teksten inkluderer en melding om at en LiveAgent-konto blir installert og en advarsel om at nettsiden bruker informasjonskapsler. Kontakt kan tas via et kontaktskjema, WhatsApp eller live-chat.
LiveAgent er et selskap som tilbyr programvare for kundeservice, som VoIP-telefonsystemer og innkommende kundesenter. De tilbyr også opplæring og webinarrer, samt muligheten for å bli en partner. Selskapet er opptatt av personvern og sikkerhet, og tilbyr en demo for å utforske deres muligheter. De gir også en live-chat og kontaktform, men krever aksept av informasjonskapsler for å bruke dem.