Partner
Hva er hMailServer?
hMailServer, en åpen kildekode-e-postserver for Microsoft Windows som er gratis å laste ned og bruke av alle. Tjenesten brukes over hele verden av Internett-leverandører, selskaper, myndigheter, skoler og entusiaster.
I tillegg til å støtte de mest populære e-postprotokollene (IMAP, SMTP og POP3), kan det enkelt integreres i en rekke eksisterende nett e-postsystemer. Du kan bruke den til å skanne alle innkommende og utgående e-poster med en virusskanner. søppelpostfilteret er basert på et poengsystem.
Hvordan kan du bruke hMailServer?
hMailServer er en ideell e-postserver for bedrifter og ulike organisasjoner som trenger å håndtere innkommende e-post i store volumer. Det tilbyr spam- og virusbeskyttelse, så det er nyttig spesielt hvis du trenger å holde kommunikasjonen din ekstra trygg. Hovedfordelen er den enkle integreringsmuligheten med forskjellige populære nett e-postsystemer og din LiveAgent helpdesk-programvare.
LiveAgent helpdesk-system inkluderer et toppmoderne billettsystem som kan håndtere alle e-postmeldingene dine og mye mer – telefonsenter, live chat, kundeportal, og til og med sosiale medier. Systemet organiserer pent alle innkommende samtaler eller meldinger og hjelper deg med å fordele oppgaver, fullføre dem og løse kundeproblemer raskt og pålitelig.
Det som gjør det enda mer fantastisk er antallet funksjoner som støtter deg fullt ut i hver handling. Håndter billett-filtrering og legg til tagger for bedre tidsstyring, lag avdelinger som vil være ansvarlige for spesifikke problemer, legg til Facebook, Instagram, Twitter eller Viber for å nå flere kunder, og gi raske svar med hermetiske meldinger.
Vil du lære mer om LiveAgent-billettsystemet? Sjekk ut vår funksjonsside hvor du kan se alle funksjoner og hvordan de kan brukes. Sørg for å ta en titt på LiveAgent Ticketing-videoen nedenfor og se den i aksjon.
star_borderHva er fordelene med å bruke hMailServer?
- Enkel konfigurasjon
- Grunnleggende konfigurasjonsoppgaver
- Katalogsynkronisering
- Søknadsvindu
Enhance your email customer support
LiveAgent ticketing system can help you improve your communnication in every aspect
Hvordan integrere hMailServer med LiveAgent?
hMailServer kan enkelt integreres med LiveAgent. Du trenger ikke å bruke noen tredjepartstjenester for å gjøre det, og alt er tilgjengelig via LiveAgent-konfigurasjon. Følg veiledningen nedenfor for å lære hvordan du fullfører prosessen på bare noen få minutter.

- Trenger du å sette opp hMailServer først? Gå over til hMailServer-nettstedet og last det ned. Installasjonen er enkel, og det er også en veiledning tilgjengelig på hjemmesiden. Sørg for å ta en titt på den hvis du trenger det. Når du har konfigurert HMailServer, fortsett med de neste trinnene.

- Alt satt opp? Gå over til LiveAgent-kontoen din (start din gratis prøveversjon hvis du ikke har en) og gå til Konfigurasjon > E-post > E-postkontoer. Klikk på den oransje Opprett-knappen og velg deretter Annet. Velg IMAP/POP3 fra de to valgene i neste vindu.

- Alt som gjenstår å gjøre er å koble hMailServer-postboksen til LiveAgent-billettsystemet. Du må oppgi hMailServer-detaljer i denne delen. Oppgi brukernavn og passord, samt e-postadresse og andre data. Velg hentetype og oppgi server- og portdetaljer.
Ta en titt på de andre alternativene, for eksempel avdelingen som vil være ansvarlig for kundebilletter som kommer til denne e-postadressen. Når du har satt opp alt etter eget ønske, klikker du på Lagre og du er ferdig.

Sjekk billettsystemet ditt og la e-postene hentes fra hMailServer-e-postadressen din. Nå kan du begynne å tilby rask og pålitelig kundestøtte for alle som bestemmer seg for å kontakte deg. Sørg for å ta en titt på Academy-siden vår for å finne ut mer om kundestøtte , lag flere integrasjoner eller se den korte LiveAgent-turvideoen for å se hva annet den kan gjøre.
Frequently asked questions
Hva er hMailServer?
hMailServer er en åpen kildekode-e-postserver for Microsoft Windows-operativsystemet. Det er populært blant internettleverandører, bedrifter, skoler og andre institusjoner. Det er gratis for alle.
Hvordan kan du bruke hMailServer?
E-postservere som hMailServer er ideelle for selskaper og andre organisasjoner som håndterer store mengder e-poster. Med denne serveren kan du beskytte kommunikasjonen din mot spam og virus. LiveAgent kan enkelt integreres med et bredt utvalg av webmailsystemer, sammen med LiveAgent kundeserviceprogramvare.
Hva er fordelene med en hMailServer integrasjon?
- Enkel konfigurasjon
- Grunnleggende konfigurasjons-oppgaver
- Katalogsynkronisering
- Programvindu
Hvordan integrere hMailServer med LiveAgent?
- Åpne LiveAgent og gå til Konfigurasjon > E-post > E-postkontoer
- Klikk på Opprett > Annet > IMAP/POP3
- Oppgi hMailServer-detaljer og lagre
Teksten beskriver forskjellige verktøy som kan brukes for å kommunisere med kunder og styrke relasjoner. Disse verktøyene inkluderer chat, e-post, sosiale medier, telefonstøtte og CRM-programvare. Det nevnes også en kunnskapsbaseprogramvare som kan brukes til å utveksle nøkkelinformasjon. Teksten oppgir også informasjon om LiveAgent-programvaren, som tilbyr verktøy for kundeservice, selvbetjening og klagehåndtering. Det gis kontaktinformasjon for å avtale en demo. Teksten er kanskje fra firmaets nettsted.
Kontaktsenterprogramvare øker effektiviteten til kundeserviceteamet ved å forenkle og forbedre kommunikasjonen med kunder. LiveAgent tilbyr flerkanalsløsninger for helpdesk og støtter telefonsamtaler, postbokser, chatter og sosiale medier. Nødvendig programvare bør ha funksjoner som automatisk anropsdistributør, multi-level IVR og tilpassede tilkoblingskøer. LiveAgent tilbyr også synkronisering med CRM og andre forretningsverktøy. Programvare for overvåking av telefonsenter og chat er også tilgjengelig.
Programvare for overvåking av telefonsenter lar bedrifter overvåke samtaler og forbedre kundeservicen. Veiledere kan lytte til samtaler og tilby opplæring til agenter. LiveAgent tilbyr også skybasert kundesenterprogramvare med samtaleovervåking. Administratorer og personer med roller som har rettigheter har tilgang til dette verktøyet. Gjennomsnittskostnaden er $50 per bruker per måned, men LiveAgent har en billigere løsning på $39 per bruker per måned.
LiveAgent tilbyr en rekke programvare for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og programvare for innkommende kundesenter. De tilbyr også klagehåndteringssystemer og klientportalprogramvare. Bedriften tilbyr gratis webinarer, en blogg og en kostnadskalkulator. Det er enkelt å kontakte salgsrepresentanter og abonnere på nyhetsbrev. LiveAgent tilbyr også personvern og GDPR. Kundene får tilgang til sine kontoer etter installasjonen. Bedriften bruker cookies som er detaljert i personvern- og cookiesretningslinjene. Det er også mulig å avtale en demo.