Partner
Hva er Delighted?
Delighted er en programvare for tilbakemelding fra kunder. Den brukes til å lage kundeundersøkelser og samle inn data fra kundesvar.
Hvordan kan du bruke det?
Bruk Delighted til å spore undersøkelsessvar eller lage nye fra dashbordet.
Fordeler
- Spor svar uten å bytte app
- Lag undersøkelser fra dashbordet ditt
Frequently asked questions
Hva er Delighted?
Delighted er en tilbakemeldingsprogramvare som lar deg spore kundenes tilfredshet. Lytt til kundenes tilbakemeldinger og bli bedre daglig.
Hvordan kan du bruke Delighted i LiveAgent?
Du kan lage kundeundersøkelser fra ett grensesnitt og spore resultatet av undersøkelser fra LiveAgent.
Trenger du et HappyFox alternativ?
LiveAgent er den mest anmeldte og populære helpdeskprogramvaren for SMB i 2020 og et godt alternativ til HappyFox. Det sparer tid og penger, slik at man kan fokusere på å bygge meningsfylte relasjoner med kundene sine. Kundeanmeldelser på Capterra viser at LiveAgent er rimelig med et hjelpsomt støtteteam og avansert automatisering. Brukere har enkelt kunne organisere og integrere systemet for bedre funksjonalitet.
La oss løfte kundesupporten din sammen
LiveAgent er en effektiv kundeserviceløsning som mange virksomheter ser på som et flott verktøy for å kommunisere med kunder og forbedre produktiviteten. Mange brukere har uttalt at LiveAgent hjelper dem med å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte, øker kundetilfredshet og salg, samt øker tilbakesvars tid og betalt kundeomdannelse sats. Denne kostnadseffektive løsning gir ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon.
LiveAgent er en verktøy for å kommunisere med kunder som er høyt verdsatt av mange bedrifter. Det gir god kundestøtte og øker kundetilfredshet og salg. LiveAgent er enkelt å bruke, gir nyttige rapporteringsfunksjoner og kan integreres med ulike kanaler som e-post, sosiale medier og telefon. Mange bedrifter har vært fornøyde med å bruke LiveAgent, og det har resultert i forbedret kundetilfredshet og økt betalt kundeomdannelse.
Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?
LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Flere bedriftseiere og ledere anbefaler produktet for rask og nøyaktig kundestøtte, økt kundetilfredshet og salg, samt økt tilbakesvarstid. En portal som øker kundeservice kan også være en fordel.