Linphone integration
Partner website
Lær Mer
Partner Privacy Policy
Linphone Personvernerklæring
Hva er Linphone?
Linphone er et gratis softphone-program. Den kan brukes til direktesamtaler og videosamtaler, og den tilbyr meldingsfunksjoner for hver bruker. Applikasjonen er tilgjengelig for Windows, Mac og Linux. Den mottar regelmessige oppdateringer og justeringer. Linphone har et vennlig og innovativt brukergrensesnitt og gir god samtalefunksjonalitet for enhver brukssituasjon.
Hvordan kan du bruke Linphone?
Du kan bruke Linphone som din dedikerte softphone-applikasjon for LiveAgent-telefonsenteret. Linphone er en gratis softphone som betyr at du ikke trenger å betale ekstra for softphone-funksjonaliteten. Det er veldig enkelt å integrere med LiveAgent, og kan hjelpe deg med å håndtere innkommende kundeanrop effektivt. Den fungerer med alle telefonsenterfunksjoner, for eksempel IVR, automatisk tilbakeringing, ubegrensede samtaleopptak og mer.
Hva er fordelene med Linphone?
- Det er helt gratis
- Enkelt oppsett og implementering
- Enkel integreringsprosess med LiveAgent
- Den er tilgjengelig for alle datasystemer
Hvordan integrere Linphone med LiveAgent?
Det tar bare et par minutter å integrere Linphone med LiveAgent. Du må imidlertid allerede ha et VoIP-nummer tilgjengelig for å gjøre samtaler mulig. Hvis du ikke har et VoIP-nummer, velg en VoIP-leverandør og velg en plan. Når du har fått påloggingsinformasjonen din, kan du legge til anropsnummeret ditt i LiveAgent-anropskonfigurasjonen. Deretter må du ha Linphone installert på datamaskinen. Du kan laste ned appen gratis på denne linken. Når du gjør det, er alt som er nødvendig å legge til LiveAgent-detaljene dine i Linphone SIP-konfigurasjonen.
- Gå til LiveAgent og åpne Konfigurasjon > Ring > Enheter. Klikk på opprett en ny telefon og velg SIP. Gi enheten et navn og legg til VoIP-nummeret du skal bruke i denne integrasjonen. Når du har opprettet SIP-telefonen, vil du se et vindu med enhetsinformasjonen din, som vi vil bruke i neste trinn.
- Åpne nå Linphone og gå til kontoassistenten din. Velg Bruk en SIP-konto og oppgi brukernavnet, passordet og andre detaljer i konfigurasjonen. Når du har lagret endringene dine, er du ferdig og kan motta anrop fra Linphone i LiveAgent-appen din.
Det er alt, integreringen din er fullført, og du kan nå bruke LiveAgent-telefonsenteret ditt til å motta kundeanrop og løse billetter over telefon.
Handle customer calls with LiveAgent
LiveAgent's call center capabilities can help you answer and solve every customer question effectively. Get started with out free trial today!
Frequently Asked Questions
Hva er Linphone?
Linphone er en gratis softphone-programvare med ringe- og meldingsfunksjoner. Siden det er en gratis løsning, er det ingen ekstra kostnader for noen av funksjonene, og programvaren kan fritt lastes ned og brukes som en dedikert oppringingsprogramvare for telefonsenteret ditt.
Hva er fordelene av å bruke Linphone?
Du trenger bare å opprette en enhet i LiveAgent-konfigurasjon og legge ved et VoIP-nummer til den. Når du gjør det, vil du se SIP-enhetsdetaljer som kan brukes i Linphone SIP-konfigurasjon.
Hva er fordelene med Linphone-integrasjon?
Linphone kan brukes som en dedikert softphone for ditt LiveAgent-telefonsentersystem. Det er gratis, enkelt å integrere og det fungerer veldig bra med LiveAgents kundesenterfunksjoner.
Hvordan integrere Linphone med LiveAgent?
Linphone er en gratis app med innovativt grensesnitt og enkel installasjon og implementering.
Telecom companies like Telsome, TelcaVoIP, and OptiTELECOM offer VoIP solutions for businesses. LiveAgent integrates with these providers for improved customer service. Vanilla Telecoms is a leading SIP provider in Malta, offering VoIP services that can be integrated with LiveAgent. VoIP numbers have the advantage of being accessible from anywhere, increasing productivity and customer service.