Delighted integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er Delighted?
Delighted er en programvare for tilbakemelding fra kunder. Den brukes til å lage kundeundersøkelser og samle inn data fra kundesvar.
Hvordan kan du bruke det?
Bruk Delighted til å spore undersøkelsessvar eller lage nye fra dashbordet.
Fordeler
- Spor svar uten å bytte app
- Lag undersøkelser fra dashbordet ditt
Frequently Asked Questions
Hva er Delighted?
Delighted er en tilbakemeldingsprogramvare som lar deg spore kundenes tilfredshet. Lytt til kundenes tilbakemeldinger og bli bedre daglig.
Hvordan kan du bruke Delighted i LiveAgent?
Du kan lage kundeundersøkelser fra ett grensesnitt og spore resultatet av undersøkelser fra LiveAgent.
Nutricia tilbyr avansert medisinsk næring, Martinus er den største nettbokhandelen i Slovakia, og Huawei tilbyr nettverks-og telekommunikasjonsløsninger. Hostinger tilbyr webhotell og Habrahabr er en Russisk samarbeidene blogg. Aquasprouts tilbyr alt du trenger for å starte oppdrett av fisk og dyrke planter.
Idosell is a SaaS company that offers dynamic online sales through a professional system for online shops or wholesale management known as IdoSell Shop. The company uses LiveAgent for customer support, which includes email, phone, and live chat, and their team of 14 agents handles over 1500 support requests per month with a perfect satisfaction rating. LiveAgent has improved their response time and helped them integrate Facebook messages and live chat on their website. IAI S.A., the parent company of Idosell, also offers IdoSell Booking for selling bookings online, mobile, and via social media.
Gå hånd i hånd med kundene dine
LiveAgent er sterkt anbefalt av mange kunder for sin effektive kundestøtte og økning i salg. Mange brukere setter pris på den enkle og pålitelige plattformen.