Insightly integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Insightly Personvernerklæring
Hva er Insightly
Insightly er en CRM-løsning (customer relationship management). Den brukes til å bygge relasjoner, lagre data, levere prosjekter og administrere salg.
Hvordan kan du bruke det?
Kundeinformasjon, nye eller oppdaterte poster og oppdaterte felt på postvarsler holder deg informert. Opprett, oppdater eller finn poster, administrer kundene dine eller start samtaler fra LiveAgent-dashbordet.
Fordeler
- CRM-funksjoner i dashbordet ditt
- Hold styr på viktige oppdateringer og nyheter
- Administrer poster, kunder og start samtaler uten å bytte app
Frequently Asked Questions
Hva er Insightly?
Insightly er en plattform for administrasjon av kunderelasjoner som gir datalagring, kundeadministrasjon og salgsadministrasjon til over 1,5 millioner brukere.
Hvordan kan du bruke Insightly i LiveAgent?
Du kan se kundedata inne i LiveAgent, få effektiv arbeidsflyt og administrere kundeinformasjon fra LiveAgent.
LiveAgent tilbyr et omfattende kundeservicesystem med kommunikasjonskanaler som chat, telefon, og video. De samarbeider med Yootel for å tilby VoIP-tjenester og har avanserte funksjoner som automatisk anropsdisposisjon og opptak av samtaler. LiveAgent er et verdifullt verktøy for bedrifter som ønsker å forbedre kunderelasjoner og effektivisere kundeservice.
Keap (Infusionsoft) er en skybasert CRM-plattform som brukes til markedsføring, autodial og salgssamtaler. Integrering med LiveAgent via Zapier lar deg lage automatiserte arbeidsflyter. Med Keap kan du administrere kunderelasjoner, segmentere kontakter og øke LiveAgent-funksjonene. Integrer Keap med LiveAgent via Zapier for bedre kundestøtte.