ComTalk integration
Partner website
Hva er ComTalk?
ComTalk er et telekommunikasjonsselskap som tilbyr tjenester over hele Europa med hovedkontor i Danmark. Selskapet har vært på markedet i over 10 år og er kjent for kvalitetsprodukter og god kundeservice. LiveAgent har inngått samarbeid med ComTalk for å tilby en bedre løsning for kunder som er interessert i å koble VoIP-numrene sine til LiveAgent-telefonsenteret.
Hvor mye koster det å integrere ComTalk med LiveAgent?
ComTalk, som tidligere nevnt, opererer fra Danmark. Selskapet opererer individuelt, og tar dermed betalt for tjenester tilsvarende. ComTalk-integrasjonen i LiveAgent koster imidlertid ikke kundene våre noen ekstra avgifter.
Hvordan kobler du ComTalk til LiveAgent?
Her er noen enkle trinn;
1. Ta kontakt med ComTalk for å skaffe et VoIP-nummer
2. Logg på på LiveAgent-kontoen din
3. Naviger til Konfigurasjoner – Ring – numre – (+-knapp)
4. Søk etter ComTalk
viktig informasjon
6. Lagre all informasjon
Fordeler:
- effektiv kommunikasjon med kunder
- bedre kundeopplevelse
- lavere kostnader
- bedre tilgang gjennom flere enheter
Hvis du vil lære mer om hvordan ringesenter-programvaren fungerer, kan du sjekke ut videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free ComTalk integration!
Frequently Asked Questions
Hva er ComTalk?
ComTalk er et telekommunikasjonsselskap som har drevet i mer enn 10 år. Selskapet tilbyr også VoIP-tjenester for sine kunder.
Hvor mye koster ComTalk-integrering?
ComTalk tar betalt for sine tjenester separat. LiveAgent belaster imidlertid ikke kundene noen ekstra avgifter for å koble til ComTalk VoIP-nummeret.
Hvor finner du VoIP-partnere i LiveAgent?
Etter å ha logget på LiveAgent, klikk på Konfigurasjoner - Ring - numre - Opprett (+).
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.