CommuniGate Pro integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro er en enhetlig kommunikasjonsserver i bærerkvalitet som også inkluderer en utviklingsplattform. Det finnes APIer for autentisering og ulike hjelpeapplikasjoner. Systemet er Internett-protokollbasert og det er skrevet i C++. CommuniGate Pro inkluderer også en e-post overføringsagent med et webmail-grensesnitt som støtter POP3/IMAP og SMTP. Den gir brukerne avansert e-post filtrering, muligheten til å abonnere på flere postbokser, og støtter SPAM og antivirusbeskyttelse via moduler.
Hvordan kan du bruke CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro er en ideell løsning for utviklere og selskaper som fokuserer på gjør-det-selv-tilnærming. Det viser seg også nyttig med spam- og antivirusalternativer som beskytter deg og bedriftens kommunikasjon mot uønskede eller farlige e-poster. CommuniGate Pro e-post tilbyr fleksibilitet for alle som trenger det, og den kan integreres med LiveAgenten helpdesk-system.
Håndtering av e-post med CommuniGate Pro er en fantastisk løsning for de fleste bedrifter som trenger å håndtere e-postkommunikasjon med fleksible alternativer. Imidlertid kan selskaper som trenger å håndtere et stort antall kundeforespørsler og løse dem effektivt bruke LiveAgent for å gjøre kundene fornøyde.
Et helpdesk-billettsystem kan hjelpe deg enormt med å tilby alle typer kundestøtte. LiveAgent helpdesk kan samle all e-postkommunikasjon og gjøre den om til billetter som enkelt kan organiseres og distribueres mellom kundestøtteagenter . Løsningen er fullt utstyrt, slik at arbeidsflyten din kan forbedres og kundene dine kan bli fornøyde.
Forbedre dine daglige aktiviteter med funksjoner som fokuserer på produktivitet. Begynn å organisere billettene dine med filtre, tagger og avdelinger. Du kan også dele forseggjorte billetter som krever ekstra oppmerksomhet og svar raskere med hermetiske meldinger. Klar til å fullføre dagen? Sørg for at du konfigurerer åpningstider eller ta pauser når du trenger det.
E-post er ikke det eneste som kan integreres. Sett opp kundesenteret og kunnskapsbasen, lag en tilpasset live chat-widget for nettstedet ditt, eller koble til Facebook, Instagram , Twitter og Viber. Hver enkelt del av kommunikasjonen vil bli organisert i billettsystemet, slik at du ikke mister roen og har oversikt over hva som skjer.
Hva er fordelene med CommuniGate Pro?
- Utviklingsplattform
- Fleksibel e-post overføringsagent
- SPAM beskyttelse
- Antivirusbeskyttelse via moduler
Switch to ticketing with LiveAgent
Turn your emails into help desk tickets and solve customer issues faster with LiveAgent
Hvordan integrere CommuniGate Pro med LiveAgent?
Når du har din CommuniGate Pro e-post klar, kan du enkelt koble den til ditt LiveAgent-billettsystem. Prosessen er enkel og tar bare noen få minutter å fullføre. Ta en titt på integreringsveiledningen nedenfor for å se hvordan du gjør det.
- Trenger du å sette opp CommuniGate Pro først? Gå over til nettsiden deres og last ned det du trenger. Ta en titt på nettsiden og få all hjelpen du trenger med installasjonen. Når du er ferdig med oppsettet, fortsett med de neste trinnene.
- Når du har alt klart, gå over til LiveAgent-kontoen din og gå til Konfigurasjon > E-post > E-postkontoer. Klikk på den oransje Opprett-knappen og velg deretter Annet. Velg IMAP/POP3 mellom de to alternativene.
- Alt som gjenstår å gjøre er å fylle ut detaljene dine i denne neste delen. Din e-postadresse, påloggingsinformasjon, passord samt port og server er obligatoriske felt. Du kan også velge avdelingen som skal håndtere e-postkommunikasjon fra denne kontoen og angi andre innstillinger. Når du er ferdig, klikker du på Legg til nederst og du er ferdig.
Integrasjonen er fullført, og du kan nå teste den ut. Sjekk ditt LiveAgent-billettsystem og svar på kunde-e-poster med letthet. Hvis du vil lære mer om kundestøtte og brukerstøtte, sjekk ut LiveAgent Academy-artikler a>. Du kan også lære mer om LiveAgent ved å se tourvideoen nedenfor eller bla gjennom vår funksjonsside.
Frequently Asked Questions
Hva er CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro er en enhetlig kommunikasjonsserver i bærerkvalitet som også inkluderer en utviklingsplattform. Et autentiserings-API, samt ulike hjelpeapplikasjoner. Systemet er Internett-protokollbasert og det er skrevet i C++. I tillegg til et webmail-grensesnitt, inkluderer CommuniGate Pro en POP3/IMAP-kompatibel e-post overføringsagent.
Hvordan kan du bruke CommuniGate Pro?
Utviklere og selskaper som er avhengige av gjør-det-selv-tilnærminger vil finne CommuniGate Pro som en ideell løsning. I tillegg til dette kommer den også utstyrt med funksjoner som beskytter bedriften din mot spam og virus. Den kan også integreres med LiveAgent helpdesk. CommuniGate Pro tilbyr fleksibilitet til alle som trenger det.
Hva er fordelene av en CommuniGate Pro integrasjon?
Utviklingsplattform En fleksibel e-post overføringsagent SPAM-beskyttelse Antivirusbeskyttelse via moduler
Hvordan integrere CommuniGate Pro med LiveAgent?
Gå til LiveAgent og åpne Konfigurasjon > E-post > E-postkontoer Opprett en ny og velg Annet > IMAP/POP3 Oppgi opplysningene dine og lagre endringene
Bytt fra Intercom til LiveAgent enkelt og gratis! Vår tekniske support sørger for en rask og sikker datamigrasjon uten kostnad. Opplev bedre kundestøtte med vår omfattende funksjonalitet, inkludert live chat, call center og ubegrenset historikk. Start din gratis prøveperiode i dag og forbedre kundeopplevelsen med LiveAgent. Ingen kredittkort kreves!
Gå hånd i hånd med kundene dine
Oppdag LiveAgent, den ultimate programvaren for kundeinteraksjon som samler alle kommunikasjonskanaler i ett grensesnitt. Gi kundene dine utmerket service med verdens raskeste live chat-widget, integrer sosiale medier, og dra nytte av omfattende CRM-funksjoner. Prøv gratis uten kredittkort, og opplev sømløs kontakt med kundene dine. Besøk vår side for å starte din gratis prøveperiode i dag!